Moikka vaan taas!
Listaviestiin päivitelty Miljamaarialle yk7 ja
@mussu81 :lle päädyin laittamaan yk1. Ei tuo ihan tjot-meininkiä taida olla
Ja sori, kun taas tulee pitkä viesti.
Pidetään peukkuja, että tärppäsi,
@murmelii
Pidetään peukkuja,
@Miljamaaria Ihmettelen vaan sitä, että etkös sä voi syödä useammassakin kierrossa noita? Ymmärsin, että tää ois eka kierto noilla. Käytkö siis yksityisellä tällä hetkellä? Ja sitten julkiselle 9 kuukauden päästä? Onko ne tosiaan niin tarkkoja tosta rajasta? Tuleehan sulla 35 vuoden iän rajapyykkikin vastaan ennen sitä. Nehän kehottaa yli 35-vuotiaita menemään jatkotutkimuksiin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen.
Niin, vaikuttaa ehkä kuitenkin siltä, että varmuuden vuoksi gyne laittoi mulle lähetteen (laittoi siis eilen, halusin itse vielä harkita ja kysyä mieheltäkin). Viime viikolla se siis sanoi, että 39 vuotta pidetään yläikärajana hoidoille julkisella puolella. Eilen kysyin uudella soittoajalla, tarkoittaako tuo, että juuri 40 täyttänyt ei apuja enää saa vai että 39 täyttänyt ei niitä saa. Vastauksesta päätellen tuo ei sittenkään ole mikään selvä raja, vaan katsotaan tapauskohtaisesti. Nyt mä oon jo ruvennut pelkäämään, että jos ne ei suostukaan ottamaan mua sinne. Älytöntä sekin. Ja siis kiitos tosi paljon teille
@Miri81 ja
Miljamaaria, kun tsemppailitte ja lohdutitte mua näissä läheteahdistuksissani
Mikäs oli sun päätelmä oviksen ajankohdasta, Miri81?
Mä taas aloin sunnuntaina epäilemään, että mun ovis olikin vasta silloin, kun silloin oli kaikista kosteinta. Ovisplussa tuli pe-alkuillan testistä, ja ajattelin, että lauantaina olis ovis. Toispuoleisia kipuja en havainnut, enkä mä ole oviskipuja aiemminkaan havainnut. Keskenmenon jälkeen parina kiertona tuntui, mutta arvelen että se kuuluu asiaan. Muutkin km:n jälkeen kuumeilevissa ovat puhuneet tuollaisesta. Itseasiassa mulla tuntui viikonloppuna kipua keskellä mahaa, en edes muista kumpana päivänä.
Saatiin kaksi aika hyvää talletusta, myöhempi joko dpo -2 tai -1, riippuen siitä, milloin se ovis nyt sitten oli. Tällä hetkellä oon ihan varma, että sittenkin vasta sunnuntaina, jolloin nuo ei kyllä niin hyvät talletukset olleet. Mut jos sieltä joku kestävä siittiö ois selviytynyt
Dpo nyt siis joko 4 tai 5. Ei tässä vaiheessa mitään oireita pitäis kai ollakaan. Valkovuotoa tulee edelleen, mutta kyllä se ovis oli jo viikonloppuna, vaikka sitäkin aloin jo alkuviikosta epäilemään. No, edelleen on olo, että ei tärpännyt, kun se limakalvo on varmaan edelleenkin liian ohut.