yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Hieno viiva Momon, nyt vaan luottavaisin mielin.l vaikka tiedän ettei se ole helppoa. Toivotaan että pieni tarrannut kunnolla kiinni.

Täällä aamuinen testi vieläkin hymynaama, kauan tuo pysyy tuossa. Pitääkö tänäänkin vielä jaksaa kun paikat muutenkin ihan hellänä:unsure::LOL:

Tiialiina83, Suosittelen todellakin testin tekemistä vasta kun menkat myöhässä?

Onko tämä nyt sitten dpo 0(n)

Minne katosi Teac, Amanda muut?
 
@Sarianne81 kiitos. Yritän kovasti.

Lapsettomuuslääkäri sanoi että o testien ensimmäisestä plussasta lasketaan. Vaikka näyttäisi useamman päivän. Mutta talletellahan kannattaa aina;)
Mutta tiedän tuon kun ei enää pystyisio_O

Minäkin suosittelen testin tekemistä kun menkat jo myöhässä. En tosin itse siihen koskaan pysty.
 
Hei! Täällä palailtu Suomeen rakkauslomalta, siksi tämmöinen palstatauko! :love:

Nopeasti selailin viestejä läpi. Osanotto @Sarianne81 suuressa surussa! Toivottavasti vauvarintamalla tapahtuu positiivisia asioita!

Tsemppejä piinailijoille @Momon ja @Tiialiina83! @Momon :lle myös viivanvahvistumistoivotuksia!

Tervetuloa uusille, joku oli tainnut tulla mukaan tässä "taukoni" aikana! (y)

Täällä eletään kiertopäivää 2 (aikaero vähän sotkee laskuja ja ajatuksia) eli minut voi ottaa pois piinailijoista! :cry: Yrityskierto 5 alkakoon! Ollaan oltu vuoden alusta ilman ehkäisyä ja nyt tosiaan kesästä asti tähdätty tärppipäiviin, niin ajattelin, että voisin pikkuhiljaa alkaa ottaa yhteyksiä gyneen lapsettomuusasioissa... Ikäähän minulla on ja yrityksen voi katsoa alkaneeksi vuoden alusta!(n) Tämmöisin ajatuksin kohti uutta viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81 ja Momon
Täällähän tapahtuu vaikka mitä!

@Teac tervetuloa rakkauslomalta takas arkeen!

@Momon muakin jännittää sun puolesta (y)

Täällä edelleen paha maku suussa, en tiiä mitä nyt sit oisin syönyt... kp 23/28 menossa ja tissikipu siirtyikin nänneistä kainaloita kohti.. hmmm.
Onko joku kokeillut nuita "erityisen herkkiä raskaustestejä"? Millaisia kokemuksia niistä? Mietin, uskaltaisko testata semmosella alkuviikosta, vaikka tiedän, että vasta sit ois viisasta kun menkat myöhässä. Oon vaan niin malttamatono_O

@Tiinaliina1 tsempit krapulaoloihin, ne on se ainut syy miksi EN odota raskautumista innolla. Mulla ollut siis molemmissa aiemmissa raskauksissa hirveä pahoinvointi rv 16-17 saakka. Mut tää taitaa kuulua jo eri palstalle:p
 
Miten kävi Momon? toivotaan että viiva on vahvistunut

Teac, ihana kuulla sinusta:love:

Täällä elellään 2 piinapäivää. Ovis hyödynnetty ja eilen päivällä pärähti jo tyhjää ympyrää clearblue tikkuun.
Voih piinojen piina:unsure::cautious:

Isän siunaustilaisuus 10.11, testipäivä 5-6.11. Työt alkaa 1.11.. että toivon nyt todella että pystyn olemaan erossa liian aikaisin testeistä, siksi annoinkin kaikki miehelle talteen:LOL: ei tule kiusausta. Harmi että kaupat on keksitty:sneaky: ooh ja ne on pullollaan raskaustestejä:mad::rolleyes:mutta oikeasti nyt ei testiä ennen menkkojen alkamispäivää.

Mitä oloja Tiialiina83?

Kiva kuulla sinusta Tiinaliina1, ihanasti jo viikkoja kasassa..voimia pahoinvointiin:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Teac
VAUVAKUUMEILIJAT 2019





Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 13/27 yk 2
LaTiLa kp 17/32
Bebek15 kp 34/26-30
Tiialiina83 kp 24/30
Teac kp 6/27-30
Amanda82 kp 26/34-36 yk 2
Äippis Kp 20/28
Fayrouz
~Madre~ kp 24 yk 1
Elmeriina82 kp 23/28


PIINAILIJAT

Äippis Dpo 18
Tiialiina83 Dpo 16
Momon Dpo 15
Sarianne81 Dpo 2


PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
Momon
 
@Sarianne81 En ole uusinut testiä vielä. En uskalla. Menkat ei ole alkanut ja nyt dpo 16. Tissit on aika ajoin tosi kipeät. Mutta myös menkkatuntemuksia päivittäin.
Huomenna illalla testaan kun edellisestä testistä on 2 päivää niin pitäisi olla vahvempi viiva jos kaikki hyvin.
Mulla jostain syystä näyttää vahvempaa viivaa aina iltapäivällä/illalla myös jo aikaisilla dpo. Ihmettelenkin kun aina ohjeissa on että aamulla tulisi testata.
Mäkin meinasin antaa jossain kierrossa testit miehelle...mut en sit kuitenkaan:LOL:

@Tiialiina83 tsemii ja kärsivällisyyttä. Että aika voi mennäkin hitaasti!:eek:
 
Huomenta!
Näin viime yönä unta, että meille syntyi vaaleatukkainen pieni poika. Oi,olipa se onnen tunne .
Aamulla oikein huvitti, kun muistin sen unen. Menee tämä kuumeilu uniin saakka. Muutenkin oon nyt ehkä viikon ajan nähnyt hirveästi unia, jotka muistan aamulla. Yleensä en näe. Mieli vissiin myllertää...

Muuten tuntuu tänä aamuna taas, että en kyllä varmasti oo raskaana, nyt kp 25/28.

Miten teillä muilla tänään menee? ❤
 
Elmeriina82, mäkin nään unia, en tiedä sitten onko ne enneunia.. mutta kyllä tää raskaaksi yrittäminen saa mielen muutenkin laukkaamaan.

Innolla odotan Momonin testiä?

Kuinka kauan Tiialiinalla vielä piinaa jäljellä?
 
Mä en ihme kyllä ole nähnyt unia vaikka asia on 24/7 mielessä.

@Elmeriina82 tuon on niin normi tunne jokaisessa kierrossa mulla.

@Sarianne81 Mä en tiedä uskallanko tehdä testiä. Niin kauan on toivoa kun ei menkkoja.Jotenkin tuntuu että olis helpompi huomata ne menkat kun nähdä tyhjä tikku:cry:
Tissikipu on lähes hävinnyt.
Ilmotan kyllä jos teen testin.

Miten tämä voi olla näin rankkaa:(
 
Ymmärrän kantasi Momon, tyhjää testiruutua ei meistä kukaan halua tuijottaa.
Viiva oli kuitenkin viime kuvassa aika vahva jo, Toivon niin että kun uskaltaudut testaamaan seuraavan kerran niin tulisi jo tasapaksu viiva:love:

Onko kenelläkään tietoa, että pystyykö normi terveyskeskuslääkäri tekemään lähetteen keltarauhashormoni kokeeseen? Jotenkin kummittelee tuo kemiallinen kun mulla ei oo ikinä ennen mennyt kesken, että jos niissä on jotain häikkää(n):(
 
@Sarianne81 Luulisi pystyvän laittamaan lähetteen. Eriasia laittaako. Se progesteroni otettiin ainakin mulla ovulaatiosta +7 päivää. Eli on kai aika tarkka millon kuuluu ottaa.
Ainakaan yksityisellä mun "normi" gyne ei lähtenyt noita ottamaan vaan ohjasi lapsettomuuslääkärille.
Kysyä varmasti kannattaa.


Uskaltauduin tekemään testin eilen ja viiva oli vahvistunut.
2018-10-24 05.52.52.jpg
Toki spekuloin pitäisikö olla vielä vahvempio_O
Sitten päätin toivoa parasta ja olla pelkäämättä pahinta. Näillä mennään nyt.
En tiedä oliko sattumaa vai oliko teroluteista apua. Keltarauhashormoniarvot oli ok mutta lääkärikin sanoi että joskus silti pieni lisä voi olla avuksi.
 
Onnea @Momon ! Toivotaan parasta!

Pahoittelut @Tiialiina83 uudesta kierrosta! Uutta päin vain! (y)

Täällä kp5 tänään. Kävin eilen tk-lääkärillä, joka laittoi lähetteen perusverikokeisiin (kilpirauhanen, sokerit yms). Teki myös gynekologisen tutkimuksen, mutta eipä siitä paljon kostunut, kun tk:ssa ei oo ultraa, millä katsoa. Mutta siis päällisin puolin kaikki hyvin (minkä tiesinkin)! Alkuvuodesta sit miehen kanssa uudestaan vastaanotolle käymään, jos/kun ei onnistu ennen sitä ja saadaan sit mieskin tutkittua ja lähete eteenpäin!

Ihan jees fiilikset jäi ja olo, että asiaa saa vihdoinkin eteenpäin!
 
Pikainen päivitys, mulla tänään Kp 32 muuttuikin Kp 1/32?
Muutama nega keretty testata hätähousuna kun ei kierron pituudesta mitään hajua (muinoin pituus n. 26pv).
Välillä tuskailin jo et mitenkä pitkään menee ehkäisyn lopetuksen jälkeen ennenkuin menkat alkaa.
Eli yk 2 käynnistyköön.
 
  • Tykkää
Reactions: Elmeriina82
Kiitos onnitteluista.

@Teac onko teillä pitkä yritys takana? Ottiko tk lääkäri ihan raskautumista ajatellen kokeet?

@Sarianne81 kemialliset tuntuu olevan todella yleisiä ( ilman että mitään ns. vikaa on)kun näitä palstojakin lukee. Mullakin olisi 1 kolmesta kemiallisesta jäänyt tietämättä jos olisin malttanut odottaa että menkat yhdenkin päivän myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Teac

Yhteistyössä