YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Huomennus;=) uudelleen kaupassa käyty jne...

Halaukset ebonylle, kun se täti menkat toi kuitenkin, mutta nyt oli ovis löydetty, se on tosi kiva asia! :heart:

Itse kyllä ajattelin tuota digitaalista mittaria käyttää jatkossakin, jos on tarvetta.
Se on niin mukava , kun sitä lukee ´niin selkeästi. Onko kriisillä nyt virallisesti jo se plussa!? Toivottavasti ja paljon onnea! :heart:

Ja sitten niistä sivuistani saattaa olla, että en päivitä niitä joka pv, en ossaa vielä sanoa;=)

Heipsan ja hellät tunteet!

:D , :wave:

onpas tänne tullut paljon kirjoituksia, kun olen pientä taukoa matkojen vuoksi pitänyt. Kaikkea en ole vielä lukenut, mutta päivän mittaa ehkä.
Kaikille epäonnisille pahoitteluni.
Minä taas olen normalisoitumassa ja olin iloinen kun kuukautiset alkoivat viime sunnuntaina (= kolme viikkoa keskenmenosta eli aika nopeasti). Ja viimeinkin - nyt ei vuoda mitään enää.

Pikkumyy42:lle: siis tänään on kierron päivä 6/28, jos korjailet tuon.

Nyt siis voi alkaa yrittämään, kun ensin selviän tästä vatsataudista, jonka vuoksi olen kotosalla tänään.
En kyllä tiedä, miten voin tulevia testejä tulkita luotettavasti, kun vielä viime viikolla testi näyttä plussaa ja jälkitarkastuksessa sanoivat, että plussa voi virtsasta näkyä viikkojakin, joten tiedä sitten häntä.

Nyt menen hieman nukkumaan, kun mikään ei pysy sisällä ja heikottaa.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Mitä helskattia nää sivut pelleilee :headwall: :headwall: :headwall:
Mä meinaan kirjoittelin vaik mitä teille luetavaks, mut ne häipy ties minne. :eek: :eek: :eek:

Niin ensin se mun teksti tuli näkyviin kahteen kertaan ja vei mukanaan mimulin viestin. Mut sitten kun yritin poistaa toista omista teksteistäni tuli ilmotus jostain sivujen virheestä. Joten kirjauduin ulos ja takas niin oli mun viestit (molemmat poistuneet) ja mimulin viesti tullut takaisin.

Ihmettelee, ihmettelee, ihmettelee.............

Kävin kurkkaamassa yv:t, mutta ei siellä ollut uutta viestiä. Niin, ja Touhis, sori, että ehdin hoitamaan sen asian vasta tänään. Tämä on ollut todellinen vastoinkäymisten viikko

Vauvakuumerintamalla edetään niin, että nyt on kp1. Keskiviikkona alkoi tuhruvuoto, joten osasin odottaa sitä.

Tosiaan mun veljeni loukkasi sunnuntaina polvensa tosi pahasti; hänet leikattiin keskiviikkona.
Puoliso puolestaan lensi töissä nurin torstaina. Hänellä on käsi paketissa ja saikkua ainakin viikon verran.

Minä itsen olen suhannut paikasta toiseen järjetöntä vauhtia. Mun autostani putoaa osat tielle ja olemme metsästäneet mulle "uutta". Ihan sattumankauppaa löysimme ihan tuosta naapurista sopivan; teemme kaupat kun saan pikkuneidin päiväunille.
Aamulla oli pikkumiehen Hojks (henkilökohtainen opetussuunnitelma) joka venyi melkein kaksituntiseksi sessioksi. Sen jälkeen kuskasinkin puolisoa lääkäriin tms.
Onneksi alkaa viikonloppu; stressi kivistää päätä jo lupaavasti.

Tulen lukemaan teidän viestejänne ja kommentoimaan kun rumba vähän hellittää.

Terkuin jonkinsortin sirkustirehtööri vilmis

Kyl tää ihmis mieli on kauhee... :headwall: Aamulla itkin kun tuli verta pyyhkiessä...ja nyt olin pari tuntia tytön kanssa lenkillä ( reipasta kävelyä ) rattaitten kanssa...niin nyt ihmetykseksi side on aivan puhdas...et tuu mitään vaikka kuinka pyyhin :LOL: . Nyt heti tuli mieleen että jos----sittenkin kävisin ostaan sen Apteekin testin :LOL: :headwall: No kyllähän minä tiedän että kyllä se tulva kohta taas alkaan...mutta tuommoisia ajatuksia heti tuli...No pää asia, että kun tuolla pirteessä syys säässä teki reippaan lenkin niin mielikin vähän piristyi. Sitten haimme tytön kanssa oikein isot KAHVIPULLAT piristykseksi ;) ( tyttö halusi taas sen karjalanpiirakan :) ). Mutta jokatapauksessa OIKEIN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA kaikille ... :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Se on niin mukava , kun sitä lukee ´niin selkeästi. Onko kriisillä nyt virallisesti jo se plussa!? Toivottavasti ja paljon onnea! :heart:
Ei ole, tytär on sitä mieltä, että 2 vko pitää olla myöhässä ennenkuin kannattaa testata ja miesystävän mielestä koko testaaminen on turhaa. Papan jatkotukimus on 29.10. ja silloin lupasivat ultrata samalla. Ensi viikolla ajattelin soittaa mun neuvolan tädille. Mulla on yksi markettitikku vielä kotona, mietin vaan, etten haluaisi turhaan liian aikaisin testata, jos kerran hormoonitasot nousee noin hitaasti tai oikeastaan, kun edelleen litkin paljon vettä (kun yritän olla innostumatta syömisen kanssa) niin vessavälit jää tosi lyhyiksi.
Plussa onnea kaikille! Pitää kohta lähteä viikonlopun viettoon. Kyselin josko ukkeli vahtisi vaavia tänään, että pääsisi punttisalille, vaan ei ole vastaillut taas.

Täällä hiljaiseloa vietetään vaan...Kaikki toivo mennyt kun on kierto näin alussa ja sitten ajattelen tuota miehen osuutta asiaan. Hän kun käy melkein päivittäin saunassa tai kuumassa kylvyssä, tekee istumatyötä vielä kaiken lisäksi. Polttaa tupakkaa, vähän tosin ja alkoholikun maistuu ainakin kerran viikossa. Että tällä yhtälöllä ei meille niitä yhteisiä lapsia taida siunaantua, ainakaan tässä elämässä :(
anteeksi taas valitus, mut tuntuu nyt tosi ankeelta. Sit seuaavan oviksen aikana ollaan eri paikoissa et en tiedä että saadaanko aikaan mitään täsmäiskua. No, onneksi työrintamalla menee ihan kivasti ja tuo tyttö on niin ihana, että on edes yksi lapsi elämää rikastuttamassa.

Huomenta ja mukavaa lauantaita! =) Olo ei ole noin hymyilevä, kun eilen olin migreenissä ja tämäkin päivä menee kipupaikan parantelussa. :(
Laskin sitten kiertoani kp12/28-(31)40 ja tuon laskurin mukaan 6 päivää ovikseen..., mutta jos kierto onkin nyt lyhyempi, niin ovis voipi olla jo 3 päivän päästä!! :eek: :headwall: :D Taidan aloittaa tikuttelun jo tänään, ihan varmuuden vuoksi, niin ei mene ohitse! Minulla tuo migreeni ennakoi ovista ja kuukautisia; sen olen tässä itsestäni tiedostanut. =)
Meillä isukki vielä tänään töissä ja neiti nukkuu vielä, mutta jospa yrittäisi tuonne ulospäin.... eilen oltiin aivan sisällä, kun molemmat flenssus ja mamma ei jaksanut kertakaikkiaan olla aktiivinen! Nukuimme tytön kanssa reilut kolme tuntia päikkäreitäkin! Kaupungilla tänään aktivointi ohjelmaa lapsiperheille, joten sinne yritämme tähdätä! =)

Pikkumyy42 Oletko ajatellut alkaa kirjoittaa blogia tuolla kotisivullasi? Ne kuvat ovat aivan ihania, varsinkin se mustavalkoinen, jossa vauva nukkuu... :heart: Meillä oli myös tuolla kotisivut, mutta poistin, kun ei niitä tullut päiviteltyä kovin usein. Tytöllä on omat sivut ja niitä päivitän ahkerasti! :heart: =)

ebony Olen todella pahoillani. :ashamed: :hug: Reippaasti vaan kohti uutta kiertoa! :flower:
Myös muille tädön piinaamille paljon :hug: ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!! :flower: =)

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Jane70.............. 1/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............2/30.................9.s haaveissa
ebony................2/28-30........... 6.s toiveissa
Nuusku.............. 4/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........5/28-32.... .......6.toiveissa
tiiu64................. 6/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .6/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................7/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................7/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........8/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
torpeedo........... 9/26.................6.s toiveissa
sinitär1.............. 11/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .12/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................16/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............19/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 19/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 21/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........25/28.................2 toiveissa
senjuska........... 25/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
päppä............... 34/26-30 ............. yk.6
kriisi...................36/26.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
Hämy71 :flower: , :heart:
Puella :flower: , :heart:

Laskin sitten kiertoani kp12/28-(31)40 ja tuon laskurin mukaan 6 päivää ovikseen..., mutta jos kierto onkin nyt lyhyempi, niin ovis voipi olla jo 3 päivän päästä!! mantanaa siteeraten......Itsekkin aloitin ovisjahdin kp 11 ja onneksi niin tein kun se ovis olikin jo kp13;=)

Tänä aamuna aamulämmöt oli heti herättyä 36,7 eli melkeen asteen pongannut ylöspäin alkukierrosta kun oli 35,8 :heart:

Tänä aamuna oli muutenkin vähän huono olo, mutta puuro auttoi, olen ilm niin tottunut syömään aamupuuroni jo 5.30-6.00, ettei elimistö tykkää myöhästelyistä :p

Tänään tosiaan menemme mieheni kanssa vauvantarvikeliikkeen avajaisiin myllyn lähelle, jeeeeeee! :heart:

Ja muuten kudon täällä pienen pientä vastasyntyneen vauvelin myssyä :heart:

Tiiu, elä ole huolissasi, tiedän tunteen, kun menkat alkaa on alamaissa, minäkin olin kun alkoivat syyskuun alussa, kun sitä niin toivoo sitä pientä ihmettä;=)

Ja mantana ne kuvat on minustakin suloisia, mein(miehen) tytär harrastaa kuvailua, tulee niin kauniita kuvia, kuten se kukka ja auringonlasku.

Niin onko se bloggaus sitä päiväkirjan pitoa?Jos on voisin kyllä pitääkkin kun minulla on niin paljon ajatuksia ja juttuja ja toisaalta olen aika koominen tapaus minulle aina sattuu ja tapahtuu, olen kuvannut itseäni mr beanin vaimoksi sopivana;=))))ja blondi olen myös :LOL:

:D , :heart: , :wave:

Plussssiiiiaaaa+++++++++++++++++ :heart: , :flower:

Kp 1! Ja kierto vaan lyhenee.. ensin 30-28pv. ja nyt vaan 24!!!!Ja tietenkin nyt kun leikauksen jälkeen kun vois alkaa taas yritykseen niin olen työmatkalla seuraavan oviksen aikaan...voi vee. Kyllä on aito ketutus :kieh: No kyllä olikin mielenkiintoista kun oli kaikenlaisia raskausoireita viime viikolla vaikka ei olla mitään voitu touhuta kuukauteen. Rintoja vihloi ja väsytti aivan sairaasti. Eli kuuluu siis pms oireisiinkin....hmmm.
Tarttee varmaan ottaa ovistikut mukaan työreissuun niin tietää sit olla odottamatta plussia. Nyt kyllä ette usko...kohta on vuosi mennyt tätä vaavia yritellessä... tai tiedätte varmaan muutkin.... :/

kävimme sitten tutustumassa baby !:n valikoimiin;=) Mies jopa kokeili eräitä lastenvaunuja ja heti tuli miesmyyjä paikalle, kysymään, voisikohan hän auttaa;=) Mies siihen että katsellaan vähän vaan, mä varmaan punastuin, kun ei mahaa, ei mitään, mutta vaunuja jo pruuvataan :LOL:

Mutta nyt nukkumaan, moi,moi;=)

Ja plussia edelleenkin
oooooooooooooooooooooooooooooooooo+++++++++++ :heart:

heippahei ja ilmoitelkaahan itsestänne! Joko torpeedo kävi tutustumassa myllyn lähellä baby 1:sessä?

:D :wave:

kaikille ja tädin saavuttamille :hug: .Palasin just 15 km vaellukselta Kuhankuonolta(luonnonsuojelualue Nousiaisissa,lähellä esim.Turkua) ja jalat on ihan soossia.Lapset olivat mukana ja sainkin kantaa 6vuotiasta loppumatkan.
En ole vielä ollut uudessa Baby1:ssä, mutta menen varmasti heti, kun ehdin hypistelemään tarvikkeita =) ,jeeeee
En ole koskaan aikaisemmin miettinyt tuota ovulaatio-asiaa, kun olen nuorempana helposti raskautunut.Siis ajallisesti nyt alkaisi olla sen aika, mutta mitä ihmettä niistä valkovuoto/lima(yääääk) asioista täällä on kirjoiteltu? :ashamed: Oliko se niin,että kun limaa tms on, niin sitten on oviksen aika vai tulossa vai menossa?Olisi pitänyt ajoissa perehtyä limoihin :eek: :eek: .
Täällä vietetään rauhallista lauantai-iltapäivää ja odotellaan,että ilta tulee ja pikkuiset nukkuvat...... ;)
Kaikille ihanaa iltaa ja onnea yrityksiin ja tsemppiä :heart: ++++++++++
t.vaelluksen uuvuttama Torppis

en minäkään ihan niistä limoista ole selvillä, mutta minulla ovis poikkeuksellisesti jo kp 13 , kun yleensä esim kp 15, onneksi mittasin. Nyt vaan pöllyttelette lakanoita ja kaikkea illalla, niin toivotaan, että tärppää;=)

Nyt onkin sivuilla mieheni ja minun kuvat myös :D , tosin vauvoina, mutta väliäpä tuon =)

Kiva kun saa nyt purkaa sinne itseään :LOL:

Välillä kadotin kaikki kirjoitukset nyt taas siellä on jotain..muutama runo tosin puuttuu..mutta ehkä huomenna!

Oikein paljon plussaonnea siis edelleenkin ovisten ja raskaustestejen muodossA :heart: ++++++++++++++++++ :heart:

Kyllä se kriisillä, nyt taitaa olla vauva matkassa*toivotaan näin* :heart:

:D ., :wave:

Mies osti Rajalasta valokuvatulostinkoneen, kun olin siellä digikuvia kehittämässä, kyllä on hieno laite, sillä nyt olemme tulostelleet vähän, ihania A 4:senkin kuvia voipi tehdä :D

Olisi se ihanaa kun olisi se pieni vaavi, saisi paljon ihnuja kuvia ja tietenkin varttuessaan koko ajan kuvia saisi tehtyä :D

Omia tuntemuksia tissejä puristaa*onkohan rintsikat kutistuneet pesussa*
paleltaa, mutta muuten kakki kuten ennenkin;=)

Niin kertokaahan viisaat: Kun olisi vihkiminen maistaraatissa, miten toimimme, haetaanko kuulutukset kuitenkin jostain ja mistä?
Saako päivämäärän valita itse milloin toivoisi vihkimisen tapahtuvan?
Meillä se toivottavasti tulisi olemaan
perjantaina 23.11.-2007 :heart: + :heart:.
Kauheaa kun niin kiire, että vihkipäivänkin etsiminen on kuin etsisi neulaa heinäkasasta :D .

Toivottavasti saisimme tuon kyseisen pvn niin kaikki sujuisi helpommin;=)

Terveisin puheripulikohtauksen saanut pikkumyy :kieh:

Plussakimppuja vielä viskoan..nuuuuuih!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
:D , :wave:

Onpas hiljaista.Kaikki ovat varmaan lauantaita viettämässä. sain juuri lapset nukkumaan ja nyt on sitä omaa aikaa, ihana vaan olla.
Pikkumyy, hyvän päivämäärän olette valinneet =) Se on myös meidän hääpäivämme ja tänä vuonna tulee 10-vuotta täyteen. Tosin yhdessä olimme olleet ennen häitä vielä kauemmin.
Toivottelen mukavaa viikonlopun jatkoa :wave:

Nuuskulle, toivottavasti se nyt järjestyy, kun soitan sinne maistraattiin maanantaina, perjantaina jo piti soittaa, mutta hatarapäänä unohdin :D

Maanantaina siis iltavuoro =) , kiva vaihteeksi, usein niitä en halua tehdä, mutta välillä kuitenkin.

Nyt olen jouluun asti ottanut noita vkloppujakin minulle poikkeuksellisen paljon, viime vuonna taisin olla 2 vkloppua töissä. Nyt tän syksyn aikana varmaan 6-8.

Mitenköhän se äitiysraha lasketaan, minkä vuoden tulojen mukaan?
*myy kuvittelee saavansa jossain vaiheessa sen ihanan plussan* :heart:

Heippaus taas! :flower: :wave:

Soita vaan maistraattiin ne hoitaa kaiken valmiiksi...siis paprut...
Kelan sivuilta selvii laskutapa, mut ei ehkä kannata laskee tulee vaan paha mieli.. toisaalta olisihan se hyvä varatua että tulot r o m a h t a a....

kaikki me kuvitellaan plussia+++ ostin pikkuiset pöksyt tänään kaappiin ja nuuskaisin niitä (ei ollut tietenkään vauvanhajua) eli sekoamista havaittavissa.

Yhteistyössä