Moikka vaan kaikille!
Täällä on ollut jo huomattavasti parempi fiilis tänään. Nyt vaan toivotaan, että tuo ukko parantuisi tässä viikon sisällä, niin päästään tämä kierto hyödyntämään. Sen verran malttamaton olen, ettei todellakaan huvittaisi jättää yhtäkään kiertoa väliin.
Ei ole näkynyt sulta,
@Snowmamma82 , päivityksiä tänään. Onko migreeni alkanut vai menkat alkaneet ihan suoraan vai kenties jotain muuta vähän kivempaa...? Mutta etkös sä meinannu huomenna testata?
Täällä on nähtävästi hieman kivuliaammat menkat tälläkin kertaa. Tosin nyt vaan pää ollut kipeä, oon ottanut pari parasetamoliakin, kun yleensä ei tarvi ottaa kuin yksi jos sitäkään.
Sitten
@Charlotte82 ehtiikö ne ovistestit tulemaan, että voit tässä kierrossa käyttää niitä? Mä oon ihan apteekista ostanut niitä, ja pitääkin käydä hakemassa lisää. Joku 3 tai 4 jäi jäljelle, mutta se ei taida välttämättä riittää.
Ja
@murmelii , kyselit mikä päivä kierrosta voisi olla menossa. Jatkuiko se vuoto vai jäikö vaan vähäiseksi? Jos jatkui, niin veikkaisin, että silloin oli kp1. Tosin mulla ei ole mitään kokemusta hormonikierukoista. Mutta luulin, että kierukat pitää ottaa kuukautisten aikana pois, eikö näin ollut sulla,
@Taaartsan , kuparikierukan kanssa? Ehkä syy on juuri tuo, että saattaa tulla ylimääräisiä vuotoja? Vai onkohan ihan eri systeemit riippuen siitä minkätyyppinen kierukka on kyseessä?