YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

:wave: Pika, pika tervehdys. Tänne ei kummpempia kuulu muuta kuin et on ukko kuin persiille ammuttu karhu ollut täs parin viime päivän ajan. Joten ajattele/haaveile täs nyt sit jotain lakanoiden pöllyttelyjä kun ei uskalla etes huomenta tai hyvää yötä ukolle sanoa. :kieh: :(
No, toivoson hyvä elellä, jos vaik ukko tuosta tokenis ja alkais itse läheisyyttä kaipailla. :whistle: ;)

Mut joo nyt on mentävä laitteleen lapsukaiset untenmaille, joten heippa vaan.

Niin vilmaville sinulle on s-postissa viestiä minulta ja ebonylletuota yv:tä laittelin.

-touhis- :wave:

:heart: SUNNUNTAIN PÄIVITYSTÄ :heart:
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 45v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

senjuska........... 2/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 2/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............3/30.................9.s haaveissa
ebony................3/28-30........... 6.s toiveissa
Nuusku.............. 5/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........5/28-32.... .......6.toiveissa
tiiu64................. 7/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .7/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................8/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................8/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........9/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
torpeedo........... 10/26.................6.s toiveissa
sinitär1.............. 12/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .13/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................17/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............20/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 21/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 22/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........26/28.................2 toiveissa
päppä............... 35/26-30 ............. yk.6
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
Hämy71 :heart: , :flower:
Puella :heart: , :flower:
kriisi :heart: , :flower:

Kiitos janelle, se onkin helppoa hoitaa se maistraattipuoli, koneelta saa valmiiksi ladattua sen paperin, ettei ole esteitä naimisiinmenolle;=)

No eihän niitä ole ja kuulemma saa helepolla sen päivän , minkä itse haluaa, omine todistajineen, tai paikan puolesta todistajat;=)

Ja se äitiysraha, työpaikka maksaa eka 3 kk täyden palkan ja sen jälkeen alkaa se pienempi määrä;=)
Mutta pääasia, että sellaisen pikkaisen saisimme :heart:

Onnea kaikille ja plussakimppuja heti aamutuimaan nuuuuuih!

:D , :wave:

Ps touhikselle kanssa onnea ukon kanssa ja toivottavasti mantanan päänsärky jo hellittänyt, sellainen on niin ikävää! :|

Hyvää vointia aivan jokaiselle näin kauniina syysaamuna!

Mamma täällä päänsärky toivottavasti lopuillaan... Ei ole nuppi vielä kunnossa. Yrittänyt olen kuitenkin ja eilen oli mukavaa, kun tytön kanssa oltiin lastentapahtumassa! =) :heart:
Ovista tikutin eilen ja aikas vahva haamuviiva tuli sen toisen vierelle eli pian ovuloidaan!! =) Harjoitukset aloitettu ja toivottavasti sitä nyt jaksaisi tässä flunssan loppuvaiheessa pupuilla! :snotty: :p :p ;)

Vauvanvaatteita katselin tässä itsekin kaupassa... meinas pienet tossut lähteä jo mukaan.... ostettiin sitten isompia vaatteita tyttelille tietenkin! =) Äitiyspäiväraha laskettiin itselläni silloin tyttöä odottaessani parin vuoden takaisilla tuloilla, kun ne olivat hieman paremmat, kuin silloiset. Ja ihan mukava oli saada 3kk ihan normaalia palkkaa! =)

Mitäs onkos meillä siis täällä joukossamme tuleva morsian????!!!!! :flower: :heart: + :heart: :flower: Vautsi pikkumyy42 ONNEA!!!!! :hug:

Omaa.... meidät vihittiin kotosalla.... ennen ristiäisiä.... yllättäin.... =) :heart:

Tänään hieman kolean näköistä, mutta ei näytä tuulevan, joten taidanpa lähteä ulkoilemaan! Mukavaa sunnuntaita.... ja alkavat päivittelemään ens yönä sivustoa, niin saas nähdä milloin tänne sitten huomenna pääsee!

Plussaisia tuulosia paljon!!! :flower: + + + + + + + + :flower: :wave:

Näin jälkikäteen;=) :heart: ,siis naimisiin menosta;=)

Niin tuleva morsian täällä on kerennyt jo aika paljon, meillä silleen, että kahvituksen saavat sukulaiset lauantaina, kun pe olisi se vihkiminen :heart:

Noo ainakin to on vapaapv, silloin saan niitä asioita hoidettua :D
Kivahan se on kun meillä sitten sama sukunimikin, tällä uusioperheellämme. Ja ei tule ongelmia, jos ja kun vauva syntyy(ei ole kiva,jos vauva olisi entisen miehen sukunimellä)

Harjuuttelee tää myy kauhiasti ommaa uutta nimeään kirjuuttamaan;=)

Itsen napaa: alavatsaa välillä nippailee, rinnat kipeähköt, välillä tuntuu kuin turpoisivat ja lämmöt korkialla, ihanaa pms kiukkuisuutta ei ole! :D

Heippa ja plussakimput ilmaan nuuuuuuih! :heart:

No jopas oli tekstiä luettavana parin päivän poissaolon jälkeen:)

Täällähän ollaan häätunnelmissa :heart: Ompa ihanaa luettavaa:)

Oman navan ympäriltä....täti lähtöpuuhissa. Greippimehun ansiota vai mitä lie, mutta antibiootti ei tuonut hiivaa mukanaan, niin kuin yleensä. Tädin poistuessa yleensä tulee sellainen "kuiva olo", että ei oikein huvita mikään. Nyt on kosteutta tarpeeks jos ei liikaakin:) Nenäkään ei ole niin tukkoinen ja kuiva. Ei tarvi mitään sumutteita. Mulla valuu nenä herkästi verta kuivumisen takia, mutta nyt on ollu kuin koko vaiva ois muualla.

Taidan luulla mehusta liikoja, mutta jostui muutos sitten siitä tai jostain muusta, niin olen hyvin tyytyväinen. Huomenna labraan ja katotaan tulehdusarvot. Jos kaikki ok, niin sit vaan taas yritystä ajattelemaan. Vaikka lupa siihen tuli jo heti alkuun, mutta haluan tarkistuttaa kuitenkin, että kaikki on varmasti ok. Kaippa ne sinne sisuksiinkin kurkkaa.

Lehtiä sataa kun lunta maahan. Meillä on koivuja mun mielestä muutama liikaa pihapiirissä ja maa alkaa olla kokonaan keltainen. Pitänee mennä haravoimaan ainakin kertaalleen, ennen kun kaikki lehdet putoo. Muuten tuo urakka on ylitsepääsemätön. Koivuja on aidassa jotain 20 ja muut päälle, joten lehtien määrä on "kohtuullinen". Ukkonenkin paukkas parituntia sitten muutaman kerran oikein voimalla, mutta katos saman tien. Mielenkiintoiseksi menee tämä Suomen luonto.

Jospas menis leipoon, kun tuo taikina näkyy tulevan jo ulos astiasta:)

Tärppionnea ja plussakimppuja :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Eikös kriisi kuulus jo tuonne plussanneisiin? Ainakin tuolla toisessa tuvassa on jo siellä listassa :) Tuolla ylipainoisten pinkassa siis....tai hyvin muodostuneiden naisten pinossa, jos sen kauniimmin muotoilis...hih...hyvä naureskella, kun olen ite varsinainen possu :LOL:

taitaa tuo minun päivitys päivämäärä heittää päivällä. eli kp 21/27 meneillään.

hienot sivustot loit pikku myy. Olen käynyt katsomassa niitä mutten jättänyt puumerkkejä sinne. Ehkä ikäni voisi ennen seuraavia synttäreitä muutta tuohon maagiseen 45, ikä kun ei kerro koko totuutta :headwall: :headwall: tunnen itseni edelleen 36-40 vuotiaaksi ja kehonikin omasta mielestä näyttää siltä. Huonot peilit??? Mutta ei tuota kalenteria niin vaan huijata :headwall: :headwall:

Viimeksi täti tuli kp 25 joten siihen 4 yötä. Pms oireista on uusi sellainen kun yökkäilyt. Kiva olla koirien kanssa ulkona ja hups pitää pistää pää pusikkoon. Onneksi ei megalomaanista kohtausta vaan sellaista pientä sievää. Sitten joku puhui niistä vatsa tuntemuksista. Minulla kutittelee tuolla vatsan sisällä, aivan kun höyhenellä kutiteltaisiin. Alkoivat viime torstaina. Kivoja ilmavaivoja meikäläiselle :LOL: :LOL:

Ihana pikku myy että päätitte mennä naimisiin...minä kun vaan odotan että mies kosisi :headwall: :headwall: Kuusi vuotta ollaan seurusteltu, vuoden asuttu virallisesti kimpassa.....mutta ei niin ei.

Plussakimpun poimin pikkumyyltä.

TAitaa kriisillä olla pullat uunissa =) varovaiset onnittelut.

:flower: :flower: ++++++++ :flower: :flower: plussia viskelen!

:heart: mimmimamma :heart:

ja kaikki muutkin palstailijat. Käyn täällä silloin tällöin lueskelemassa, mitä kullekin pinoon kuuluu. Minulle ei tällä rintamalla kuulu mitään uutta, joten kirjoitteluintoni on ollut melko vähäinen. Oma osuutensa on varmaankin myös sillä, että mun työpäivät ovat olleet matkoineen kaikkineen tänä vuonna niin pitkiä, että mehut on aikalailla poissa arki-iltaisin.

En oikein ole jaksanut puhella raskausasioista, kun täti tulla köröttelee tänne joka kuukausi yhtä uskollisesti. Toisaalta taas tunnen olevani myöskin sillä lailla eri viivalla, kun meille ei ole edes vauvaa ollut tulossakaan, ei pienintä viitettä sinne päinkään, eikä yhteisiä eikä erillisiä lapsia kummallakaan.

Olen ruvennut totuttelemaan ajatukseen, että meidän perhe voi olla tässä, minä ja mies. Kyllä minä olen iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka saavat sen toivotun plussan ja vauvan. Omalla kohdallani ajatus tuntuu vain kovin kaukaiselta.

Asiat on hyvin tällä hetkellä: ihana mies, mielenkiintoinen työ ja jotenkin elämä on ollut tosi mukavaa tän ekan aviovuoden aikana. Joten kyllä voin suositella pikkumyy :LOL:

Tänään piti lähtemäni kylään ystäväni luo, mut hänpä on viimeisillään raskaana ja sitten yhtäkkiä alkoikin hänellä supistella, joten eipä ollut hänestä oikein seurustelemaan. Nyt vaan odottelen, että tuliko hänellä oikeasti lähtö synnärille.

Ihan hyvin voi minut tuolta listalta poistaakin. Kyllä käyn lueskelemassa, mutta kovin vilkasta kommentointia minulta tuskin tällä hetkellä irtoaa. Mulle jotenkin se pettymys on vielä paljon suurempi, kun käyn aktiivisesti omaa kehoani seuraamaan, joten olen yrittänyt keskittyä ihan muihin asioihin.

Hauskaa, että täällä on näin paljon innokkaita kirjoittajia nykyään.
:heart: -terveisiä siis kaikille.

Kiitos pikkumyy42 onnitteluista! Johan siitä pian 3 vuotta tulee täyteen! Ihana päivä oli!! :heart: :heart: :heart:

Heipsan Rouva Aniliini Mukava kuulla jälleen sinustakin! Työt haittaa harrastuksia... jospas se sieltä pian yllättäisi teidät! Koitahan jaksaa ja muistaa rentoutua työn lomassa, ettei virta lopu! :hug:

Hei myös rouva Aniliinille :heart: , en viitsi nimeäsi tuolta alkuesittelystä poistaa, ellei haittaa sinua!?

Mimmimamma, muokkasin kp:si :) , ja oliko se niin, että tällä hetkellä olet sen 45, vai juuri synttärit ja silloin täytät sen? :flower:
Niin Mimmimamma meillä kihlausta uutena vuotena 2 vuotta takana, yhteistä elämää samassa kodissa silloin 4,5 vuotta ja elämää kaikenkaikkiaan yhdessä, aloimme yhteisen matkamme 30.4.-01 vappuattona. Ja kun kesällä päätimme, että vauva saa tulla jos on tullakseen, mies samantien sanoi, että naimisiin mennään *tuntui tosi suloiselle*. Ja nyt myöhemin vielä tarkensi, että tänä vuonna ja olikin vaikiaa löytää sopivaa perjantaita

Lumi-Marja Juu kyllä häiden suunnittelu on mukavaa

Kriisin muokkasin nyt plussanneisiin, paljon onnea sinulle ja vauvalle paljon tarrasukkia, jotta pysyy matkassa mukana! :heart: :D

Niin sellasia tällä kertaa, kiva kun olette käyneet katsomassa sivujani, eikö mieheni olekkin komea? :kieh:

siellä alkusivulla. Ei haittaa. Siivoan koneella sähköpostiani ja surffailen vähän väliä siellä sun täällä. Ihana ilma ulkona. Taidanpa lähteä pikku lenkille tuonne syysmetsään, kun on nyt kerrankin aikaa.

Jääkaapissa odottaa miehen tuoma katajasavustettu lohi, joka varmaan maistuis hyvin lenkkeilyn jälkeen. Oisin jo sen sieltä nirhinyt ahmattimaisesti suihini, mutta mieheni on koko päivän soittokeikalla, joten lupasin odottaa, että palaa kotiin ja syödään sitten illalla yhdessä :p

Ihanaa kun on sitten oikein sudennälkä. Oltiin perjantaina yllätysvierailulla yhden ystävämme luona ja herkuttelimme siellä sekä myöskin istuimme iltaa viinipullon ääressä yöhön asti. Mistä oli seurauksena kaamea krapula mulle, joka olen tosi huono juopottelija =) Eilen ei sitten paljoa ruoka maistunut ja muistinkin yllättäen, miksi en yleensä juo ruokaryyppyjä ynnä muita väkeviä aineita. Voi luoja, että vanhanakin voi olla ei viisas vaan aika tyhmä.

itse en myöskään voi juoda varsinkaan punaviiniä olen allerginen jollekkin sen aineelle, kerran jouduin jopa tyksiin ehtoollisviinin vuoksi :headwall:

En oikeastaan kyllä tykkää valkoviinistäkään .

Ja tällä hetkellä elelen suunilleen nolla linjaa, kun ei ole tarvetta ja haluja mitään juoda.

Olimme miehen kanssa kävelyllä, mies kuvasi niitä juttuja joita laitoin kotisivuillenikin , lampaita, syysruskaa ja kauhea hämähäkki :|

Heippahei taas! =) , :wave:

Niin samaa on tehnyt greippimehun juonti miulle! :heart:

Ihanaa tuolla kesävauvapinossa nyt tullut 3 plussaa muutaman pvn sisään, josko me tännekkin saataisiin niitä kriisin,puella ja hämyn seuraksi lisää*toivotaan! :heart:

Onnea vaan jo etukäteen tulevalle morsiammelle.
Kävin sivuillasi myy ja hienot olivat - kyllä sinulla riittää energiaa.
Minä paranin nopeasti vatsataudista, mutta vien näytteet huomenna labraan, ettei olisi salmonella tai muuta...Toivottavasti se ei kuitenkaan vaikuta raskautumiseeni ja luultavasti saan tulokset ennen seuraavaa ovisaikaani, jota olen niin odottanut. Kohtalo taitaa nyt olla minua vastaan, mutta en lannistu.

En ole uskaltanut ostella yhtään vauvanvaatteita, en edes paljon katsella niitä...Itselleni olen ostanut uusia vaatteita sillä silmällä, että ne joustavat tarvittaessa ja mahtuvat isommallekin mahalle - onneksi on tuo tunika muoti.

Tämä vatsatauti antoi hyvän alun ruokaremontille, eli nyt yritän syödä terveellisesti, jättäen pois listalta liian suklaan ja karkit, pullat, jäätelöt ja muut.
Plussia kaikille toivoen ja itsekkin niitä odottaen.

Itsekkin olen niitä tunikoita ihastellut ja varmaan ostankin, jotta töissäkin tottuisivat sellaiseen muotiin, ettei heti epäilykset alkaisi! :D

Nyt tytär miehensä kera saapuu kahville, joten heippahei ja plussatoivein vielä jokaiselle!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

täällä se täti sit tuli eilen :kieh:
yritin pikaisesti lukee jutut niitä oli paljon.
onnea pikku myy42 tulevasta.
meidän reissu meni hienosti ja poika palkittiin taas parhaana pelaajana.
:wave:
nyt neiti hermostuu ,moi moi :wave:

huomenta |O
päätäsärkee ja on huono olo.
:ashamed:
kyllä ärsyttää toi tätikin :'(
viikonloppuna ei kerenny sitä miettii,oli tosi tiivistä touhua siinä asuntoautossa :p
olipa kiva tulla kotiin ja omaan saunaan .
mut täytyy kiirehtiä töihin.
torstaina alkaa loma :D

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 45v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa

ebony................1/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 3/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 3/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............4/30.................9.s haaveissa
Nuusku.............. 6/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........6/28-32.... .......6.toiveissa
tiiu64................. 8/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .8/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................9/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................9/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........10/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
torpeedo........... 11/26.................6.s toiveissa
sinitär1.............. 13/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .14/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................18/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............21/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 22/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 23/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........27/28.................2 toiveissa
päppä............... 36/26-30 ............. yk.6
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
Hämy71 :flower: , :heart:
Puella :flower: , :heart:
kriisi :flower: , :heart:

Senjuska: Tiedän tunteen, kyllä se harmittaa tosi paljon, kun menkat alkaa! Aina sitä kuitenkin jo luo mielikuvia, että joko kuitenkin olisi niin, ettei ne tulisikaan ja sitten tippuu.

Ihmisluonto on kuitenkin sellainen, että etiäpäin vaan taas ja pian alkaa uusi innostus, josko tässä uudessa kierrossa. Näin toivomme! :heart:

Kaikille muillekkin varhaishuomenia , tänään siis iltavuoro;=)
Senjuskalle ihanaa kesälomaa, kun alkaa torstaine! :flower:

Plussakimput ilmaan! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Ottakaahan siitä!..Missä on Karpalo 67? =)

Heippa taas :D , :wave:

Täällä huojutaan taas pahanolon ja flunssan riivaamana. Pikkuhiljaa alkaa jo hymyilyttämään vaikkei jaksaisikaan. Tytön koira tuli lauantain näyttelyssä koko näyttelyn toiseksi (VSP), joten olihan yllättävä tulos sieltäkin. Odottelen Jorvista postia, jossa on ohjeet siihen tutkimukseen, että näkisi onko se ultra mainittu siinä erikseen. Jos ei niin pitää soittaa taas ajan varaukseen ja varmistaa erikseen. En viitti häiritä meidän kilttiä neuvolan tätiä ennenkuin ultra varaus on selvä. Asutaan paikassa, jossa neuvolahenkilökunta tekee töitä urakkatahtiin.
Plussatuulia kaikille, yritän keskittyä taas hommiin.

kriisi ja onnittelut! :flower:

Yritimpä sitten nukkua, ei onnistunut uudestaas, no illalla sitten töiden jälkeen :D

Kriisi millaisia oireita siulla oli ennen menkkojen poisjääntiä ja tällä hetkellä? *kiva olisi kuulla* :D

Hei,hei! =) , :wave:

Yhteistyössä