YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

elmaleenalle tuhannesti onnea!

Domi, se piikki ei oo temppu eikä mikään. Pregnyl ei oo sellainen kynä josta Ronja puhui vaan eri ampullissa neste ja jauhe, jotka sekoitetaan. Ohjeen mukaan on helppo tehdä, mutta jos hirvittää niin mee terkkarille pistättämään. :)

ON: täällä vaan metsästetään edelleen sitä ovista. Jo 5-6 päivää on testissä ollut vaihtelevasti haaleaa tai keskivahvahkoa viivaa, ja on jo tehnyt mieli heittää pyyhe kehään koko testailun kanssa. No tänä aamuna vihdoin LÄHES tasavahva viiva muttei vieläkään plussa (ja digitesti näytti negaa):

Aijaa.com - 9885003

Nyt elän kuitenkin toivossa, että ovis olisi lähipäivinä tulollaan, kierto nyt vaan ehkä sitten venahtaa muutamalla päivällä. Sängyssä on kyllä peuhattu noin joka toinen päivä viime perjantaista lähtien (ainakin), joten täytyy jatkaa samaa tahtia.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut ja tarrasukat Elmaleena! :heart::heart::heart:
Toivotaan, että nyt ois oikein mahtavat plussapuhurit päällä ja kaikki me tahkoajatkin päästäisiin täältä ns. aidan vihreälle puolelle.

Pahoittelut Lilliputti ja Syystuuli. :hug: Tsemppiä ja voimia. Täälläkin saa tosiaan kuumeilla, vaikka olisikin ikää jo 40. Sehän täyttää tuon 35+-kriteerin kirkkaasti.

Kiitokset Scarleth ja Ronja pistokannustuksesta. Mä varmaan menisinkin th:lle tai klinikalle pistettäväksi, mutta mun ovis näyttäis tulevaksi jo sunnuntaina, joten näyttää siltä, että mun pitää itse pistää...

Kiitokset vielä Ronjalle lohduttavista sanoista, että on täysin tavallista, että meillä +35-vuotiailla raskautuminen kestää keskimäärin sen kaksi vuotta.

K, kiertosi pituuden huomioon ottaen haalea viiva tikussa on aivan normaali. Jos et kuitenkaan saa bongattua ovista tikkuun, kannattaa käydä gynellä tutkituttamassa, että ovis ylipäätään tapahtuu.
Mulla itsellänihän ei tule mitään mahtitummia viivoja oviksesta, mutta nyt on ainakin kahteen kertaan ultrattu, että ovis on tapahtunut. Toki myös säännölliset menkat ovat puhuneet ovuloimisen puolesta.

Ja Scarleth, mä tosiaan oisin tulkinnu jo tuon sun tikkus plussaksi, mutta digi on varmasti mua viisaampi.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Lilliputti :(

Nyt otan kaikki keinot käyttöön! Ostan tänään greippimehua ja juon sitä päivittäin. Lopetan alkoholin käytön kokonaan ja pakotan mieheni tekemään samoin. Lopetan nikotiinipurukumin käytön (tai ainakin siirryn siihen pahanmakuiseen, jossa ei ole piparminttua, kun se on kuulemma paha asia raskautta haluaville). Kävelen joka päivä ja yritän rentoutua. Syön terveellisesti välttäen hiilareita, ainakin valkoisia jauhoja, vaaleaa pastaa jne. Mieheni saa ottaa viileitä suihkuja :) Mahdollisesti ostan myös ovistikkuja ekaa kertaa elämässäni. Lupaan! Sittenpähän näkee, auttaako nuo.... olen hieman ylipainoinenkin, enkä elä mitenkään kovin terveellisesti, joten muutos olisi isohko.
 
Pahoittelut kaikille kohtalotovereille:hug:

Mä oon viime päivät miettinyt tätä kaikkea ja taidan vetäytyä hieman takavasemmalle, ainakin hetkeksi. Keskityn vaikka tulevaan remppaan ja laitetaan myös mahdolliset tulevat hoidot harkintaan uudestaan. Ei vaan jaksa:headwall:

Gynehän oli siis ainakin näkevinään ultralla ovulaation silloin jokunen viikko sitten ja itsekin sain tikkuihin mallikelpoiset viivat. Verikokeen tulos ei sit kuitenkaan ollut mitenkään hyvä, en sit ehkä kuitenkaan ole ovuloinut *masentavaa*. Eilen itsesäälissä möyriessäni päätin tuhota loput ovistikut ja niihin tuli ja tulee edelleen vahvat viivat. Ei oo ikinä aikaisemmin loppukierrosta näkynyt mitään...kroppa on varmaan nyt päättänyt mennä sekaisin. Silloin oletetun oviksen aikaa viiva hävisi niinkuin kuuluukin.

Menkkojen pitäisi alkaa huomenna ja tuntemuksista päätellen niin myös tapahtuu. Jos teille sopii niin roikkuisin listalla mielelläni ainakin toistaiseksi mukana vaikka vähän vedänkin välillä henkeä. Olette kuitenkin niin mahtava tuki ja turva, kun ei näistä asioista tule tuolla julkisesti huudeltua.

Toivon meille kaikille mielettömän paljon plussatuulia ja jaksamista, kyllä me täältä vielä joku päivä noustaan.
 
Onnea plussanneille ja pahoittelut pettyneille! :hug:

Pikaisesti minun tilanteesta, eli ei mitään raportoitavaa. :)
Me ollaan lähdössä matkalle lauantaina viikoksi ja seuraava ovis pitäs olla siellä. Sitte pääsiäisen jälkeen meillä onkin eka klinikkakäynti eli lapsettomuustutkimukset alkakoon.
Palaan lukemaan ja kirjottelemaan sitten matkan jälkeen. Toivottavasti on hyviä uutisia täällä sitten! :)

Munarikasta pääsiäistä kaikille! Hehee :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Syystuuli74
K
Lauantaita kaikille!

Pahoittalut kaikille pettyneille! :hug:

Lohduttavaa kyllä kuulla, että ei tää pitkään tuhtaaminen olekaan niin harvinaista tässä iässä. Kiitos sii Ronjalle siitä tiedosta!

Domille piikitystsempitykset huomiseksi!

Mä taidan Syystuulen tavoin tehdä reippaan pikku kävelylenkin Siwaan ja ostaa greippimehua ;)
Täällä nimittäin metsästetään edelleen sitä ovista! Tilasin netistä David-testejä ja nehän ei sitten piirrä minkäänlaista viivaa (paitsi siis kontrolliviivan tekevät). Luulisi tässä vaiheessa kiertoa jo hiukan tummenevan... Mietin kyllä sitäkin, kun viime viikonloppuna haaskasin sen viimeisen Pregnyl-testin joka tuolla kaapissa pyöri ja siihenhän tuli tumma viiva! Voiko oikeesti ovis olla niin aikaisin? Sehän olis sit ollut about kiertopäivä 6 tai 7! Häh :O

No talletukset tuli kyllä tehtyä silloinkin :saint:
 
Lauantaita itse kullekin! Täälläkin jatkuu epätoivoinen ovismetsästys. Olen kyllä jo melko varma, että se on joko livahtanut käsistä tai sitten koko ovista ei tässä kierrossa tuu. Nyt jo kp 19, parina päivänä testissä ollut LÄHES tasavahva viiva, mutta sitten se on taas vaalennut. Vähän ärsyttävää, mutta onneksi toinen ivf on ihan nurkan takana, ei tästä yhdestä kierrosta sitten tarvi niin hirveesti ahdistua. Pelottaa vaan että jos ovista ei tuu, niin kiertokin venyy ja vaikuttaako se sitten tuohon ivf:n aloitukseen jollain tavalla... :/
 
Moikka kaikille :)
Olen 38 v ja viidennestä lapsesta haaveilen.
Voisiko joku auttaa noitten ovistestejen tulkitsemisessa...kuinka vahva sen viivan pitää olla? Kun alotin tikuttamaan niin tuli ihan hailakka, sitten se vahveni munasarjassa olevien kasvukipujen jälkeen melkein tasavahvaksi, tikutin silloin vaan aamulla..sitten seuraavana päivänä se oli jo taas haaleampi muttei kuitenkaan niin haalea kuin tänään jonka just ja just silmällä erottaa...mikä tuo lh nousu oli jollei ovulaaatio? Nyt tosiaan 5 päivää yrityksestä ja plussasta ja tissit kipeät ja mahaan sattuu aivan julmetusti! Sillain polttelee aaltomaisesti, väsyttää ja ihan kun olis hedelmöitys tapahtunut mutta ei se oikein luo uskoa koska se viiva ei ollut noin vahva kun teillä useilla muilla.
 
Ainiin luin jostain että pitäisi tikuttaa vaikka aamullaja illalla koska se hormooni huippu voi olla niinkin nopea kuin 10 tuntia, mulla voisi olla kyse sellaisesta koska kyllä se hormooni ainakin nousee ja laskee mutta eri asia irrottaako se munasolun..Mulla on aika verikokeisiin kp 3-5 tutkivat sieltä niitä hormooneja, kilpirauhas ja munasolujakasvattavan hormnin TSH ja FSH...selviääkö niissä se ovulaatio homma?
 
K Mulla on ovis todettu ultralla kp6 vuosi sitten joten kyllä se on mahdollista, en vaan tiedä että kuinka se sitten on mahdollista kun menkat pitäisi alkaa 14-16 päivää ovulaatio jälkeen.. ja jos kierto on 26 niin ei se ainakaan mun laskuopin mukaan ole mahdollista tai varmasti on mutta jokin häiriö siinä silloin tarvii olla..
 
Tervetuloa Ziida!
Kysymyksiisi en osaa vastata, kun en ole perehtynyt yhtään ovistesteihin, ainakaan vielä. Mutta uusia kysymyksiä osaa esittää :). Eli minkä ikäisiä lapsesi ovat ja kuinka kauan olet nyt viidettä yrittänyt?
Itselläni siis ikää 37, 20 vuotta sitten yhden lapsen saanut ja nyt vasta toista lasta kuumeillut 10 kuukauden ajan.
 
SUNNUNTAI 1.4.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........2/27-29............10..............2.
Syystuuli74.........37.........5/26-30.............10..............2
Whisky Peat.........36........9/30-35.............8..............3.
Dominique...........35.........10/25-27...........12..............4.
Jaahas................35........11/28-30...........5..............1.
Ronja76..............35........11/26-27...........16..............1.
K.......................37.........15/28................13..............3.
Elena75..............36.........16/25................9..............3.
Ziida..................38..........17/26-28..........?...............5.
Scarleth..............35.........20/28-30......... 7..............1.







KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.




:heart:Plussanneet:heart:

2012
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Kiitos tervetulo toivotuksista :)
Olen viidennestä lapsesta haaveillut monta vuotta..silloisen miehen kanssa tulikin useita keskenmenoja ja nyt ollaan fiiliksellä tärppää jos tärppää..ei mitään pakottavaa tarvetta mutta koska ikää on jo tämänkin verran niin nyt tai ei sitten enää koskaan ja olen tän asian sillain jo antanut luojan käsiin...koska jo 4 lasta tullut ihan luomusti niin lääkäri oli sitä mieltä että hormooniarvot tarkastetaan mitään sen ihmeellisempää syytä ei pitäisi olla ettenkö tulisi raskaaksi...
Nyt tämä olotila on outo, vatsaa polttelee ja turvottaa, tissit on turvoksissa ja kipeät..jos nämä ei ole alkavan raskauden oireita niin mitä ihmettä mulle on tapahtumassa...onko teillä kenelläkään ollut tälläistä rintojen arkuutta tässä vaiheessa kiertoa?
 
MAANANTAI 2.4.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........3/27-29............10..............2.
Syystuuli74.........37.........6/26-30.............10..............2
Whisky Peat.........36........10/30-35.............8..............3.
Dominique...........35.........11/25-27...........12..............4.
Jaahas................35........12/28-30...........5..............1.
Ronja76..............35........12/26-27...........16..............1.
K.......................37.........16/28................13..............3.
Elena75..............36.........17/25................9..............3.
Ziida..................38..........18/26-28..........?...............5.
Scarleth..............35.........21/28-30......... 7..............1.







KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.




Plussanneet

2012
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille ja onnea plussanneille :)

Mulla tissit vaan kipeytyy ja lämpö nousi 37.2, 37.3...ja nyt se painontunnekkin tuli mukaan....
Haaleahaamu päiväpissasta..katsotaan mitä aamu tuo tullessaan....

Mulla on aina näkynyt tosi aikaisin testeissä oikea plussa :)
 
K
Tervetuloa ziida!

Vahvasti kyllä vaikuttaa, että et kauaa meidän seurassa viipynyt ;)

Saadaanko huhtikuulle heti eka plussa!?

Täällä edelleen ihmetellään ovistestejä, joissa eilen vahvempi viiva! Liekö siis ovis kuitenkin vasta tulossa, vaiko jo menossa kun en edellispäivänä muistanut testata lainkaan...Talleteltu on kuitenkin ihan vaan varmuuden vuoksi (ja ihan vaan huvikseenkin:saint:)
 
Huomenta...ei mitään vahvistusta eiliselle kuvitellulle haamulle :D

Flunssaa pukkaa joten se niistä lämmöistä..ja aamulla tuntui ettei tissitkää enää kipeet...mut nyt ne taas on varsinkin tuolta sivuilta.

Viikon päästä sit sen tietää, jotenkin tää spekulointi on kamalaa mulle mutta ku oireet on niin ei siitä oikein eroon pääse, ja taas polttaa mahaa ja jopa selkääkin...oishan se ihanaa kun ekasta mahdollisesta hetkestä onnistuisi mutta se olisi liian hyvää ollakseen totta...tuo mun 5 vuotias tehtiin just niin että kokeillaanko ja heti onnistu..mutta kahta on väännetty kyllä urakalla..jotenkin tuntuu että kun ei stressaa niin se onnistuu ja sit ku stressaa niin ei millään...onko stresihormoonila jotain vaikutusta asiaan..??
 
Tiistai 3.4.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........4/27-29.............10..............2.
Syystuuli74.........37.........7/26-30.............10..............2
Whisky Peat.........36........11/30-35.............8...............3.
Dominique...........35.........12/25-27...........12..............4.
Jaahas................35........13/28-30..............5..............1.
Ronja76..............35........13/26-27............16..............1.
K.......................37.........17/28................13..............3.
Elena75..............36.........18/25..................9..............3.
Ziida..................38..........19/26-28.............?..............5.
Scarleth..............35.........22/28-30............. 7..............1.


KADONNEET: Hu Huu!
Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.

Plussanneet

2012
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan menoon Ziida!

Onnistuitko bongaamaan Scarleth ovista digiin?

Mulla meni siis tämä kierto ilman o-dippailua, koska gyne totesi perjantaina ultrassa, että johtofolli on kasvanut odotetusti ja ovulaatio on sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Mulla oli tarkotus kyllä testimielessä katsoa, kuinka tumma viiva sunnuntaina tulisi, mutta kuinka ollakaan, lähi-Cittarista ovistestit oli loppu.

Sunnuntai-iltana siis tuikkasin sen Pregnylin kädet täristen mahamakkaraan. Se ei sattunut, mutta pistoskohta tuli araksi ja on sitä vähän vieläkin.
Pregnyl tosiaan on saanut aikaan raskausoireita kuten gyne lupasi. Mahan turvotus on kyllä aivan autenttista alkuraskauden turvotusosastoa. Vielä kun saan sen mahtiannokseksen Lugesteronia, on olo entistä turpeampi.
Olen pitänyt tämän yrityksen takia painoa muutaman kilon normaalia korkeammalla, joten olo on hurja...

Kerronpa vielä gyneni astutusvinkit. Eli: kun mulla oli ovis su-ma välisenä yönä, niin sen mukaan yhdyntöjä piti olla ainakin la ja ma. Eli joka toinen päivä. Su ei ollut myöskään kiellettyä ja vielä tiistainakin voisi pistää viimeisen simppasatsin.
Sitä vaan ihmettelen, että ihmeen myöhään ovulaatioon verrattuna nuo mun gynet noita yhdyntöjä suosittaa. Että siis vielä tänäänkin, vaikka on jo dpo 1.

Joo, ja mä sain priimasimpat aivan oikeaoppisesti la ja ma. Tänään en ole ainakaan aamulla jaksanut juonia varmistuslaukausta, joten tuntuu kyllä siltä, että potentiaalinen illan yhdyntä ois vain silkkaa ilonpitoa eikä mitään vakavaa siitostoimintaa.

K vielä noista ovistesteistä. Kiertopäiviesi perusteella veikkaisin, että sun ovis on jo ollut. Mulle gyne sanoi, että joillakin LH-huippu ei laske, vaan se jää koko loppukierroksi korkealle. Oiskohan sulla kyse nyt siitä?
 
Onnistuitko bongaamaan Scarleth ovista digiin?
No kyllä se sitten lopulta onnistui, mutta vasta EILEN eli kp22!! Aamulla olin jo aikeissa jättää turhautuneena koko testin väliin, mutta tein sitten kuitenkin ensin Wondfon testin. No siihen pamahtikin vahva plussa ihan heti - siis ei tarvinnut yhtään arpoa oliko tulos positiivinen vai ei, ne "lähes-plussat" kun on aina piirtyneet silleen hissuksiin. No sitten n. puolentoista tunnin päästä tein varmistukseksi digin, ja hymynaama siihen tuli. Nippanappa ehdittiin sekstailemaan vuorokauden sisään tuosta testituloksesta, ja tänään, jos hyvin käy, luvassa on illalla lisää. On ollut pientä nahistelua miehen kanssa tässä parina viime päivänä, joten seksihalut ei oo ihan huipussaan kummallakaan, mutta hyvän asian vuoksi kai pitää uhrautua ;)
 

Yhteistyössä