yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Minä täällä ihmettelen näitä tuntemuksiani ja mietin, etten kyllä kestä jos mulla on nykyään tämmöset pms oireet: migreeniä, pahaa makua suussa, nännit laajentuneet ja haluaisin syödä greippimehua ja mandariineja pelkästään :eek:
Toki voi olla ja sitä toivonkin että tää tästä tasoittuu. Ennen kierukkaa en muista mitään pms oireita olleen, eikä myöskään pillereiden lopetukseen muistaakseni aikanaan liittynyt mitään tämmöistä. Eikä kyllä aiempiin raskauksiinkaan oo liittynyt mitään greippihimoa.

Oon NIIN kummissani (n)
 
Me ollaan @Momon jätetty ehkäisy vuoden alusta ja tärppipäiviin tähdätty kesästä asti (eli minun silmissä nyt on ”oikeasti” viides yrityskerta). (y) Keväällä kävin gynellä, joka sanoi, että ehkäisyn poisjättämisestä voi yrityksen laskea alkaneeksi eli siitä laskien se vuosi on kohta tulossa täyteen.

Tk-lääkäri määräsi nuo veret etukäteen mahdollisia lapsettomuushoitoja ajatellen. Saadaan sit jo tässä vaiheessa tieto, jos noissa perusverikokeissa paljastuu jotain hoidettavaa. Mutta siis eivät ota meitä oikeasti hoitoon ennen kuin se vuosi yritystä on tullut täyteen, siksi mennään vasta vuoden alussa miehen kanssa yhdessä!:whistle:

Ymmärsinkö oikein, että sulla on ollut kemiallinen ja menkat silti alkaneet ajallaan?! (n)Just tätä mietin siellä lääkärissä, kun mulla ei oo yhtään raskautta/keskenmenoa takana, että voiko silti ollut olla jotain kiinnittymisen yritystä jossain kierrossa, vaikka menkat tulleet aina kiertopäivien 27 ja 30 välillä...? En siis oo ikinä tehnyt edes raskaustestiä, kun menkat aina alkaneet (ja PMS-oireet olleet niin selvät).:cool:
 
Teac, Mulla tuli viimeksi haalea viiva dpo 11 ja dpo 13 vähän tummempi, menkat alkoi muutaman päivän myöhässä Eli ensimmäinen kemiallinen koettu.
Nyt piina jatkuu vielä 13 pv ajan..mitään oireita ei ole. Huomenna voisi olla mahdollinen kiinnittyminen, mutta en aio oireita kytätä.

Elmeriina82, koska testailet?
 
Täällä vähän tietoa toistuvista kemiallisista ja keltarauhashormonista. Lääkärin kanssa eilen juttelin puhelimessa. Oli ihana ja ymmärtäväinen lääkäri, hänen mielestä ei tarvitse olla huolissaan, kemialliset on hyvin yleisiä mutta jos toistuvat esim 3 peräkkäistä, voi asia olla hyvä tutkia mistä johtuvat. Tsemppasi ihanasti ja sanoi että meillä on hyvät mahdollisuudet onnistua koska raskaus on alkanut ja itselleni jäi puhelusta todella hyvä fiilis:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
Moi!
Täällä oletettu kp 28/28 ja ei menkkoja. Toki kierukka otettu kesken tän kierron pois ja voi olla ihan muukin kp .
Eilen luulin että mulla oli ovulaatio kun vasemmalle puolelle munasarjojen kohdalle pisti ja viilsi n. 30 min ajan. Piti ihan pötkötellä kun tuntui niin kurjalta. Mitähän muuta vois olla kuin ovulaatio?!?
Viimestään su testaan jos menkkoja ei näy...
 
Eilen kävimme saattamassa isän viimeiselle matkalleen. Suru oli suunnaton kun näin isäni viimeisen kerran:cry::cry:kiitin häntä kaikesta ja toivotin hyvää matkaa:love:
Vuoden vanha tyttöni heilutti ihanasti ukille, kun sanoimme että heilutetaan ukille hyvästit:love: 10-v tyttöni laski valkoiset liljat isän rinnan päälle, itse murruin hetkellä:cry:
Onneksi sain kerättyä itseni. Jäämme odottamaan hautajaisia.

Täällä vietetään oireetonta aikaa. Dpo 7, eikä testit ole edes käväissyt mielessä :rolleyes:Menkkamaista kipua ollut torstaina illalla ja viime yönä aika kovaakin nipistystä..ainahan sitä salaa toivoo.

Elmeriina82, joko testasit?
 
Viimeksi muokattu:
@Sarianne81 Voimia <3 Nyt pääset suremaan ja toipumaan kun muistotilaisuus on ohi. Itse ainakin aikoinaan koin niin. Hautajaisjärjestelyt yms. hoiti "sumussa", toipuminen ja asian käsittely alkoi vasta niiden jälkeen.

@Elmeriina82 Nuo ovulaatiotestit on ihan hyviä. Koen että hitusen tuo kyllä stressiä. Tosin itse olen kova stressaamaan asiasta kuin asiasta:(
 
@Sarianne81 jaksamista myös täältä! Kaunis hetki on ollut teillä tuo ”viimeinen” kohtaaminen!

Täällä ovulaatiota odotellaan ja varmaan saa ihan jonkin aikaa odotellakin... Aamulämpöjä oon nyt paremmin muistanut mitata ja oon laittanut ne ylös Flohon. Onpa sit joitakin, mitä seurata! Flo muuten ennusti aamulämpöjen perusteella edellisessä kierrossa, että menkat tulevat kaksi päivää myöhässä ja niinhän ne tulivat! Eli silloin ainakin sattui kohdilleen! Tallettelut aloitettu jo kp 6 ja joka toisen päivän taktiikalla mennään (niin kuin edellisessä kierrossakin)! Ensi viikolla yritän muistaa käydä siinä verikokeessa!

Mukavaa uuden viikon alkua meille kaikille! :)
 
Momon ja Teac, kiitos tsempeistä:love: kaikki tuki enemmän kun tervetullutta.

Täällä oireeton ajanjakso jatkuu..en jaksa joka nipistystä kytätä, ja aikainen testailu ei ole käynytkään mielessä:whistle: :rolleyes:
Yritän vaan jaksaa nyt olla rauhallisin mielin ja katsoa tämän kierron loppuun saakka. Olisi se aika ihme jos tämän kaiken stressin, surun ja levottomien yöunien jälkeen oltaisiin onnistuttu.

Iloista viikkoa kaikille:love:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019




Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 23/26-27 yk 2
LaTiLa kp 26/32
Tiialiina83 kp 9/30
Teac kp 15/27-30
Äippis Kp 12/28
Fayrouz
~Madre~ kp 7 yk 2
Elmeriina82 kp 32/28



PIINAILIJAT



Elmeriina82
LaTiLa Dpo?
Sarianne81 Dpo 11




PLUSSANNEET


Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
Momon
 
Viimeksi muokattu:
Yöllinen päivitys, heräsin ja tänne heti:LOL:
Laittakaa punaisella korjaukset listaan, niin päivitän tiedot kohdilleen, kiitos

Miten LaTiLan kävi, oletko vielä mukana?

Tiialiina83, mitä sinulle kuuluu?
Teac, mitä sinne päin kuuluu?

Elmeriina82, alkoiko menkat?

Momon on tainnut siirtyä jo plussanneisiin, toivottavasti sait ne kuuluisat leffaviivat.

Täällä pieniä menkkajomotuksia, en odota tältä kierrolta mitään, viimeksi oli oireita jo vaikka millä mitalla, nyt oon kyllä aika oireeton, onko sitten merkki mistään sitä en osaa sanoa(n)
Huomenna alkaa työt ja pikkuneidillä päiväkoti. Kyllä se tässä menee.
 
@Sarianne81 Voi poistaa listalta vaikka kyllä mä täälläkim vielä hengaan ja peukutan teillekin.
Viivoja on mutta myös särkyjä. Nähtäväksi jää kuinka tämä menee. Aika kuluu hitaasti(n)
Toivon parasta.

Mä olen herännyt kellon siirron jälkeen joka aamu ennen 5:eek:
 
Hei!

Täällä niiiiin perusarkea kuin olla ja voi! :D Mutta siis sehän ei ihan huono juttu oo.

Kp 12 menossa ja sehän tarkoittaa lähestyvää ovulaatiota! Miehellä vähän turnausväsymystä ilmassa, mutta josko kuitenkin tarvittavat talletukset saataisi tehtyä! Tavoite edelleen siinä jokatoisessa päivässä, mutta mies jo esitti varovaisia vastalauseita! ;)

Tilasin puikkomallisia ovulaatiotestejä ja arvelin ensimmäistä kertaa tikuttaa, jo ihan aika todennäköisesti alkavia lapsettomuushoitoja varten! Omapahan sitten lääkäreille kertoa hieman enemmän tietoa kropan toiminnasta (tai toimimattomuudesta)! :whistle: Ostin myös uusia vitamiineja, joita farmaseutti suositteli raskautta yrittäville. En vaan nyt muista niiden nimeä...

@Sarianne81 onnea töihinpaluuseen ja tytölle kivoja päiväkotipäiviä! (y)

@Momon sormet ja varpaat täälläkin ristissä, että kaikki sujuu hyvin! Ja varmasti sujuukin! :love:
 
Olen täällä sivusta teitä seuraillut. Mulle on tullut raskauden yrittämisen väsymys. Huvittavaa! Enhän mä ole ehtinyt höyrytä kuin muutaman kuukauden.
Vähän pohdin, että tikutanko edes ovulaatiota tässä kuussa. Vai yritänkö vaan antaa vauvan tulla. Ehkä kuitenkin tikutan
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Voi Momon, olen niin pahoillani:cry: voimahaleja :love:

Kiitos Teac, työt alkaneet hyvin ja tytön päiväkoti myös.

Tiialiina83, tiedän tunteen.

Täällä kärvistellään lisääntyneen valkkarin ja menkkajomojen kanssa. Vuoto ei ole alkanut nyt dpo 13. Sunnuntaina virallinen testipäivä. En vaan jotenkin usko onnistumiseen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Teac
No nyt meni mun ”testineitsyys” eli tein elämäni ekan ovulaatiotestin! :ROFLMAO: Tänään kp 14 ja hetihän sieltä positiivinen tulos pamahti. Ostin digitaalisia testejä, että ei tarvitse arpoa! (y)

Eilen tehty talletus ja varmaan pitää siis tänään yrittää myös! ;)Testipaketissa sanotaan, että ei enää tarvitse testata, mutta testaisitteko vielä huomennakin?! Vai luotanko vain tähän?

MUOKS. Ovulaatio siis poikkeuksellisen aikaisessa (yleensä kp 16) ja Flo ennustaakin tämän kierron pituudeksi vain 25 päivää!
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81

Yhteistyössä