YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Huomenta!

Viimeinkin pääsin testailemaan ja tulos on se että kiusaa ovat minulle tehneet nuo kotitestin tikkuset!
Voihan se olla että jotakin on ollut tekeillä,ja siksi on haamuillut...sitä ei ainakaan voi syyttää että liian aikaisin olisin testaillut,päinvastoin.

En nyt noita tikkusia kumminkaan syytä,eiköhän ne asiansa aja,syy on jossain muualla,kun ei tartu niin ei.

Nyt on kaikesta huolimatta hyvä olo,ei tarvi funtsia asiaa.

Ovistakin tikuttelin,toissapäivänä sain tasavahvan viivan ja eilen jo aavistuksen haaleamman ja illalla kiristeli siihen malliin että ovulaatio on ilmeisesti tapahtunut.
Eli herran haltuun sitten vaan =)
Kamalan ahkeraa tallettelua ei nyt ollut kun sattui näin arkipäiville tämä otollinen aika,sunnuntaina oli ihan reipasta puuhastelua,mutta siitä nyt on jo aikaa :| ja tiistai-iltana yritystä mutta iski jonkinmoiset suorituspaineet,miehellä ollut väsymystä ja työstressiä että jäi silloin vähä kesken...

Mitään dpo:ta en nyt vielä osaa varmasti sanoa,tikutan vielä tänään mutta fiilikset on ne että haalean viivan jo saan...

Yhteenvetona siis:kaikki on ok,kiva kun sai selvyyden asiaan =)
 
No nyt sitten vaan tätä uutta kiertoa jännäämään, Pinkku =) Kyllähän toi sunnuntain tallentelu kuulostaa ihan hyvältä, jos tiistaina olisi ollut ovishuippu?

(.) Täällä edelleen piinaillaan. Lämpö oli aamulla 36,7 ja olo on vähän vähemmän flunssainen kuin eilen. Paljon mitään tuntemuksia ei vieläkään ole, aika suurennuslasilla noita saa etsiä. Nyt myös kukkii naama, joka mulla myös tapahtuu aina ennen tätiä.

Nyt hiukan arvon koska testaisin. Aion tehdä sen iltapäivällä, koska muuten mulla menee yöunet - ja muutenkin luulisin, että mulla hormoni saattaa olla iltasella suurempi kuin aamulla. Luulisin, että paras aika testata olisi huomenna iltapäivällä (töissä). Oon kyllä konttorissa niin yksikseni, että saan ihan rauhassa leikkiä kemistiä ja jäähdytellä pissiä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Torstai 26.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............30/25-33.............5..................1. yht
Alien_1..............37..............x/28..................?.................2
Zuza....................35...........7/29..................2.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........14/26-28 ..............9.................1
Carolina30+..........36...........28/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........18/26-28.............11................2
tinttu76................37...........2/32-36.............10................1
Emppis.................38...........12/25-29........... 8................1
Unelmatar............35.............4/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........39/27-30..................................3
Minttumaari*........36............37/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........48/25-35...........................1. yht
Nipsu...................39....................x/x.................................3
Kukkaislapsi..........35..................x/xx...................................1




DPO

Minttumaari*.......dpo 14
Nipsu 74.............pp 6
Kukkaislapsi........dpo 11


RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Plussatuulia Minttumaari* ja Uniikki OOooo:whistle:.

Piinailuonnea *Pinkku*!

ON: Tulihan se täti lopulta eilen. Luteealivaihe oli siis 17 päivää :confused:. Lämpö laski dpo 16, mutta täti tuli vasta dpo 18, mikä sekin on hyvin outoa, koska aina ennen vuoto on alkanut 2. matalan lämmön päivänä. No, tästä se uusi kierto taas lähtee. Ovista odotellessa :popcorn:.
 
Nyt sitten oikein valivali omaa napaa sorry..

ON: Rinnat on arat kun hypin. Eilen laitoin merkille, että saunassa ei riittänyt löyly pitämään minua lämpimänä. Hiuksia lähtee ihan tolkuttomasti. Suihkun jälkeen kyllä lähtee tavallisestikin, mutta tämä määrä on jotain kauheaa.

Nenä oli ihan tukossa aamulla, muuten päivällä ei ole. Tirskuttaa koko ajan.Hieman kuumeinen olo,lämpöjä en ole mitannut.
 
Onnea uuteen kiertoon Tinttu =)

Uniikki, onpa meillä erilaisia oireita... Mulle tuli ihan hiukkasen mieleen tuosta sun jutusta myös kilpparin ongelmat - mutta ainakaan se vajis ei yleensä ihan yhtäkkisesti ala. Toivottavasti olisi mieluinen syy oireisiin :heart:

Mulla edelleen niin hienoista eroa normaaliin, että hiukan epäuskoinen olen, mutta kyllä musta nyt kuitenkin on alkanut tuntua, että tärppi olisi tullut. Erityisesti olo tuolla vatsassa on niin erilainen. En osaa sitä sanoin kuvailla - aina välillä tuntuu lämmöntunteelta, aina välillä tuntuu että kaikki limakalvot jne ovat aivan turvoksissa. Lounasta ennen mua hiukan kuvotti ja lounaspöydässä hiukan pyörrytti - mutta vaan ihan vähäsen. Jos ei olisi tietoista yrittämistä, niin en varmasti huomaisi mitään. Rinnat ovat ihan hiukan rauhoittuneet nyt toppaliiveissä levätessä. Silti on pakko myöntää, että jo pari päivää on yötä-päivää pyörinyt mielessä mitä tuolla navan alla oikein tapahtuu.

Jännittää siis aika tavalla. Voihan se olla että mullakin on vaan pitkä luteraalivaihe? Päätin nyt kuitenkin tehdä testin jo tänään. Eli iltasella olen todennäköisesti jo paljon viisaampi. =)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Zuza
Minttumaari*,tiistaina tosiaan tikuttelin tuon lh-huipun ja useammasta lähteestä olen lukenut että itse ovulaatio tapahtuu 24-36 tuntia mitatun luteinisoivan hormonin huipun jälkeen...sen takia suhtaudun vähän skeptisesti tuon sunnuntai-tallettelun riittävyyteen...mutta eihän sitä tiedä miten sitkeitä veitikoita mun rakkaalla tällä kertaa oli mulle antaa :LOL:
Kovasti piinailuonnea sulle =)
 
Ja onpas hassua että TAAS alkaa tää piinailu....kun tuntuu etten muuta ole tehnytkään viimeiseen kuukauteen....ensin se viime kierron oviksen jälkeinen aika ja sit menkkojen jälkeiset omituiset olotilat ja haamuviivat testeissä jotka saivat epäilemään...yhtä piinaahan sekin oli vaikka suht relasti asian otin :rolleyes:

tinttu76,uutta ovista kohti vaan =)
Ja iso kiitos päivittelyistä :flower:
 
No johan on piinailuja täällä ;)
Tätikin tuli siis joillekin, tsemppiä!!

Pikainen päivitys vaan ahkeran päivän jälkeen:
Ultrassa näkyi kehitteillä oleva rakkula ja labroissa melkein minuksella arvot. Kaikki siis niinkuin pitääkin !!!!!!!!!!!!

Ihanaa ja vielä kerran ihanaa ;)

Vauveli sai myös hyviä uutisia, ei enää keskosseurantaa ! Hyvin kasvanut ja kehittynyt.

Käytiin kirppiksillä pyörimässä ja prismassa ostamassa kärryllinen ruokaa. Siitä vielä kaverille kahville, koiran kanssa lenkille ja itten kotiin.
Aamusta siis lähdettiin, jäi tänään tikutus välistä ja kaikki vitamiinit !!
Mutta huomenna uudella tohinalla jatketaan.
Ukko saapunee vasta la, mut saakin sitten jo harjoitella ...

Ostin pullon punaviiniä, ihan itselleni, palkaksi kärsimyksistä ;D

P.s. prismasta ei löytynyt valion greippimehua, joten ilman sitä mennään !!

Nyt kynttilän valossa Frödingen mansikkakakkua hyvien uutisten päälle.


Voikaatte hyvin ;)
 
Tosi hyvä uutisia Zuza! Punkku on varmasti ansaittu =)

Saitko kuulla follikkelin koon? Muistaakseni mulle sanottiin / luin jostain että kasvaa 2 mm päivässä ja irtoaa noin 19-20 mm koossa. (siis onko ne tosiaan noin isoja?)


MUOKS:
(.) No, nyt on testit tehty.
LH:ssa kontrolliviiva näytti kalpealta haamulta testiviivaan verrattuna. HCG:ssä oli niin vahva haamu, ettei se jättänyt mitään epäilyksiä.

Pienessä shokissa tässä...

En olisi ikinä uskonut, että meillä tärppää näin nopeasti. Nyt täytyy vaan toivoa, että pikkuinen pysyy mukana - ja koittaa itsekin sopeutua ajatukseen. On se jotenkin niin hassua, kun on 16-vuotiaasta saanut kuulla, että raskautuminen voi olla tavallista vaikeampaa -> niin ilman muuta odotin, että saamme yrittää pitkän ja hartaasti.

Viikon päästä - jos tätiä ei näy, teen sitten sellaisen viikkonäytöllisen testin.
 
Viimeksi muokattu:
Minttumaari ihania uutisia :heart: .
Tarrasukkia oikein paljon matkaan !! Hyvä noin, että onnistuikin helpolla.

Kyllä se lääkäri jotain siellä mutisi, en vaan tajunnut kysyä uusiksi.Olin niin täpinöissäni pyörittämässä heti ovista päässäni ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Minttumaari*
No niin, sitten vaan tikuttelemaan ovista. :D

Mulla oli silloin gyne-ultrassa näkyvissä kolme follia, joista yksi oli selkeä johtofolli, jonka keho oli kuulemma valinnut kehitettäväksi. Muut oli 6-7 mm ja se yksi silloin kuvissa 16. Johtava ja toinen pieni olivat toisella puolella ja yksi pikkuinen yksin toisella.

:LOL: Varmaan kyllä arvas se gyne kun käski varaamaan "heti" felicitakselle aikaa, että aikeissa oli hyödyntää se silloin näkynyt folli.

Kyseessä oli PCO:hon erikoistunut tutkiva lääkäri joka ihan varmasti vaan halusi tutkia noita mun munsarajoja - ja rahastaa siitä sitten samalla (vaikka oonhan mä vuosikausia niitä lääkkeitäkin maksanut ???)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Minttumaari*,hienoja uutisia =)

Kyllä se toivoa luo itsellekin kun me täältä yksi kerrallaan plussaillaan.

Zuza,hyvältä kuulostaa...kaikki on siis valmista uuteen yritykseen :heart:

Sen Valion greippimehun valmistus on lopetettu,tilalle on tullut verigreippi-greippimehu...Kuulostaa itsestäni ainakin hyvältä..en ole tehnyt tutkimusta että onko se sitten vain tuo "basic"-greippi jossa on taikaa vai kelpaako myös tuo verigreippi :confused:

Rybb & Deckers valmistaa kyllä greipistä mehua mutta greippijuoman nimellä eli ei ole mitään täyttä tavaraa...

Mulla näytti eilen ovisliuska ihan haaleaa eli tinttu76 tänään olisi dpo1

Tällä kertaa ei ollut niin tuskallinen ovulaatio kuin viimeeksi kun veti akan ihan kaksin kerroin...

Nyt sit taas :popcorn:

..onneks tykkään poppareista...:LOL:
 
minttumaari onneaaaa!!!! ihania uutisia! antaa tosiaan toivoa itsellekin. :)

pinkku rentouttavaa viikonloppua ja nauti piinailusta!

tinttutsemppiä uuteen kiertoon!! olipa pitkä luteaalivaihe! olisko jotain
ollut tekeillä?

zuza kivaa, että saa susta kaverin samantahtiselle yrityskierrolle!!!

miltsuhieno juttu, että näin nopeasti jo tuloksia!

mulla ovis sattuu viikonlopulle ja jännittää pystytäänkö
taaskaan hyödyntämään, kun meille on tulossa tupa täyteen vieraita koko viikonlopuksi.
mä meen kyl sit ihan toivottomaks, jos en taaskaan pääse
edes todelliseen piinailuun. tää alkaa oleen jo tosi stressaavaa :(
eilen ostin minäkin sen vehnänalkioöljyn ja valion greippimehun eli aika tosissaan olen
yrittelemässä, ei tässä enää ole tjot:tailusta tietoakaan....niinkuin mies luulee....surkuhupaisaa?!
 
Täällähän minäkin vielä.Koulujen alut ja harrastusten käynnistyminen ja ne vuodenaikaan kuuluvat flunssat,pitäneet kiireisenä ja ajatukset poissa kuumeilusta sekä palstalta. Nyt katsotaan päästäänkö yrittämään. Kierron keskivaiheilla mennään,ovisoireet selkeääkin selkeämmätToivottavasti tänään illalla ei kukaan pienistä valvota:whistle:
Mut saa laittaa listalle,kp 13/28(-30) tjot
 
Kiitoksia myötäelämisestä kaikille !!:heart:

Miltsu kiva kuulla, että paino alkaa hiipimään alaspäin !!
Tsemppiä jatkopudotukseen isolla kädellä !!

Pinkku työt tehty, joten nauti mökkeilystä ;)

Tinttu olihan luteaalivaiheella pituutta?? Ehkä siellä siis oli kiinnittymisvaikeutta. Eikös luteaalivaihe yleensä naisilla ole aikas lailla sen 14 päivää..

Unelmatar todellakin, saadaan nyt jännäillä tää kierto käsi kädessä. Plussapuhuria öttiäisille siis !!

Kukkaislapsi pahoittelut tädistä ja uuteen nousuun vaan !!

SuloinenSalaisuus kiva kuulla sinustakin. Toivottavasti ehditte nyt hyödyntelemään, muutenhan tää on tosi tylsää, totta!!

ON toi pissin jäähdyttäminen on sitten tylsää puuhaa, unohtunee täysin se tuonne astiaan ;)
Nyt on ajoissa katsottu, ettei unohdu. Ei vielä kiirusta hypätä punkkaan ;) Saas nähdä miten käy, tuo mies kun ei montaa päivää ikinä ehdi täällä oleileman. Pitää siis tallettaa talletusten päälle jne ;)

Ihanan rento fiilis tuli kyllä tuosta lääkärireissusta. Nyt napsaamaan v.a. öljy..
Oli muuten himo päänsärky eilen, jouduin ihan lääkettä ottamaan. Iltasella mietiskelin, että olisko yhteyttä, kun en noita vitskuja ottanut? Toiv, ei, niitähän ei muuten uskalla lopettaa ;D

Ai se greippimehu on lopetettu?? Ilmankos ei osunut silmiin. Verigreippi käy mainiosti, tykkään greipeistä. Sitä r&d mehua ei suositella ovislimojen bongailuun, ei kuulemma ole TÄYTTÄ tavaraa..
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Paljon kiitoksia onnitteluista :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :heart:

Aamulla oli hiukan sellainen fiilis, että hiukan liian aikaisin aloin juhlimaan - on niin epävarmaa vielä. Vaikka se on kyllä sanottava, että itseä hiukan huvittaa kun sanoin sitä HCG testin viivaa haamuksi :LOL: - Varovaisuuttani varmaankin. Ihan selvä ja kunnollinen viivahan siinä oli, vaikka kontrolli olikin vielä selvästi vahvempi.

Aamu on alkanut raivokkaalla käytännönasioiden selvittelyllä. On selvitetty työttömyyden vaikutusta äitiyspäivärahaan (sain siis pari viikkoa sitten tiedon että projektini päättyy helmikuussa, eikä suoraa uutta sijoitusta tehdä), sovittu opintosuoritusten nopeutetusta aikataulusta ja selvitetty paljonko mun BMI:llä saa raskauden aikana paino nousta (=ei yhtään??? tarkoittaako se siis kokonaispainoa, vai vähennetäänköä siitä jotenkin se vauva ja vedet???)...

Kaikkiaan on paljon selkeämpi olo nyt kun asia on tällä asteella selvä. Noi pari piinaviikkoa olivatkin yllättävän stressaavat. Hassua, kun en tajunnut sitä aiemmin.

Miltsulta todella hyviä uutisia! =)
 
Onnea Minttumaari*! Sunkin visiitistä tähän ketjuun tuli lyhyt :). Päivittelen listaa viikonlopun aikana, joten joko laitetaan plussanneisiin?

Zuza, juu siis mulla on luteaalivaihe yleensä ollut juurikin se 14 päivää, ja siksi vähän epäilen, että oli jotain yritystä. Toivottavasti kroppa ottaa opikseen ja ensi kerralla onnistuu paremmin :D.
 

Yhteistyössä