Kiitos lisäyksestä!
Eli tänään on kp 21/28-29. Kierto ollut säännöllinen ennen km:ää ja jälkeen, eli koen olevani onnekas sillä saralla. Multa otettiin AMH -arvo, mistä näkee kuinka paljon munarakkuloiden esiasteita on eli kertoo hedelmällisyydestä tai sen mahdollisesta laskusta. Mulla se oli hyvä, joten lapsettomuus ei ainakaan siitä pitäs olla kiinni. Mun olis tarkotus soittaa lekurille seuraavien menkkojen jälkeen, kun se lupas laittaa lähetteen lapsettomuusklinikalle. Toivottavasti se tuulimunaraskaus ei pilaa mun mahiksia päästä julkiselle puolelle. Ilmeisesti iän perusteella olis hyvä mennä tutkimuksiin.
Mä oon ollut aika murheissani ja ahdistunut ja viime menkkojen alettua tuli sellanen olo, et tää kurjistelu tulee lopettaa. Mä käytän 2 viikkoa joka kierrosta itseni tarkkailuun ja puristelen rintojani ja tutkin suurennuslasilla alkkareita, että olisko hippasen verran enemmän valkkaria, kuin yleensä. Olis paljo helpompaa vaan odottaa, et ne menkat alkaa. Usein oon ollut niin varma raskaudestani, et oon ehtiny tehdä jo pari testiä ennenku menkat on ees päivän myöhässä. Huoh.
Päätin lopettaa ovistestien käytön, koska siit ei oo mitään hyötyä. Mun ovis tai ainaki LH huippu on säännöllinen ja aina paritellaan joka toinen päivä kp 10 -17 eli jos raskaus ois alkaakseen, se alkais ilman mitään hymynaamaa jossain tikussa.
Mä oon kyllä aika ahdistunut ja surullinen välillä, mut nyt aion ottaa positiivisemman asenteen ja jatkaa yritystä, käydä tutkimuksissa, juoda greippi mehua, syödä vitamiineja, juoda vain 1-2 kuppia kahvia, välttää alkoholia paitsi jos on hyvä syy eli en ala absolutistiksi.
Munkin lähipiirissä on tän vuoden puolella syntynyt jo 3 vauvaa ja suurella osalla mun hyvistä ystävistä on 1-2 lasta. V***u. Vääryys! Mäki haluun!
Ai niin. Mun miehellä on ykköstyypin diabetes, joten se saattaa vaikuttaa hedelmällisyyteen eli senkin takia ois hyvä päästä niihin tutkimuksiin. Yksityiseen klinikkaan ei oo varaa tällä hetkellä.
Nyt ois niinku kiinnittymisajankohta, jos hedelmöittyminen ois tapahtunut. Pitääkin käyttää koko päivä mahanippailujen kuulosteluun. ;D