Elmaleenalle ja
Syystuulelle pahoittelut. :hug: Jaksuja uuteen kiertoon.
Kiitokset
Ronjalle päivityksestä! Ja mikä tuon omenaviinietikan funktio raskautumisessa on?
Ja vielä tuosta raskautuneesta lähipiiristä. Eilen mies puhu yhdestä kaveristaan, joka vaimoineen sai esikoisen n. kaksi vuotta sitten.
Ajattelin ensin, että pyydetäänpä heitä nyt viikonloppuna kylään. Sit pikapikaa tullikin ajatus, että ei. Viimeksi kun näimme, tämä pariskunta puhui, että kakkonenki ois kiva, mutta kun sitä ei ehdi tekemään. Ajattelin siis, että just nyt en halua kuulla enempää potentiaalisia lähipiirin raskausuutisia.
Näin pikaisesti laskettuna viisi mun ystävää tai miehen ystävän vaimoa on raskautunut sen jälkeen, kun meidän yritys alkoi.
Heräsin viimeyönä armottomaan pää- selkä- ja vatsakipuun. Eilen vyöheketerapeuttu tosin ounasteli, että pääkipua voi olla luvassa.
Toi mun vyöhyketerapeutti käsitteli vain jalkateriä. Senhän pitäsi tosiaan auttaa koko kehoon.Mun niskat ei kyllä valitettavasti siinä lauennu.
Mä oon käyny niska-hartia-alueen jumituksissa osteopaatilla. Se on ollu aivan ihana. Suosittelen sitä. Oikeastaan mietin, että olisin voinut tämän vauva-asian kanssakin käydä hänen käsittelyssä. Tämä osteopaatti on kuitenkin mun ja mun miehen ystävä ja miespuolinen ihminen, niin jotenki sit ujostelin.
Vielä siitä eilisestä terapiasta. Tää hoitsu oli myös homeopaatti ja hän suositteli mulle jotain homeopaattista nappia myös kyytiin. Ajattelin, että ei se ota, jos ei anna, ja otin nekin mukaani.
Se lisäravinne, minkä sain sisältää erilaisia vitamiineja ja sen pitäisi myös laskea kehon happamuutta. Terapeutti epäili, että mun kohtu voi olla liian hapan, jos munasolut hedelmöittyy, mutta ei kiinnity. Mullahan on siis ollu ne kaks kemiallista.
Mut noi on tosiaan sit vaihtoehtohoitoja. Mua jotenki vähä harmittaa, kun en voi aivan täysillä uskoa niihin.
Ai niin, rupesin muuten syöttään miehellekin D-vitamiinia. Syyksi sanoin, ettei flunssatkaan niin sit vaivais.
Aurinkoloma voi korvata lapsettomuushoidon | Raskaus ja lapset | Iltalehti.fi