YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Hei kaikille:wave:

Olen vähän yrittänyt pitää taukoa palstailusta, pientä kyllästymistä on ollut minullakin koko vauvaprojektin suhteen.

:hug: kaikille tädin kohdanneille ja tsemppiä uuteen yritykseen, kyllä me täältä vielä noustaan. Eikös kevät ole uuden elämän aikaa...

(.) päivitystä: käytiin viime viikolla lapsettomuusklinikalla. Edelleenkään meistä kummastakaan ei mitään varsinaista "vikaa" löydy. Tsekataan verikokeet vielä kerran ja seuraavaan kiertoon clomit mukaan. Aukiolotutkimus on myös tulossa. Tohtori oli sitä mieltä että inssillä voisi aloittaa, emme ole vielä asiaa päättäneet-katsotaan nyt. Mies on hirveän luottavainen että kyllä se joku päivä tärppää. Ja minä kun en vaan jaksaisi odottaa:headwall:

Oviksen taas kerran tikuilla bongasin ja gyne sen ultralla varmisti. Tänään on menossa dpo 6. Nyt oikeastaan odotan vaan tätiä kylään jotta saadaan "avut" käyttöön.

Nyt puuron keittoon ja poitsu sitten eskariin. Ja mulla on vihdoinkin vapaapäivä, tämän viikon ainoa...Aurinkoista torstai päivää kaikille.
 
Tervetuloa takaisin Kaktus :wave: Hyvä kuulla, että teillä ei selvinnyt lapsettomuustutkimuksissa mitään poikkeavaa. Silloin jo pelkästään inssi (mikäli siihen päädytte) saattaa tuoda onnistumisen tai sitten vain onnistutte ihan luomusti. Mutta ymmärrän tuskan, millään ei jaksaisi odottaa... Mulla oli ihan sama hommaa, pidin hieman palstailutaukoa (samasta syystä kuin sinä) ja tein comebackin muutama päivä sitten ;) Tauko teki ihan hyvää. Kiitos kaikille ihanille, jotka toivottelitte lämpimästi takaisin kuumeilemaan :heart:



Domille isot pahoittelut negasta :hug: Ihan samassa veneessä ollaan - täti porhalsi paikalle aamulla. Joten mulle saa päivitellä tänään kp1/26-27. Kierto näyttää palailevan ennalleen clomien jälkeen eli hieman lyhenee. Nyt en ollut edes pettynyt tädistä, koska NIIIIN tiesin sen olevan tulollaan.

Scarleth hyvä, että löysit tsemppiä ja toivonkipinää meidän lapsettomuuslekurin sanoista. Itsekkin niitä aina muistelen, kun iskee masennus kokok projektin epäonnistumisesta. Ellei se eka ivf tärppää, niin seuraavassa on jo huomattavan suuremmat onnistumisprosentit. Se ensimmäinen hoitorundi on kuulemma aina hieman "hakuammuntaa", koska vaikea etukäteen tietää miten kenenkin kroppa toimii ja hoitoo reagoi. Vaikkei yltiöoptimistinen kannata olla, niin toiveikkuus ja mahdollisimman hyvä mieli on tässä projektissa ensisijaisen tärkeää :) Niin ja iiikk - seuraava kierto onkin sitten se the kierto, jossa meillä alkaa tositoimet. Pikkasen alkaa koko hommeli kaikkinen sivujuontoineen hirvittämään... :x Mutta se on varmaan tässä vaiheessa ihan normaalia..
 
Viimeksi muokattu:
Moi!
En ehdi nyt lukea muiden juttuja, mutta omanapaisesti vain, että päädyin tekemään r-testin aamuyöstä kun "olo nyt vain oli sellainen":D Apteekin oma testi oli ja siihen piirtyi hailakka viiva kontrolliviivan viereen! Arvatkaas sainko nukuttua enää sen jälkeen. Testailen siis parin päivän päästä uudelleen, nythän on dpo14. Kääk ja hui, sekvat fiilikset, voisiko se olla että olen raskaana?! Oireita ei ole ollut viime päivinä muita kun tukkoinen nenä aamuisin ja eilen tuli vähän nenästä verta. Lisäksi rinnat ovat oudolla tavalla arat menkkajuilintoja on...:eek:

Mutta palaan myöhemmin kommentoimaan teidän muiden juttuja!
 
Moikka moi taas Kaktusja kiitos listan päivityksestä!

Voi että Domi ja Ronja myös: :hug:

Ja Jaahas: toivottavasti menkat eivät alkaneet!?

Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Mieskin aamuyöstä virkkoi, että "älä nyt täpise, eihän tuo nyt vielä mitään tarkoita"..Ja enhän tosin tiedäkään kuinka yleisiä nuo haaleat viivat apteekin testeissä ovat- Kontrolliviiva oli huomattavasti punaisempi ja selkeämpi kuitenkin...Kuinka jaksan odotella lauantaihin? Flunssaa pukkaa ja selkäkin vähän heittää oiretta. Oon jotenkin tosi herkkä noille selkäkivuille kun tiedän kuinka pahaksi ne voivat yltyä ja varsinkin vielä jos olisi raskaana...

Kiitos ihanaiset, jotka olette olemassa ja joille voin purkaa tuntojani:heart:
 
Mahtavaa Melanie! Isot onnittelut! Kyllä se hailea viivakin on viiva, että kyllä siellä nyt jotain tapahtuu.

Tervetuloa myös Kaktus takaisin eetteriin. Hyvä, että pääsitte hoidon alkuun.

Lapsettomuusklinikoilla käyneet :attn:: Onko teillä kokemuksia Avasta tai Ovumiasta? Lähikaupungistani löytyy ko. klinikat ja nyt arvon, kumpaan soittelen.
 
Melanielle valtavasti onnea!!

Syystuuli; älä luovuta vielä :) Pidetään peukkuja!

Dominique; me ollaan oltu hoidossa AVA:lla ja pelkkää hyvää sanottavaa on, vaikkei tulosta ole vielä tullutkaan. Miellyttävää henkilökuntaa ja kiva miljöö ainakin siinä kaupungissa, missä me ollaan käyty. Muista ei tosin ole kokemusta, joten en osaa vertailla.

ON: aloitinpahan huvikseni ovistikuttelut, kun nyt on kp 10. Clomikierroissa ovis ollut aina n. kp 14, mutta nyt kun ei ole mitään lääkityksiä, ei pienintäkään käryä milloin se on, jos ylipäätään on...
 
Mahtavaa Melanie! Kyllä se plussa on. Mä oon testannu apteekin omalla tosi monta kertaa ja puhdas nega ollu sillon kun en oo ollu raskaana ja raskaana ollessa eka haaleampi viiva, joka on päivien myötä tummentunut. Onnea!

Peukut kierron viimeisiä päiviä 'kärsiville' ja halit pettymysten kokeneille. Ja tervetuloa palanneet!

Ei tätiä vielä, mut mahatuntemukset viittaa siihen, et pian tulee. Hirmu kipeet tissit ja vielki flunssa. No, katotaan ny. :O
 
Viimeksi muokattu:
Domi, noista kummastakaan klinikasta ei ole kokemusta. Me käytiin Felicitaksella ja täytyy kyllä myöntää etten ihan täysin tyytyväinen saamaamme palveluun ollut. Se lääkäri puhu kuin "Ruuneberi" konsanaan ja unohti miehen koko hommasta. Tuli fiilis et jostain vikaa pitää löytää niin se on tietenkin minussa. Miehen simppaatestin tulokset kun eivät ole kuin puoliksi hyvät mutta se lääkäri ei ollut niistä kiinnostunut ollenkaan. Tai siis näillä uusilla viitearvoilla pääsi testistä läpi mut vanhoilla olisi jäänyt kiinni. Ja mun mies oli jotenkin kamalan pettynyt koko touhuun. Toivotaan et seuraavan kerralla menee vähän paremmin.
 
PERJANTAI 23.3.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Jaahas................35........2/28-30...........5..............1.
Ronja76..............35........2/26-27...........16..............1.
K.......................37.........6/28................13..............3.
Elena75..............36.........7/25................9..............3.
Scarleth..............35.........11/28-30......... 7..............1.
Kaktus-76...........35.........20/27-29............9..............2.
Syystuuli74.........37.........24/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........24/26-31.............4..............3
Lilliputti72...........39.........25/29-30.............6..............5.
Dominique..........35.........27/25-27...........11..............4.
Melanie75...........37........31/32..................3..............3.
Whisky Peat.........36........33/30-35.............7..............3.

KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.

:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Listaa päivitetty perjantaille!

Yhtään ei haittaa, että on viikonloppu edessä =) aika puhki tässä vaiheessa viikkoa - tokihan täti on kylässä ja se on aina aiheuttanut mulle megaväsymystiloja..

Jaahas, peukkuja uuteen kiertoon ja *tsemppihali*

Kiitos tsempityksestä kaikille. Tämä meneillään oleva kierto on tosiaan viimeinen luomukierto ennen hoitoja. Mies kovasti toivoo vielä luomuraskautumista, mutta itse en siihen enää valitettavasti usko... Mutta toisaalta fiilis on ihan positiivinen, kun seuraavassa kierrossa sitten oikeasti alkaa tapahtua jotain. ;)

Ja Melanielle hurjasti tarrasukkia - toivotavasti viiva vahvistuu ja täti pysyy poissa!! Saataisiin pinoon myös maaliskuussa raskautunut (/raskautuneita).

Tsemppiä loppukiertolaisille ja mukavaa viikonloppua kaikille :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa. Sorry omanapaisuus, mutta mä tarvisin ovistestin tulkinta-apua nyt...

Kuvassa tämän aamuinen ovistesti (Wondfo). Siis tiedän että ei ole vielä plussa, mutta mun mielestä tuo viiva on yllättävän vahva ollakseen vasta kp 11. Siispä ajattelin kysyä, osaako joku teistä arvella miten monta päivää tuon viivan vahvistuminen voisi tästä kestää, ja voiko tätä nyt ylipäätään tulkita niin, että tää on jo "lähes plussa" ja oikea ovisplussa olisi lähestymässä noin "muutaman päivän" sisällä? Mulla ei ole näistä kyseisistä testeistä kokemusta entuudestaan, niin olen vähän hukassa, että miten tähän nyt pitäisi suhtautua :) Oon muutenkin aika tumpelo näiden ovistestien kanssa enkä oo pahemmin niiden kanssa kikkaillut, mutta nyt tekis mieli oikeasti selvittää, tapahtuuko se ovis vaiko ei. Siis tosiaan kp 11 menossa ja lääkkeellisissä kierroissa (Clomit) ovis on ollut kp 14 paikkeilla. Nyt tekisi mieli olla suorastaan toiveikas, että tämän aamuinen testi tarkoittaisi oviksen oikeasti olevan tulollaan luomustikin ja vieläpä suht ajallaan??

Aijaa.com - 9839333
 
Moi Scarleth. Mulla ei oo noista testeistä kokemusta, mut jos kaiken tietämäni perusteella ajattelen, niin eikös toi voi merkitä, et LH-huippu vois olla huomen tai ylihuomen ja ovis siitä 1-2 päivän päästä. Eli sopis 28 päiväiseen kiertoon. Eihän nuo hormonipitoisuudet voi aina täsmätä prikulleen joka kierrossa ja varmaan LH-huipun ja oviksen välinen aikakin heittelee vähän. Ei tästä nyt varmaan kauheesti apua oo.

Kiitos tsempityksestä Ronja ja hyvää ehkä vikaa luomukiertoa :)

Me ollaan lomamatkalla seuraavan oviksen aikaan ja ajattelin olla stressailematta sen kummemmin. Saadaan nauttia lomasta eikä tarvii kyttäillä miehen juomista. Ollaan menossa ekalle lääkärikäynnille heti loman jälkeen, joten ehkä on ihan hyvä pitää yks 'rento kuukausi' ennen sitä.

En oo jotenki yhtään romuna näistä menkoista. Hyvä niin. :)

Aurinkoa ja linnunliverrystä kaikille viikonloppuun!:heart:
 
jaahas, kiitos avusta. Hitto kun oon niin itse pihalla näistä ovisasioista. Mikähän sitten on oikea hetki vaakamamboiluun, siis jos esim. huomenna aamulla testi näyttää kunnon plussaa, niin koska pitäis kellistää mies? Mulla on muuten varmistukseksi vielä Clearbluen digitaalinen ovistesti, pitää varmaan tehdä sekin vielä illemmalla... tai ainakin huomenna. En halua nyt ainakaan päästää ovista livahtamaan ohi.
 
Mä oon käyttäny niitä clearbluen digitestejä. Kannattaa alottaa viim. huomen aamulla. Ne näyttää joko-tai eli ei mitään viivan tummuuden vertailua. Oon aina lopettanu testaamisen, kun hymynaama on tullu näyttöön, joten en tiedä kuinka pitkään näyttää LH-huipun eli sillä testillä sattaa ikäänkuin 'missata' LH huipun, jos tekee liian myöhään. Oon aina tehnyt aamuvirtsasta. Mä oon ymmärtänyt, et kun plussa tulee testiin, niin kahden seuraavan päivän aikana pitäis kellistys tapahtua :) Kannattaa varmaan alottaa huomen ja sit joka toinen päivä. Tää on aika yleinen ohje. Onnea!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Moikka moi!

Kiitos kaikille tsempityksistä! Kävin ostamassa sellaisen clearbluen digitestin aikomuksena testata jo tänään uudelleen mutta siinä sanottiinkin, että parempi tehdä aamuvirtsasta. Huomiseen täytyy siis vielä malttaa odottaa. Voitte vaan kuvitella mikä on pyörinyt päässä koko eilisen päivän:p On kyllä kova pettymys, jos viiva ei vahvistukaan.: / Oloa ei yhtään helpota menkkajuilinnat, joiden takia pitää koko ajan hypätä vessassa katsomassa, että joko menkat on alkaneet..

Jaahas: voimahali ja tsemppiä uuteen kiertoon:heart:
Syystuuli: onnea viikonlopun testailuihin!
Scarleth: mulla ei ole paljon kokemusta ovistesteistä, yhden kierron vain niillä tikutin (nekin oli eri merkkisiä). Aika vahvaa viivaa näyttää sulla jo kyllä. Ehkä itse testaisin uudelleen illalla, ettei lh-huippu hurahda ohi. Mutta vaikeitahan asioitahan noi on tietää. Oliko se Domi, jolle gyne oli sanonu, että oikea miehen kellistyshetki olis sitten ovisplussan jälkeinen päivä. Toisaalta jossain luki, että olisi hyvä, että simpat olisivat jo siellä valmiina odottamassa oikeaa hetkeä. En tiedä, aika yksilöllistähän tuo on ja monesti sattuman kauppaa, että onnistuu. Pidän peukkuja!
Eipä tässä muuta kuin huomisen odottelua, hyvää viikonloppua teille kaikille!:wave:
 
Scarleth, mäkin tulkitsisin tuon niin, että ovis on kohta tulossa, ehkä illalla tai huomenna viiva vois olla jo riittävän vahva.
Toisaalta, mä en itse saa mitään ultimaalisen tummia viivoja koskaan ovistestiin, joten mä pyrin alottaan pupustelut jo ns. suht tumman viivan tultua.

Noista optimaalisista siistospäivistä tulee tosiaan vähän eri ohjeita. Netistä bongasin jonkun lapsettomuuslääkärin, jonka mukaan olisi hyvä olla yhdynnässä noin vuorokauden sisällä postiivisesta ovistuloksesta.
Mulle taas yksi gyne sanoi, että ovisplussasta vuorokauden päästä simppajahtiin, sit välipäivä ja taas simpat kyytiin.
Mut yleinen ohje täällä palstalla on, että mahd. pian panolle, kun ovisplussa pärähtää.

Kiitokset vielä Kaktukselle ja Scarlethille klinikkakokemuksista. Varasin just ajan Avaan maanantaille. Tunsin itseni puolestaan idiootiksi, kun kerroin tulevani vastaanotolle yksin.
Miestä en edes houkutellut mukaan. Koska a) se on ilmoittanut, ettei se aio tulla, b) luulen oireideni perusteella, että mun munarakkula ei kehity kunnolla.
Puhelimeen vastannut th oli kyllä ystävällinen, mutta jotenki mua harmitti, kun se vänkäs miestä mukaan.
Sanoin, että mies ei tässä vaiheessa tule, koska ei ole huolestunut tilanteestamme.
Mies tosiaan oli ihan tyytyväinen, ettei VIELÄ tärpännyt, koska se tarkoittaa sille kissanpäivien jatkumista edelleen makkarissa...

Ja täällä kp 1/25-27 yk 12.

Melanielle vielä iiiso peukku pystyyn! :heart:Eiköhän se plussa sieltä digiinkin tule. Ja mahtavat hermot sulla kyllä on, jos pystyt odottamaan huomiseen sen digiin liruttelun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille neuvoista! Ajattelin, että tekisin alkuillasta uuden testin ja varmistaisin saman tien digitestillä, ettei tosiaan mee tilaisuus ohi. Nää ovistestailujutut on mulle niin vieraita, että parempi ottaa varman päälle. Mies vaan sopivasti kipeänä ja vähän nihkeät tunnelmat, joten voi olla vähän tekemistä, että saan sitä samaan sänkyyn muuta kuin korkeintaan nukkumaan ... :/ No, pitää juonia jotain.
 
Onnea Melanie, mun mies sanoi juuri samoin, että ei se haamu tarkoita mitään. Meni hetki ja kipitti takaisin (oli kattonut netistä) ja sanoi: "haalea viiva on plussa, puhutaan tästä". :) Haalea viiva on nyt 7,5 kk.

Ja Ava-kilinikkaa voin minäkin suositella, ainakin Tampereella. Hienotunteista, selkeää, joustavaa.

Unohdin jo ihan kuka asiasta kirjoitti, mutta nimenomaan Ava-klinikalla suositeltiin tekemään munatorvien aukiolotutkimus asappina (ja sitten tehtiinkin). Mulla tais olla pikkusen kiinnikkeitä, koska tutkimus oli kivulias (!) ja virtauksen näkyminen toiselle puolelle kesti hetken. Lääkäri oli jo maininnut ennen tutkimusta, että joskus pienet kiinnikkeet estävät munasolun kulkeutumisen/hedelmöittymisen ja tutkimus huuhtelee ne putket auki. Samassa kierrossa ovulaatio todettiin ultralla, mutta IVF:ään ei päästy työkiireiden vuoksi. Otettiin ns. luomusti se kierto ja luomuvauva nukkuu nyt tuolla yläkerrassa.

Rakas siskoni on syytänyt tuhansia ja tuhansia euroja sekä yksityisellä että julkisella puolella lapsettomuushoitoihin, joiden tuloksena syntyi 50 minuuttia elänyt poika. Tätä nykyä pari on jo eronnut, mutta jakavat jo 10-vuotiaan sijoitetun lapsen huoltajuuden. :heart:

Hyvää viikonloppua!

Mma R
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihanaiset, digitestiin tuli "raskaana 2-3viikkoa" eli 4+3 mennään täällä. Toivon tietysti kovasti, että pysyy matkassa:heart:

Suuri kiitos teille vertaistuesta ja plussapuhureita jokaiselle!:heart: En olisi uskonut, että kuinka korvaamaton täältä saamani tuki on ollut, kun eihän tällaisesta projektista viitsi livenä kovin laajalle huudella..Toivottavasti löydän yhtä kannustavan ja myönteisen palstan tuolta odotuspuolelta ja toivon, että mahdollisimman moni täältä pompahtaisi seurakseni sinne:heart:

Varmasti käyn välillä kurkkimassa teidän kuulumisia..Hyvää kevättä kaikille!:heart:

-Melanie
 
Lauantai 24.3.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Dominique..........35.........2/25-27...........12..............4.
Jaahas................35........3/28-30...........5..............1.
Ronja76..............35........3/26-27...........16..............1.
K.......................37.........7/28................13..............3.
Elena75..............36.........8/25................9..............3.
Scarleth..............35.........12/28-30......... 7..............1.
Kaktus-76...........35.........21/27-29............9..............2.
Syystuuli74.........37.........25/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........25/26-31.............4..............3
Lilliputti72...........39.........26/29-30.............6..............5.
Whisky Peat.........36........34/30-35.............7..............3.

KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.

:heart:Plussanneet:heart:

2012
maaliskuu....Melanie75 yk 3
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 

Yhteistyössä