yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@Tiialiina83 Ovista kannattaa metsästää päiväpissasta. Mua valistettiin täällä asiasta onneksi(y). Ja mulla tuli ovis kp19 ja normikierto on siinä 31-34 huitteilla. Osta vaikka halpisliuskoja ja alota niillä ja kun viiva alkaa tummenee testaa digeillä. Ja tosiaan oviksen aikoihin kannattaa testata ainakin se 2x päivässä ni ei pääse ohi;)
Muoks. Jos sä tiedät sun luteaalivaiheen pituuden...esim 12 vrk ni vähennä se tosta 30stä ja alota sillon?

Täällä viiva vahvistuu. Parin tunnin pisusta

 
  • Tykkää
Reactions: Tiialiina83
Niin siistiä kun plussia näkyy täällä :love:
Ite olen todella skeptinen, saa nähdä löydänkö ovista tässäkään kierrosta. (n) Tänään on kp8 (lasketteko kierron alkamaan ekasta tuhrusta vai kun hanat aukeaa kunnolla :ninja:? Mä hanan aukeamisesta, mut huvittais laskea malttamattomana et kp9, silloin illalla tuli eka merkki menkoista ja laitoin jo siteen yöksi :D). Aloitin jo oviksen metsästyksen jos mun kierto sattuu olemaan taas aivan sekaisin. Normisti kun se on 32-36pv niin viimeksi se oli vain 26pv. Eli en voi luottaa mihinkään :unsure: osaako joku sanoa, voiko kuparikierukan poisto vaikuttaa kiertoon jotenkin? Luulin ettei, mut jostain tuo mun outo kierto tuli :(
 
Moikka:),
Viikonloppu meni kaikenmaailman kissan ristiäisissä:D. Menkat kesti tasan ke-su. Tein tänään ovis testin ja haalea viiva tuli siihen. Mulla nähtävästi on kierto vaan n 21 päivää:eek:. Ovulaation pitäis olla laskurin mukaan huomenna mutta katsotaan mihin se ajoittuu. Mut koska mulla oli aikaisemmin vaikea bongaa ovista, koska olin myöhässä, ni nyt oon super happy et se viiva ilmestyy tikkuun:LOL:. Nyt siis kp 6/21?
 
Viimeksi muokattu:
Noni nyt kaipais neuvoja hän... vesirokko ja alkuraskaus.
Epäilen että mulla on molemmilla lapsilla vesirokko. Outoa, sillä heillä on molemmilla ollut se jo kertaalleen. Mä olen myös sairastanut sen 6 vuotiaana. Mites pitääkö mun nyt pelätä tän raskauden kanssa...
 
Hei kaikki! :)

@Amanda82 eka kunnon vuotopäivä on minusta myös se kierron eka päivä!

Lupaavia oireita teillä @Sarianne81 ja @LaTiLa (y) Piinailutsemppiä!

Täällä kp 11 lopuillaan ja tallettelut vielä tänään tekemättä... Jaksaa, jaksaa, painaa, painaa :D Ihan tämä joka toinen päivä käy näin ”vanhoille” työstä!

@Tiinaliina1 vesirokko ei voi tulla kuin kerran. Ootteko varmoja, että se oli varmasti sitä aiemmin tai että se on nyt sitä? Kerran taudin sairastaneella ja raskaana olevana ei ole mitään huolta, lapsena sairastettu tauti kyllä suojaa, voit olla huoleti! Toivotaan, että on lapsillakin jotain muuta! :(
 
  • Tykkää
Reactions: äippis
@Tiinaliina1 tai siis sen verran korjaan, että on tosi epätodennäköistä, että tulisi uudelleen, jos sen on kerran ”kunnolla” sairastanut! :sick:

Mie testautin verestä vesirokkovasta-aineet juuri tän vauvaprojektin tiimoilta!
Siis joo tiedän että se voi tulla kahdesti, mutta molemmilla vielä samaan aikaan... en keksi mistä ne olis sen saanu(n). Mutta mun pitäis olla siis ok koska mulla on se ollu? Huh... vähä alko jännittää. Ihan selkee vesirokko tuo on lapsilla. :cautious:
 
@Teac me ollaan aivan samoilla kp:llä :) kivaa kun on piinailuseuraa.

Katselin vähän aiempia kierto ja oireita. Yleensä kirkkaat limat pari päivää ennen ovista. Tänään ovistesti vasta haalea.
Menee näillä näkymin varmaan normi 15-16 kp ovis. Viimekuussa oli jo kp 13.
Pakko spekuloida ja vatvoa vaikkei se mitään hyödytä o_O

Kuka testailee seuraavaksi?

@Tiinaliina1 sun viivat on hurjan hyvin vahvistunut!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Heippa

Mulla olisi testipäivä lauantaina milloin olisi dpo 12 mutta en tiedä jaksanko sinne asti. Ajattelin testailla jo huomenna tai torstaina. Mutta tosin liian aikainen testaus ja Nega... eikä koska ei malttanut odottaa vetää kyllä mielen matalaksi. Ovulaatiosta nyt vasta 8pv:cautious:
Täällä tosiaan rinnat edelleen arat. Tyttö hylkii mun tissiä, luin että raskaus voi muuttaa maidon makua, mutta tosin onhan hän jo iso tyttö:love:

Oireetonta tänne muuten, väsymystä on mutta mulla sitä on aina, niin en laske oireiksi.

Oliko LaTiLalla myös kohta testaus?

Tiinaliina1, hienosti viiva vahvenee:love:testaatko sinne leffaviivoihin saakka?
 
Mä taidan nyt uskoa tän viimein todeksi. Mun oireet on kaikki tipotiessään, siis ei enää tee edes pahaa. Ei mitään. Paitsi tissit hieman arat. Mä kyl juttelin ääneen tossa 3 pv sitte ku eto ihan kunnolla et olis ihana saada semmonen helppo raskaus kerranki. Ja sit oireet katos?! Mitvit..:cautious:o_O

Mut viiva vahvistuu


Käyn täällä taustailemassa ja jännittämässä teidän testituloksia. Plussatuulia ihan jokaiselle ja kiitos kun olitte tukena tähän asti:love:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

B11955E0-3124-4CB9-BFEC-6FD39F7A881B.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 25/32
Angervo76
Bebek15 kp 25/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 7/
Teac kp 11/27-30
Amanda82 kp 6/34-36 yk2
Äippis Kp 4/28
Fayrouz



PIINAILIJAT

LaTiLa Dpo 9
Sarianne81 Dpo 8



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
Kiitos Momon tsempeistä. En silti usko että plussaan(n) toivetta on kai niin kauan kun vuoto pysyy poissa.

LaTiLa, en kyllä nää haamua, mulla taitaa olla viivalasit hukassa:LOL: toivotaan että vielä plussaksi muuttuu.

Piina jatkuu:mad:
 
No niin nyt on testattu dpo 9, korkeintaan viivanpaikka tuli näkyviin.
Testinä one step liuska. Onhan vielä aikaista mutta alan jo varautumaan uuteen kiertoon.
Toivottavasti muut plussaavat. Eipä sitä nyt ihan kerrasta napsahdettukaan raskaaksi. Kai se on tää mun ikä ja tisujen arkuuskin oli kai sitten vaan kuviteltu oire:oops::cry:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019

306934DD-9E42-4B8B-B55F-43CDBA9A9173.jpeg



Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 25/32
Angervo76
Bebek15 kp 26/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 8/
Teac kp 11/27-30
Amanda82 kp 7/34-36 yk2
Äippis Kp 5/28
Fayrouz



PIINAILIJAT

LaTiLa Dpo 10
Sarianne81 Dpo 9



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
No niin nyt on testattu dpo 9, korkeintaan viivanpaikka tuli näkyviin.
Testinä one step liuska. Onhan vielä aikaista mutta alan jo varautumaan uuteen kiertoon.
Toivottavasti muut plussaavat. Eipä sitä nyt ihan kerrasta napsahdettukaan raskaaksi. Kai se on tää mun ikä ja tisujen arkuuskin oli kai sitten vaan kuviteltu oire:oops::cry:
Hätähousu!
Odota nyt pari päivää ni plussaksi se muuttuu;)(y)
 

Yhteistyössä