YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Dominique, kiva löytää joku toinenkin, joka on käynyt vyöhyketerapiassa! Mitä olet tykännyt? Kävin itse just pari kertaa ennen inseminaatiota. Vaikutuksista on paha sanoa vielä mitään, mutta ainakin olin ekan vyöhyketerapiakäynnin jälkeen stressitön ja levollinen, ekaa kertaa keskenmenon jälkeen. Jo siitä ilosta maksoin sen hinnan ihan mielelläni :)

Jos joku päivittelee listaa, niin mulla on meneillään kp19/28, yrityskierroista ei niin tietoa, riippuu laskentatavasta (no olisko tämä 4. ...)
 
Pistin Scarleth sut listoille. Oliko näin, että ensimmäistä toivot?

Pari sanaa vyöhyketerapiasta. Mulla ei tullut siitä mitään mahtavaa euforista kokemusta. Mulla oli siis sellanen jalkapohjaterapeutti, ei koko kropan, niin kuin olin aluksi ajatellut.
Terapeutti sanoi, ettei suoranaisesti jaloistani tunne, että mitään olisi vialla, mutta stimuloi kuitenkin ns. kohdun ym. alueita.
Seuraavana yönä terapiasta mulla oli tolkuton, räjähtävä pääkipu ja semisti maha- ja selkäkipua päälle.

Mulle terapeutti määräsi myös fertiliteettiä lisääviä homeopaattisia pillereitä ja Restorate-viitamiinivalmistetta, jonka pitäisi myös vähentää elimistön liiallista happamuutta.
40 euroa pulitin hoidosta, joten en pidä hintaa kovin pahana. Restorate tais maksaa 20e ja homeopilsut 3,5 e.

Jos tästä kierrosta ei tärppää, menen seuraavaksi sille tutulle osteopaatille. Sen käsittelystä mulle tulee aivan mahtava ja rentotunut olo.
 
Dominique, joo eka lapsi on työn alla.

Mä olin kyllä jokseensakin vaikuttunut tuosta vyöhyketerapiasta - ja vielä enemmän varmaan olen, jos tärppi sattuu käymään tässä kierrossa. Olin vyöhyketerapiaan mennessäni aika syvässä suossa tuon keskenmenoasian kanssa, ja jotenkin tuntuu, että terapia nopeutti henkistä toipumista.
 
Tervetuloa Scarleth - ollaankin jo entuudestaan tuttuja tuolta "lapsettomuus"-pinoista. :wave: Sama homma mulla, jotenkin en itseäni lapsettomaksi mielllä (vaikka tosiasiassa niitä lapsia ei olekkaan ;) ).

Melaniella
jännät paikat ja lupaavat oireet - pidän kovasti peukkuja!!

Itse bongasin ekaa kertaa eilen ovislimat, aika aikasessa ovat, koska oviksen pitäisi aiempien ajotusten mukaan tärähtää viikonloppuna,,. Illalla yritin sitten tikuttaa ovista, mutta eihän siitä mitään tullut, kun testi meni jotenkin pipariksi (tuli ainoastaan vahva testiviiva, eikä kontrolliviivaa laisinkaan). En sitten kerinnyt uusia testiä, koska oli jo niin myöhä. Noh, tarkkaan laskelmoidun "petijumppakalenterini" mukaan eilen illalla olisi pitää hoitaa yksi talletus/tyhjennys (miten sen ottaa..), jotta voidaan pitää pari päivää paussia ennen varsinaista arvioitua h-hetkeä. Mutta eihän siitäkään mitään tullut kuin riitaa, koska mies oli niin väsyksissä. Kyllä kiukutti ihan kympillä :mad: ja aamutuimaan vastaavasti kieltäydyin miehen lähentely-yrityksistä... Jotenkin siinä kuitenkin saatiin tilanne aamukahvin aikaan puitua ja pikaisesti tehtiin talletuksia juuri ennen töihin lähtöä. Tänään tarkoituksena tikuttaa ovista uudelleen - saapi nähdä onko "astutus-aikataulutus" ihan pielessä. Aikamoisen rassaavaa on kalenterin kanssa hoitaa petipuuhia - mieluusti ottaisin sen spontaanin ja yllätyksellisen seksielämän, huoh...
 
  • Tykkää
Reactions: Dominique
Hyvä Ronja! :D
En voinut nauramatta lukea tuota sun astutusaikataulutus-vuodatusta.
Tosiaan, ku ei nuo pelkät ns. talletukset riitä, vaan pitää olla myös tyhjennyksiä just sopivalla rytmillä.
Jos tää hedelmöitysprojekti on vähä vaikeeta naiselle, niin kyllä se on sitä myös miehelle.
Toikin kostoksi kieltäytyminen on niin tuttua. Tärppipäivinä mä tosin oon viimeaikoina nielly ylpeyteni, jos niikseen on tullut.
Joo ja mäkin kans odotan, että päästään jonain päivänä normalisoimaan tämä seksielämä. Ja onhan se nytkin aina oviksen jälkeen normaalia, mutta silti.

Scarleth, oliko sulla kokovartaloterapia vai pelkät jalat?
 
Mua kiinnostais kans tuo vyöhyketerapia; auttaisikohan se selkävaivoihin?
Mun "lorinavalkkari" on loppunut ja tilalla paksumpaa, hieman kokkareistakin. Alavatsassa tylppää vihlontaa ollut tänään ja alaselkää jomottaa. Oon vähän hukassa tuon selkäsäryn kanssa kun vaikuttais olevan tänään erilaista kuin ýleensä. Ajoittain jopa sellaista alaselän polttelua. Ajattelin kuitenkin testata vasta ensi viikolla-kyllä! Kun kuitenkin monesti kierto on ollut kierukan aikaan sen 32 päivääkin. Saa nähdä, pystynkö malttamaan mieleni niin pitkään jos tätiä ei ala näkymään;)

Niin ja Scarleth:tervetuloa!:wave: ja kaikille talletteluvaiheessa oleville tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
TORSTAI 9.2.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........4/29................8..............2.
Syystuuli74 ........37.........7/26-30...........8..............2.
Elmaleena ......... 40 .......7/29-31...........3..............3.
Lilliputti72...........39........11/29-30..........5..............5.
erika76...............35........11/30-34..........4..............3.
Ronja76..............35........11/26-28.........14.............1.
Dominique...........35........12/25-27.........10.............4.
Elena75..............36........15/25...............7..............3.
Tiini....................36........16/27..............19.............3.
Scarleth...............35........20/28..............4..............1.
Whisky Peat..........36........24/30-35.........6..............3.
Melanie75............36........26/24-32........2..............3.


KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Melanie, hyvää merkkiä on päällä. :) Aika kova luu olet, kun voit olla testaamatta. Toki itsekin kannatan tuota myöhempään testailua, jotta ei tule turhia pettymyksiä.
Mun on tosiaan vaan pakko testailla aikaisin noiden Lugejen takia.

Tänään tosiaan mulla kohtapuoliin vyöhyketerapia. Selkä on jumahtanut aika mahtavasti, joten toivottavasti sieltä saa siihenkin apuja.
Nyt mulla on dpo 1, joten vähän tais myöhäiseksi mennä tuo hoito hedelmällisyyden näkökulmasta.

Ronjalle vielä aikataulutetusta simppajahdista. Eli pieleen meneminen jatkui meilläkin sikäli, että eilen oli tarkoitus pitää pausepäivä, jotta tänään ois ollu mahtipriimat simpat. No, ei ollu eilen taukoa ja tänäänkin meni jo simosilmut kyytiin. Eli laimeeta liuosta on nyt käytössä.
Sinänsä ihan positiivinen ongelma, että talletuksia on tehty, mut gynen suosittelema rytmitys tää ei nyt ollu.

Tänään ajattelin tilata herkkiä r-testejä.
 
Domi, ei se näköjänsä ihan putkeen mee teilläkään nuo aikataulutukset :DToisaaltahan on pelkästään hyvä juttu, että seksielämä on viriiliä, koska positiivinen mieliala on aivan varmasti plussaa tässä projektissa. Eihän siihen tärppäämiseen tarvita kuin se yksi onnekas uimari, että kaikkihan voi kuitenkin mennä loppujen lopuksi vain hyvin ;)

Onneksi on tämä palsta, jonne on mahdollisuus vuodattaa näitä tuntemuksia. Koska melkoista kikkailuahan tämä oikeasti on, kun yrittää sovittaa yhteen oletetut/tikutetut tärppipäivät versus tyhjennykset, talletukset, omat halut ja miehen halut jnejne. Eikä tosiaan pääse helpolla miehetkeen... mutta jotenkin heidän ajattelunsa on kovin yksioikoista. Meilläkin mies tuumasi tuon "välityhjennyksen" suhteen, etteihän se nyt ole niin päivän päälle, kun se OIKEA tärppiaika on vasta viikonloppuna. Hitostako senkään sitten voi etukäteen varmaksi tietää, vaikka kolmessa edellisissä kierrossa ovis olisikin löytynyt joka kerta tasan kp12. Itse ajattelin kuitenkin niin, että parempi rytmittää sillä tavalla, että "kypsytettyjä" simoja lastataan kyytiin vähintään (mutta samalla maksimissaan) kahden päivän välein. Toistaiseksi sitä ovista en ole löytynyt, koska eilen testiviiva jäi hiekommaksi kuin kontrolliviiva. Mutta jotain siellä ilmeisesti tapahtuu, koska testiviiva oli kuitenkin jo ihan selkeä :) Tänään taas illalla testailen. Niin Domille vielä, kovin laimeella seoksella mennään meilläkin, koska vielä eilen illallakin homma meni kuitenkin ihan petipuuhaksi.. :saint:

Melaniella
edelleen aika jännät paikat - olet kyllä ylikärsivällinen, kun maltat olla testaamatta ;)
 
Viimeksi muokattu:
PERJANTAI 10.2.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........5/29................8..............2.
Syystuuli74 ........37.........8/26-30...........8..............2.
Elmaleena ......... 40 .......8/29-31...........3..............3.
Lilliputti72...........39........12/29-30..........5..............5.
erika76...............35........12/30-34..........4..............3.
Ronja76..............35........12/26-28.........14.............1.
Dominique...........35........13/25-27.........10.............4.
Elena75..............36........16/25...............7..............3.
Tiini....................36........17/27..............19.............3.
Scarleth...............35........21/28..............4..............1.
Whisky Peat..........36........25/30-35.........6..............3.
Melanie75............36........27/24-32........2..............3.


KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Jep, testailen heti ensi viikon alusta kyllä:) Viikonloppu menee töiden merkeissä, joten on sopivasti muutakin ajateltavaa. Maanantaina on kp30 et sillon vois ehkä jo jotain näkyä jos on näkyäkseen. Oireena tällä hetkellä vain painon tunne alavatsalla. Alaselkä jumittaa edelleen varsinkin aamuisin ja on hankaluuksia saada sitä venytettyä. Tämä nyt ei ole tietystikään (toivottu)raskausoire mutta hankaloittaa olotilaa kuitenkin.

Kiitos listan päivityksestä:)

Hyvää viikonloppua kaikille!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset Kaktus ahkerasta päivityksestä.

Ja Melanien meno näyttä edelleen hyvältä.:heart:

Teillä on Ronja kyllä aika ankara tahti tuossa siemennyksessä. =) Ja mikäs sen mukavampaa. Ja sois aina, että tehdyt työtunnit tuottais tulosta, mutta ei se vaan tässä arbetissa niin mene.
Mut kuten sanoit, eihän se tarvi kuin sen yhden onnekkaan uimarin.
Mulla ja miehellä on jo kohta 10 vuotta parisuhdetta takana, joten tahti makkarissa on senkin takia aika vaihteleva. Mutta lähtökohtasesti olen sitä mieltä, että parisuhteessa seksiä on syytä olla mieluummin reilusti kuin niukasti oli lapsenteko kysessä tai ei.

Vielä sperma-asiaa. Katselin muinoin Yleltä tulevaa dokkaria, jossa kerrottiin, kuinka paljon ruokavaliolla voi vaikuttaa sperman laatuun. Siinä miehet veti kasviksia ja marjoja ynnä muuta, minkä me kaikki terveelliseksi tiedämme, ja voila: sperma sen kuin parani.
Samanlaisen tarinan yhytin täältä jostain kaksplussan palstalta, en nyt muista mistä.

Tänään kävin osteopaatillla mahtavan selkäjumin takia. En avautunut sille vielä tästä mein vauvantekoprojektista, kun jotenki ujostelin sitä ystäväpiirin miehenä. Tosin ajattelin, että, jos tässä kierrossa ei onnaa, niin sit otan senkin miehen hoidot avuksi.
 
Heippa!

Tietokone kärähti! Nyt lainakoneelle pääsin!

Yritys meillä ei vielä alkanut, alkaa siis heti kun uusi kierto alkaa, nyt kp 26. Olen -73 syntynyt ja meillä on 4½ vuotias poika ja 2½ vuotias tyttö.

Jännittää niin hirmusti ja pelottaa.
 
Juu, aika ahkeraa petijumppaa ollaan harrastettu viime päivät. :) Mutta ei meilläkään jatkuvasti tällaista ole, juuri sellaisissa sykleissä menee. Mutta Domin ihan samaa mietä, että seksi on pelkästään hyväksi suhteelle tehtiinpä lapsia tai ei. Onneksi tällainen hyvä sykli tuli nyt tähän vaiheeseen ;) Eilen illalla bongasin oviksen, JEE :) ja superiloinen siitä! Näköjänsä ovulointi tapahtuu aika lailla ajallansa ihan luonnostaankin ilman clomeja. Jostain kyllä luin, että clomit saattaa varastoitua myös elimistöön eli voihan tää olla myös sen ansiota. Tänään siis olis taas tarkoitus hoitaa talletuksia. Voip olla, että tämä onkin meillä viimonen luomuoljenkorsi ennen rankempia hoitoa eli pitäkää peukkuja ;)

Tuosta ruokavaliosta vs sperman laatuun olen itsekkin lueskellut, että juuri kasvikset ja marjat olis hyväksi. Sitten vielä lisäravinteista hyväksi olis kuulemma B-vitamiini ja joku mystinen L-karnatiini. Se vasta onkin hurjaa, että noita naisten clomeja käytetään joissain tapauksissa myös miehillä, juuri lisäämään tuota siittiöiden määrää. :eek:Paketissa oli jopa käyttöohje miehille. Mutta pitäis sitten vielä ryhtyä tuumasta toimeen ainakin tuon miehen ruokaremontin suhteen.

Mutta nyt viikonlopun viettoon - hyvää sellaista kaikille :D
 
Hei! Pääsisköhän mukaan tänne. Olen 35 v., 1976 syntynyt ja ekaa yritetään. Mun piti pitää taukoa kirjottelussa (olen ollut keskenmenon saaneiden puolella), mutta luin tätä ketjua ja tuli jotenki tosi hyvä olo. Ootte kaikki jotenki ihanan positiivisia ja huumorintajuisia ja ajattelin, että ehkä kuumeilijoiden puoli voisi auttaa ahdistukseen.
Minulla oli siis tuulimunaraskaus viime lokakuussa ja jouduin tekemään lääkkeellisen tyhjennyksen. Oltiin yritetty jo vuosi. Nyt on menossa yrityskierto 3 ja kp taitaa olla 20.
 
Tervetuloa mukaan jaahas ja kaikki muut uudet!:)

Oviksen tikuttelu alkoi tänään. Aloitan ehkä vähän turhan ajoissa, koska jos vanhat merkit paikkansa pitävät ( edelliset kolme kiertoa ) niin ovisplussa pärähtää testiin ke-to, mutta kun ei koskaan voi olla varma, niin parempi aloittaa ajoissa. Ja onhan tämä bongailu niin mukava harrastuskin. :popcorn:
Tänään tai viimeistään huomenna pitäisi tuo mies saada kellistettyä, jotta olisi sitten virkeitä uimareita mahdolisimman paljon, kun tärppipäivät on käsillä. On ollut näes "vähän" hiljaista tällä viikolla sillä saralla.

Rentoa sunnuntaita kaikille kuumeisille!:)
 
Sunnuntai 12.2.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........7/29................8..............2.
Syystuuli74 ........37.........10/26-30..........8..............2.
Elmaleena ......... 40 .......10/29-31...........3..............3.
Lilliputti72...........39........14/29-30..........5..............5.
erika76...............35........14/30-34..........4..............3.
Ronja76..............35........14/26-28.........14.............1.
Dominique...........35........15/25-27.........10.............4.
Elena75..............36........18/25...............7..............3.
Tiini....................36........19/27..............19.............3.
Jaahas.................35........20/?.................3..............1.
Scarleth...............35........23/28..............4...............1.
Helmisimpukka......38........26/?................0...............3.
Whisky Peat..........36........27/30-35.........6...............3.
Melanie75............36........29/24-32........2...............3.


KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE]
 
Helou!

Tervetuloa Jaahas ja Helmisimpukka!
Pistin teidät jo listalle,niillä tiedoin, mitä viesteistänne löytyi. Täydennetään tietoja toki vielä.
Kiitokset vielä Jaahas positiivisesta palautteesta pinollemme. Itsekin tykkään, että meillä täällä on rento henki ja samansorttista katsantokantaa elämän suurissa kysymyksissä.

On se vaan kumma, että näitä lähipiirin raskausuutisia oikein tulvii.
Eilen yksi oma ystävä kertoi kakkosestaan ja tänä aamuna mies kertoi, että eräälle ystäväperheelle on tulossa neljäs.
Kaiken huippu oli, kun naapurin mies just kertoi, että molemmille hänen tyttärilleen on tulossa maaliskuussa vauvat. :D
Toivottavasti kohta on jo oma vuoro.

Olen toki jo alkanut vähän valmistautumaan pettymykseen.
Jos ei tärppää, teen lohdutukseksi opiskelukaupunkiini ja vanhojen ystävieni luokse rellestysreissun. Aioin myös ensi kierrossa kokeilla osteopatiaa ja akupunktiota.
Vyöhyketerapiaan en taida mennä enää. Se oli ihan ok, mutta hoito ei ollut esim. niin rentouttava kuin olisin toivonut.
Muutoin otan sikäli stressittömän kierron, että en tikuttele ovista, en käytä Lugeja, enkä noudata terveellistä ruokavaliota, en välttele alkoholia.
 
Kiitos lisäyksestä! :)
Eli tänään on kp 21/28-29. Kierto ollut säännöllinen ennen km:ää ja jälkeen, eli koen olevani onnekas sillä saralla. Multa otettiin AMH -arvo, mistä näkee kuinka paljon munarakkuloiden esiasteita on eli kertoo hedelmällisyydestä tai sen mahdollisesta laskusta. Mulla se oli hyvä, joten lapsettomuus ei ainakaan siitä pitäs olla kiinni. Mun olis tarkotus soittaa lekurille seuraavien menkkojen jälkeen, kun se lupas laittaa lähetteen lapsettomuusklinikalle. Toivottavasti se tuulimunaraskaus ei pilaa mun mahiksia päästä julkiselle puolelle. Ilmeisesti iän perusteella olis hyvä mennä tutkimuksiin.
Mä oon ollut aika murheissani ja ahdistunut ja viime menkkojen alettua tuli sellanen olo, et tää kurjistelu tulee lopettaa. Mä käytän 2 viikkoa joka kierrosta itseni tarkkailuun ja puristelen rintojani ja tutkin suurennuslasilla alkkareita, että olisko hippasen verran enemmän valkkaria, kuin yleensä. Olis paljo helpompaa vaan odottaa, et ne menkat alkaa. Usein oon ollut niin varma raskaudestani, et oon ehtiny tehdä jo pari testiä ennenku menkat on ees päivän myöhässä. Huoh.
Päätin lopettaa ovistestien käytön, koska siit ei oo mitään hyötyä. Mun ovis tai ainaki LH huippu on säännöllinen ja aina paritellaan joka toinen päivä kp 10 -17 eli jos raskaus ois alkaakseen, se alkais ilman mitään hymynaamaa jossain tikussa.
Mä oon kyllä aika ahdistunut ja surullinen välillä, mut nyt aion ottaa positiivisemman asenteen ja jatkaa yritystä, käydä tutkimuksissa, juoda greippi mehua, syödä vitamiineja, juoda vain 1-2 kuppia kahvia, välttää alkoholia paitsi jos on hyvä syy eli en ala absolutistiksi.
Munkin lähipiirissä on tän vuoden puolella syntynyt jo 3 vauvaa ja suurella osalla mun hyvistä ystävistä on 1-2 lasta. V***u. Vääryys! Mäki haluun!
Ai niin. Mun miehellä on ykköstyypin diabetes, joten se saattaa vaikuttaa hedelmällisyyteen eli senkin takia ois hyvä päästä niihin tutkimuksiin. Yksityiseen klinikkaan ei oo varaa tällä hetkellä.
Nyt ois niinku kiinnittymisajankohta, jos hedelmöittyminen ois tapahtunut. Pitääkin käyttää koko päivä mahanippailujen kuulosteluun. ;D
 
Maanantai 13.2.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........8/29................8..............2.
Syystuuli74 ........37.........11/26-30..........8...............2.
Elmaleena ......... 40 .......11/29-31...........3..............3.
Lilliputti72...........39........15/29-30..........5.............. 5.
erika76...............35........15/30-34..........4...............3.
Ronja76..............35........15/26-28.........14.............1.
Dominique...........35........16/25-27.........10.............4.
Elena75..............36........19/25...............7...............3.
Tiini....................36........20/27..............19..............3.
Jaahas.................35........22/28-29..........3..............1.
Scarleth...............35........24/28..............4...............1.
Helmisimpukka......38........27/?................0...............3.
Whisky Peat..........36........28/30-35.........6................3.
Melanie75............36........30/24-32........2...............3.


KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE][/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, kauhean paljon oli tuttuja tunteita. Mies aina sanoo mulle, että hei meillä on jo kolme, älä ota paineita. Joo, se on totta, olen onnellinen heistä, mutta kuten sanottua, jaan niin monet tuntemuksesi.

Melanie, testii!! Please! =)

Eilen aloitin Luget, mutta huomasin jo aavistuksen vaaleanpunaista valkkarin seasta. Eli tää on tätä lyhentynyttä luteaalia. :headwall:
Kerkesin olla muutaman päivän jo toiveikas, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa se vaaleanpunainen on taas vain viesti siitä, että hedelmöittyminen ei oo onnannu.
Nyt mulla on siis dpo 5.
Viime yönä jo valvoin suruissani. Ja suunnittelin uuden kierron metkuja.
 
Dominique voisko se olla kiinnittymisvuotoa? Vai onko sama toistunut monessakin kierrossa? Mä en noista hormoonihoidoista tai muistakaan vielä tiedä mittään. Saas nähdä tuleeko tutuiksi jossain vaiheessa.
Mä oon jo ehtiny puristelee tissejä moneen kertaan tänään ja oon jo tuominnut tän kierron epäonnistuneeksi yritykseksi.
Te kenellä on jo lapsia: Muistatteko miten hedelmöitys tapahtui eli oliko pakko jyystöä vai ihan normaalia rakkauselämää ;) Eli kiinnostaa tietää, että voiko suunnitellulla, aikataulutetulla, ei ehkä niin kiihkeällä seksillä tulla raskaaksi. Hirveästi kuulee ja lukee kommentteja, että kun rentoutuu, niin tulee helpommin raskaaksi. Vähän epäilen, mutta silti kiinnostaa, että mikä on teidän 'lapsenteko historia'. Lähinnä siis sydäntä lämmittäis kertomukset pakkopullalla alkaneista raskauksista. :)

Muakin kiinnstaa toi akupunktio ja Shiatsu hieronta vois myös auttaa. Pitää ehkä soittaa jollekki hoitajalle ja vähän kysellä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä