Tervetuloa Amanda82, sama täällä luulin että lapsiluku olisi täynnä kunnes tapasin ihanan nuoremman mieheni ja haluan että hän saa kokea myös isyyden ihanuudenniin täällä vaan kuumeilen kuudetta
Kyllähän siinä tosiaan joku viiva on nähtävillä toivottavasti on aivan oikea viiva, joka jo huomenna vahvistunut En edellisistä raskauksista päässyt koskaan viivanpaikkoin tutustumaan, ja olisinkin ennen sanonut heti, että tottakai on raskaana, jos siihen yhtään mitään ilmestyy näkyviin. Mutta nyt olen kuullut ja nähnyt noita viivanpaikkoja ihan liikaa, ja ne tuntuu olevan aika yleisiä suorastaan. Nyt jo etukäteen pelkään sitä hetkeä kun alan testailemaan..joutuuko sitä sitten jatkuvasti miettimään onko se oikea viiva vai ei.. ei vissiin pitäisi lähteä testaamaan ennenkun menkat vasta on myöhässä, silloin ei pitäisi olla enää epäselvää onko se viiva plussaviiva vai mikä, mut kun onhan se jännityksessä eläminen ja testaaminen vaan niin kivaa hommaaNäkeekö muutkin viivanpaikan tossa kuvassa vai onko se taas mun mielikuvituksen tuotetta? Tässä sama vielä värillisenä https://aijaa.com/WTOX29
Viisi on täälläkin lapsukaisiaTervetuloa mukaan LaTiLa. Olet sitten saman ikäinen kun mä. Mä kuumeilen jo kuudetta. Monta lasta teillä on?Toivotaan että mieskin siitä lämpenee niin pääsette yrittämään kunnolla. Lisäilen sut listalle.