yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Kyllä tää nyt vuotaa ku seula:LOL:.. toisaalta kiva että jotain kiertoa tapahtuu. Olishan se olla aikamoista raskautua heti kun jättänyt ehkäisyn pois.. ja mähän en ikinä bongannu ovista. Se oli varmaan ollu jo viikko ennen testailua:sick:. Mut tsemppiä muille ja kohtahan sitä saa taas piinailla:ROFLMAO:.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Huomenta

Pahoittelut menkoista Äippis.

Ihana kuulla sinusta Momon, toivotaan että nuo keinot tuo sen kaivatun plussan.

Tiinaliina1, todella lupaavia oireita. Koska sulla olikaan testipäivä?

Täällä ei oireita, joitakin nipistelyjä alamasussa, mutta ne ei voi kertoa vielä mitään. Piina on todellakin piinaa.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, me juhlimme tytön 1v synttäreitä viikonloppuna.
 
  • Tykkää
Reactions: äippis
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

C0BDFA75-6D01-4879-AA1E-85D27862F521.jpeg


Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 20/32
Angervo76
Bebek15 kp 22/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 4
Tiinaliina1
Teac kp 6/27-30
Amanda82 kp 3/34-36 yk2
Äippis Kp 1/28
Fayrouz



PIINAILIJAT



Tiinaliina1 Dpo 8
Sarianne81 Dpo 3



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Tervehdys! Taidanpa minäkin liittyä tänne. Ikää siis 36 vuotta ja lapsia ennestään 2, 11- ja 9-vuotiaat. Nyt olisi iltatähti haaveissa❤ pillerit lopetin heinäkuun lopussa ja menkat tuli normaalisti kp 28 ekassa kierrossa ilman pillereitä. Mulla on aina ollut toooosi epäsäännölliset menkat ilman pillereitä, niin olin positiivisesti yllättynyt, että eka kierto oli normaali :) nyt on sitten ollut yritystä päällä ja tällä hetkellä kp 28/28. Epämääräistä alaselkäkipua on ollut jo reilun viikon. Ovista en ole testaillut, mutta 2 viikkoa sitten sen mielestäni tunsin, vatsassa tuntui menkkakivut ja tissit kipeytyi. Viime viikolla tuntui ihme vihlaisuja oikeassa kyljessä ja vähän väliä pientä nippailua vatsassa ja hengästyttää!! Viikko sitten heräsin myöskin to-pe välisenä yönä siihen, että selkää särki ja alavatsassa vihlaisi kunnolla. Viikonlopusta lähtien ollu veto aivan pois ja paleltaa.Toissapäivänä tuntui taas kuin menkat alkais, mutta ei kuitenkaan. Tissikipu helpotti, nyt on vaan kaamea flunssa,huono olo ja selkää särkee ajoittain. Ajattelin testata sunnuntaina jos menkat ei sitä ennen ala ja toivottavasti ei ala. Aiemmissa raskauksissa on plussa näkynyt vasta lähempänä kp 40.
 
Jännä kuitenki et mulla on menkkafiiliksiä, vaikka ne ei kuulu mun normikiertoon ennen, ku tuntia ennen korkeintaan ku on verta jo housuissa. Ja tää väsymys..tsiisus oikeesti. Muistan sen ekasta raskaudesta, se oli ihan kauheeta. Lisäks tää seesteisyys on tosi epäilyttävää näillä kp:lläo_O. Mä riehun aina viikon ennen menkkoja & mies tekee yllättäen ylitöitä:LOL::LOL::ROFLMAO:. Jos tästä ei plussa pamahda ni mä en tunne kroppaani yhtään o_O
 
  • Tykkää
Reactions: äippis
Huomenta

Tiinaliina1, jos se vielä plussaksi muuttuisi.. peukutan sulle niin(y) väsymys on ollut mullakin aina oireina plussakierroissa.
Toisaalta se Nega masentaa aina mutta niin pienet dpot että kyllä se plussa vielä sieltä pärähtää.

Täällä eilen tuikki oikeaa munasarjaa vähän väliä. Vilutus on melkoinen..oon varmaan tulossa vaan kipeäksi. Lämpöjä en ole seuraillut , tuo mulle liikaa stressiä(n):(
Mies vaihtaa työpaikkaa vuorotöihin. Pitää viikon lomaa kanssani jos pääsisimme testailemaan niin olisi kyllä ihana kun hän olisi mukana.

Eilen juteltiin illalla että mitähän mun sisällä on tapahtumassa. Mies tokaisi toivotaan että siellä on kuumat treffit käynnissä ja silitti hellästi mun masua:love:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019


BEEDBCBF-476E-417F-A5D5-9A1752BF7AC3.jpeg

Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 21/32
Angervo76
Bebek15 kp 23/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 5/
Tiinaliina1
Teac kp 7/27-30
Amanda82 kp 4/34-36 yk2
Äippis Kp 2/28
Fayrouz
HE82 kp 29/28



PIINAILIJAT


Tiinaliina1 Dpo 10
Sarianne81 Dpo 4



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kp 29/28 ja pakko oli tehdä testi, kun menkkoja ei kuulu eikä näy. Aivan haalean haalean viivan sain testiin ja nyt mietityttää, että onko se todellakin haamu vai näenkö omiani kun sitä plussaa niin kovasti toivoo. Pitäisi malttaa varmaan siihen sunnuntaihin, mutta kun testejä on pari kaapissa, niin tulipahan tehtyä. Onko kellään suositella jotain hyväksi havaittua testiä, jolla tällainen malttamaton hätähousu saisi varman tuloksen?
 
@Tiinaliina1 aivan mahtavaa oman kehon tutemista. Paskahätä ennen heräämistä. Repesin nauramaan. Sussa on jotain ihanaa luonnonlasta, selvää rehellistä puhetta!! Tätähän tämä naiseus on. Mitä oudoimmista oireista tietää, että joo menkat ne sieltä tulee. Muutenhan tuo sun viesti harmitti. Toivotaan silti sulle nyt sitä plussaa, jospa ne menkat ei alkaisikaan.

@HE82 tervetuloa mukaan. Musta tuntuu, että kaikki testit aiheuttaa ajoittain päänvaivaa. Ilmeiseti ne kalliimmat testit, jotka ilmoittavat raskausviikot ei ole niin ongelmallisia.
 
He82, haalea viivakin voi olla merkki onnistumisesta. Jotkut testit tosin antavat herkästi ns. Viivanpaikkaa, itselläni kävi viime kierrossa juurikin näin, osaan voi piirtyä myös hieman väriäkin. Yksi tälläinen on one step.. kiroan sen testin:devil:
Plussaonnea ja toivotaan että pikkunen matkassa.

Tiinaliina1, olet ihana niin aito, harvempi täällä pystyy kirjoittamaan noin suoraan omista tuntemuksistaan. Älä vielä luovuta:love:
 
Laitanpa tämän kuvan tänne myös. Viime kierrossa kun testasin samalla Onestepin testillä, niin ihan selvää negaa tuli, ei viivanpaikkoja tai mitään. Mutta joo, ehkä vaan maltan sen pari päivää ja testaan uudestaan :) en uskalla vielä miehellekään kertoa, ennen kun olen itse varma, hän kun toivoo myös plussaa niin kovasti.

Tiinaliina1, niin kauan kun ei menkkoja näy, toivo elää. Toivottavasti saat plussan!
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@HE82 väriä näkyy! Onnea!!

Onko kukaan huomannut semmosta plussakierrosta, että hiki alkais haista pahemmalle? Siis oma hiki.:cautious: Mun hiki kun ei haise (ainakaan omaan nenään:ROFLMAO:) mut nyt haisee. Jouduin jo vaihtaa paidanki. Never happens!!!
Ja toinen, jalat tuntuu ihan ÄÄÄÄÄRETTÖMÄN raskailta. En meinaa jaksaa kävellä keskustaan ja takas. Siis sinne on tästä semmonen 10min kävely, ettei nyt vaadi mitään liikunnallista suoritustaitoa:ROFLMAO::LOL:.

Käytiin miehen kans syömässä äsken kaupungilla siis ja se sai raahata mut sinne ja työntää pyörällä takas:ROFLMAO:. Raasu :oops:.
Vähä huonokuntone morsein.
Tekee myös pahaa nyt ruuan jälestä:cautious:. Tässä mieli selkeesti tekee edelleen tepposiaan. Nivuskipuakin on. Mut mä oon ihan varma että tää on negakierto, mitä hittoo nää oireet sit on?!? Onko tämmösiä ollu muka joka kuukausi enkä vaan oo rekisteröiny(n)?
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Oon taas ollut täältä hetken poissa, mutta annan nyt tämän "spermanparannusreseptin", @Tiialiina83 ja muutkin!

Eli miesparka syö tällä hetkellä päivässä yhden multivitan, kalaöljyä, C-, D-, ja E-vitamiinia, sinkkiä, ubiquinonia, pycnogenolia, L-karnitiinia ja L-arginiinia. Lisäksi molemmilla on käytössä maca ja ashwagandha (superfoodeja). Tein hirveästi tutkimusta englanninkielisillä lapsettomuussivuilla ja luin myös julkaistuja tutkimuksia. Noilla edellä mainituilla vitamiineilla ja aminohapoilla on osoitettu olevan tekemistä sperman laadun kanssa, ja monien jenkki- yms. saittien mukaan näillä on onnistuttu parantamaankin sperman laatua, joskus jopa huomattavasti! Valitettavasti oikeasta annostuksesta ei ole kenelläkään tietoa, eli olemme vain pyrkineet katsomaan, ettei mitään vitamiinia tule yli sallittujen annostusrajojen.

Raportoin sitten, kun saamme seuraavan sperma-analyysin tulokset. Sperman kypsyminen kestää tosin 72 päivää, eli seuraavia tuloksia joudutaan vielä odottelemaan. Olo on niin turhautunut. :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
En ole huomannut hien hajua. Itselläni teki pahaa jopa jääkaapin oven avaus, onhan se totta että nenä reagoi vahvemmin jos on raskaana, ja uudet hajut voi tehdä pahaa.

Tiinaliina1, kyllä sulla on nyt lupaavia oireita..

Ja varovaiset onnittelut HE82.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä