Voi pee. Pahoittelut!!Noniin menkat alkoi ja rytinällä. Joten kierron päivä 1. Pöh.
Uskon niin, mä en ite vahvempaa onnistunut saamaan, joten siinä uskossa pakko elää, että tuo vahvuus voi olla plussaPahoitteluni Tiialiina83.
Äippis, piinistelyonnea
Tein illalla vielä testin, tältä näytti.. olisiko jo ovulaatio? Mitä ootte mieltä? Tänään talletellaan kun lapset nukahtaa.
katso liitettä 4735
Mun mielestä ei ole vielä plussa. Mutta oven takana tuntuis olevan, eli talletelkaa ihmeessäPahoitteluni Tiialiina83.
Äippis, piinistelyonnea
Tein illalla vielä testin, tältä näytti.. olisiko jo ovulaatio? Mitä ootte mieltä? Tänään talletellaan kun lapset nukahtaa.
katso liitettä 4735
No hei äläpä. Ihan niinku mun kynästä.... Tää vie joka kerta mukanaan. Ja nää piinapäivät on kyl nimensä mukaiset. Tähän olis hyvä heittää joku 2 viikon etelänreissu, ni olis muuta ajateltavaa ku ekana aamulla et mikä dpo ja mitä oireita tuntuu, niistäkin puolet kuviteltujaMä olin ihan unohtanut miten raastavia nää piinapäivät on. Heti aamulla kun avaa silmät niin ensimmäisenä mielessä et natsaakohan nyt vai alkaako menkat vai mitä nyt. Mä oon niin malttamaton nähtävästi edelleen et mulle kaikki heti nyt. Ei mitään iän tuomaa viisautta, rauhallisuutta, seesteisyyttä löydy musta. Aaarghh
Mut kivaa sunnuntaipäivää
Nimenomaan ..No hei äläpä. Ihan niinku mun kynästä.... Tää vie joka kerta mukanaan. Ja nää piinapäivät on kyl nimensä mukaiset. Tähän olis hyvä heittää joku 2 viikon etelänreissu, ni olis muuta ajateltavaa ku ekana aamulla et mikä dpo ja mitä oireita tuntuu, niistäkin puolet kuviteltuja
@Sarianne81 Miltäs tän päivän testi näyttää?
No nyt onHei
Jokos nytEilen talleteltu.. vahvempi kun testiviiva. tänään vielä varmistellaan ainakin oikeeseen aikaan nyt pupuiltu.
Amanda, mulla siis vahveni vielä eilisestä. Oletan että ovulaatio tapahtuu.
Tiinaliina1, koska se viiva sitten lähtee vaalenemaan?
katso liitettä 4739
Ihana. Mä niin toivon teille plussaa! Joo mitä sitä enää testaa kun se plussa sieltä jo pärähtiTiinaliina1, kiitos.. tuskin enää kannattaa testata kun noin vahvat viivat sain.
Lapset alkoi katsomaan äsken leffaa, me sillä välin vähän pupuiltiin. Mies tuli 2x, kysyin että miten jaksat vastasi että haluaa niin että tulen raskaaksi ja tekee kaikkensa sen eteen..ihkua, voi kun onnistuttaisiin meillä toimii tuo seksielämä kyllä niin hyvin, on niin ihanan huomaavainen rakastaja ja niin täysillä mukana tässä.