yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Noo huomenna se sit nähdään kuin lupaavia nää oireet on:whistle:. Dpo11 aamutesti. Esikosta tuli haamu sillon. Uskon edelleen negaan.
Koko perhe kotona la aamuna, joten testaamisesta tulee mielenkiintoista o_O.

Ja jos tää tosiaan on negakierto, ni nää oireet saa luvan painua kuuseen niinku viimeistää eilen!!!!
 
Tulen aivan varmasti.

Nyt illalla iski menkkaraivo, eli raivosin miehelle. Tosin syystä! Ärsyttää vieläki:LOL:. Outoo et tää iskis vasta nyt, kun normisti kestää viikonpäivät.

Mä oon hei jo sängyssä väsymykseni kanssa ja kello on täällä vasta 19.00:LOL::ROFLMAO::whistle:. Mitenniin vanha:ROFLMAO:.
 
Oi Tiinaliina1, hieno viiva, paljon onnea. Et todellakaan ole luulosairas.

Onnea myös HE2

Lisään teidät plussanneisiin vielä tänään.

Täällä tuntuu myös että on onnistunut, viluttaa ja tissit muuttui aroiksi.. ehkä niitä oireita jo voi olla... mutta toivon etten tule kovaa alas pilvilinnoista. Piina jatkuu vielä

 
Ääk, ihanaa @Tiinaliina1 :love: Paljon onnea! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Onnea myös @HE82 :love: Ihana, että yritys tuotti nopeasti tulosta!

@Momon täällä sama oviksen odotus päällä. Nyt kp 9 ja jo toissapäivänä aloitettiin ja jos nyt joka toisen päivän talletusvauhdilla menis sen ovulaation yli... Katsotaan, miten jaksetaan! :)
;)
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

37C73946-4D35-42D8-90F4-9334C7943879.jpeg 37C73946-4D35-42D8-90F4-9334C7943879.jpeg


Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 21/32
Angervo76
Bebek15 kp 23/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 5/
Tiinaliina1
Teac kp 7/27-30
Amanda82 kp 4/34-36 yk2
Äippis Kp 2/28
Fayrouz
HE82 kp 29/28



PIINAILIJAT


Sarianne81 Dpo 6



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik

HE2
Tiinaliina1
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

BBF6B1CF-087A-4803-888C-4785B8DDBB53.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 25/32
Angervo76
Bebek15 kp 23/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 5/
Teac kp 7/27-30
Amanda82 kp 4/34-36 yk2
Äippis Kp 2/28
Fayrouz



PIINAILIJAT

LaTiLa Dpo 7
Sarianne81 Dpo 6



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik

HE2
Tiinaliina1
 
Hei

Paljon onnea vielä Tiinaliina1❤ Ihanaa että mieskin mukana. Yritän todella tulla perässä kesäkuisiin:love:

LaTiLa, päivitin tiedot:love:, me piinaillaankin aika samoissa❤

Omaa napaa, rinnat edelleen arat, ei niinkään kipeät. Tuo ollut mulla aika keskeinen merkki raskaudesta. Pieniä menkkajomoja jo havaittavissa. Hikoilu on myös mahdotonta, tänä aamuna olin ihan hiestä märkä. Illalla taas palelee kovasti, onneksi on oma rakas lämpöpatteri vieressä:):love:
Tää on vaikeaa, Välillä oon niin raskaana välillä taas on tunne ettei olla onnistuttu. No vielä piinaillaan.







 
Mulla ei ole mitään oireita. Eilen oli ehkä jotain outoa nipistelyä alamahalla, mutta ei ole sen jälkeen tuntunut. Joten tais olla joku asiaan täysin kuulumaton :LOL:. Tisseistäkään ei oikein mitään osaa sanoa, kun tuo nuorimmainen vielä tissillä käy harvakseltaan, niin ne on välillä arat jos vähänkään pidempi tauko. Toki mulla on aina loppukierrossa arat, niin ota nyt selvää, onko se sitten loppukiertoon kuuluvaa,imetyksestä johtuvaa vaiko jopa raskaudesta. (n):ROFLMAO:
 
Mulla on lämpö 37,4 :geek:. Se oma paljon mulle jopa loppukierrossa. Hitto kun en tiedä onko mulla ovispäivä se, kun on kipuja, vai onko ne irtoamisesta johtuvia jälkikipuja. Jos kipuilun loppuminen on se merkki jotta ovis on tapahtunut, niin tänään on dpo7 jos kipuilu on irtoamisesta, niin huomenna vois olla jo dpo 9 tai 10. Ora sitten selvää :ROFLMAO:
 
Juhlat meni hyvin, päivänsankari sai paljon uusia leluja ja vaatteita. Päivä oli hieman sateinen mutta meni sitäkin paremmin.
Kyllä on puhki olo nyt, ja herkkuja tuli syötyä. Öklö olo oli kahvin jälkeen, mutta kaippa join sitä liikaa :ROFLMAO: kehittelenkö lisää oireita. Taas viluttaa, pieniä vihlaisuja silloin tällöin.

LaTiLa, hyvä merkki tuo lämpöjen kohoaminen, itse en ole seuraillut lämpöjä..liian kova stressi tulee siitä:unsure: koska testailet?

Mitä muille kuuluu? Teac, Tiialiina83, Fayrouz, Momon, Amanda83 ja äippis:love::love:

Nyt nukkumaan.
 
Sarianne: mä en myöskään muuten seuraa, mutta nyt outo olo sai mittaamaan. Toki voi olla joku pöpö iskemässä. Mutta mitään muuta flunssaa tai muuta ei ainakaan vielä ole. Toki tilanne voi olla aamulla toinen. Mä ajattelin olla testaamatta ennen kierron loppua, mutta en tiedä pystynkö kuitenkaan :LOL:
 
Ihanaa kun täällä on selvästi plussatuulet puhaltamassa.

Mä päätin nyt tässä kierrossa testaille ne ovikset. Tilasin digi testejä. Olen nyt totaalisen hukassa, että milloin alan kuseksimaan tikkuun. Mun menkat kun heiluu siellä 30-36 päivän välissä. Ajattelin, että aina aamuvirtsasta katsoisin. Otin noita digi testejä, jos ne olisivat selvempi lukuisia.
 

Yhteistyössä