YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Oho, tänään tosiaan jo kp 28. Luulenpa, että tälläkin kertaa menen 30 kiertopäivillä, joten vielä en stressaa enkä testaa.

Mutta oireita ei oikeastaan ole ollut. Kumpaakin rintaa on vähän nippaillut, kun yleensä mulla ennen menkkoja särkee vain oikeaa rintaa tai ainakin niin ainakin muistan.

Jos nyt tääkin kierto päättyy tädin ilmaantumiseen, pitää ruveta sitä ovista tikuttamaan eikä vaan luottamaan omiin tuntemuksiin. Mistä nettikaupasta niitä kannattais tilata? Apteekissa ovat turhan kalliita. Mua se tikuttaminen pelottaa, mitäs jos ovisplussaa ei tuukaan ollenkaan. Onko joku ikäraja, että auteta enää lääketieteellisesti?

Voip olla että tämä viikko kuluu hi-taas-ti... =) Täti saisi loistaa poissaolollaan, mutta jos on tullakseen niin ensi viikonloppuna pitäisi tulla. Mitään oireilua ei ole ollut minullakaan. Jos ei nyt tärppää, niin aion testata minäkin seuraavaa ovista. Ovistesteja on näköjään myös Prismassa eikä ne ole mitenkään kalliita. En ole käyttänyt ovistesteja, joten en tunne millaisia testajä saa nettikaupoista tai minkälaisia nuo Prisman testit ovat.

Mä oon käyttänyt Cittarin ovistikkuja, on kai vastaavia kuin Prisman, 10kpl paketti maksaa kympin joten on aika edullisia. Mulla toiminut hyvin, viiva selvästi aina vahvistunut ovista kohden ja olen saanut tosi vahvat viivat aina pari päivää ennen kovia oviskipuja. Nyt täällä myös ovista odotellessa, limailut päällä, mutta nyt on eilen ja tänään ollut sellaista kummallista ruskeaa tuhrua, voisko se olla sitä ovisvuotoa josta olen jostain lukenut, onko teillä kellään kokemusta??? Ihmettelen vaan kun mulla ei yleensä oo mitään välivuotoja ja ovistesti näyttää nyt haaleaa viivaa oli hieman tummempi lauantaina, vai voisko ovis jo olla ja oon missannut plussan kun en oo ehtinyt kovin tunnollisesti testata kaikkien viikonloppumenojen kanssa... Tää on kyllä sellaista tähtitiedettä...
Chilipapu ja emmimaria täältä iso tsemppihalaus, toivotaan parasta!!! :D

Moon käyttäny niitä Prisman testejä ja ollu niihin tyytyväinen. Ainaki mulle ne näyttää vahvan ovisviivan. Ei tarvi edes tihrustella, kun se viiva tulee jo reilusti ennen uittoajan umpeutumista. Suosittelen siis niitä =)

Jospa Chilipapu ja emmimaria ei niitä enää ees tarvikaan d =) b

).( Flunssaa pukkaa... Ja hitaaaaaasti alkaa tosiaan tää piinaviikko.

Mulla ei ole kokemusta noista marketin testeistä mutta halpa-testin liuskat ovat mulla toimineet tähän mennessä hyvin, selkeä tummanpunainen viiva tullut. Nyt näyttävät vain toimivan vähän liiankin hyvin, selkeä ovisplussa tuli eilen mutta CB digitesti näytti negaa... :eek:
En ymmärrä nyt yhtään missä mennään mutta kai tuohon digitestiin on sitten luottaminen...

Happihyppy, minäkin toivon että ovistestiä en enää tarvitsisi.... =)

Mut hei te asiasta enemmän kokemusta omaavat, kertokaas onko mitä eroa ollut ajallisesti ja mihin suuntaan oviksen luomubongauksella ja testaamalla? Eli siis onko ovistestit näyttäneet plussaa limojen ym. ovistuntemusten kanssa samaan aikaan?

Mun mielestä ne omat tuntemukset alkaa päivää tai kahta aiemmin kuin plussa tulee testiin: limat ja himotus ja nippailut munasarjoissa.

).( Kävin täydentämässä testiarsenaalia ja ostin kaksi herkkää r-testiä. Saa nähä kuinka kauan maltan pitää niistä näppini erossa. Ei mulla mitään oireita kyllä oo. Mites teillä pidemmällä menevillä?

[bTiistai 20.4.2010[/b]
kevät71........................................6/25.....yk 18
eva71..........................................7/26-28...yk 16.....................dpo
Onlydream.................................8/26-29...yk?
Barbarella..................................10/27-28...yk 5..................... dpo
Rae34.......................................11/26-28.......yk 9..................dpo
Onnellinenx5.............................14/25...yk 3. ...........................dpo
Helvi-10 .....................................14/24-26.....yk18
Koralli73.....................................1723-29....yk 3....................dpo 3
tääl taas......................................18/21-26....yk 7
Pimpula......................................18/30-40...............yk 5
happihyppy...............................20/28....yk 7 (27)...................dpo 7
emmimaria................................24/29-30.....yk2
Chilipapu...................................29/27-28..... yk 4
Mahdotontako.............................29/30......yk 8.........................dpo 16

Mukana myös:
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:

äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

[bKeskiviikko 21.4.2010[/b]
kevät71........................................7/25.....yk 18
eva71.........................................8/26-28...yk 16.....................dpo
Onlydream................................9/26-29...yk?
Barbarella..................................11/27-28...yk 5..................... dpo
Rae34.......................................12/26-28.......yk 9..................dpo
Onnellinenx5.............................15/25...yk 3. ...........................dpo
Helvi-10 .....................................15/24-26.....yk18
Koralli73.....................................1823-29....yk 3....................dpo 3
tääl taas......................................19/21-26....yk 7
Pimpula......................................19/30-40...............yk 5
happihyppy...............................21/28....yk 7 (27)...................dpo 7
emmimaria................................25/29-30.....yk2
Chilipapu...................................3027-28..... yk 4
Mahdotontako.............................30/30......yk 8.........................dpo 16

Mukana myös:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:

Edellinen ketju:

dpo 0 on ovispäivä

[/quote]

Mäkin löysin oviksen Prisman testeillä, sillon kun kivut alkaa tulee vahvin viiva ja sen jälkeen haalistuu. Mulla kp 11 ovis..nyt dpo4, aivan menkkamaiset olo ja pää niinku sekaisin..ihaan ku en olis kaikella mukana...tänään isku totaalinen päiväväsymys... odotellaan viikko..

Chilipapu ja mahdotontako - kuulumisia kans tulin kattoon =)

Ja happihyppy - sullahan jo kans dpo8 tänään!

Mulla dpo4 tänään. Eli samoissa meen ku Onnellinen x5. Ei kyl mitään sen kummempia, mun olo ihan normaali. Kyllähän on taas piiiiitkä tämä loppukierto, ei millään malttais oottaa tulosta. ;) Kaapissa oottaa herkkiä liuskatestejä ja pari clearblueta. Ehkäpä ensi sunnuntaina voisi testata, silloin dpo8, saattaisi näkyä jotain, tosin mulla ei ainakaan viime plussailussa näkyny kyllä tuolloin vielä mitään.

Juniorin (n. 1v 5kk) imetyksen lopetin eilen, haikeaa.. mutta onhan tuo tietty iso poika jo imetettäväksi. Alotin samalla tiukemman dietin nyt ja palasin alakarppaukseen, jolla pudotin ennen juniorin odotusta ihan mukavasti kiloja. Jospa nyt kävis samallalailla.

Sain tänään roskishaamun/viivan paikan. Oisin laittanut kuvan, mutten saa aijaata toimimaan. Testi oli lojunut roskiksessa koko päivän. Aamulla oli ihan puhdas valkoinen nega. En voinut vastustaa kiusausta kurkata, onko se edelleen ihan valkoinen. Voihan se olla ihan vaan viivan paikkakin :ashamed: mutta antoi kivasti toivoa, sen aamun tylyn negan jälkeen. Kaivoin roskiksen pohjalta vanhat negatestit esiin (oon ne sinne jemmannut :LOL: ) eikä niissä ole mitään viivaa. En tästä "viivan paikasta" osaa kyllä sanoa, että, onko siinä yhtään väriä vai ei, kun on niin ohut. Tod. näköisesti se on pelkkä viivan paikka eikä mikään haamu :ashamed:

Mites Chilipapu ja Mahdotontako????

Hui, happihyppy. Nuo on kyl rasittavia nuo roskishaamut, ku ei tiedä luottaako niihin vai ei. Toivotaan, että seuraava aamutesti minkä teet toisi jo selvemmän viivan! Onhan se lupaavaa kyllä, jos ei muihin testeihin ole viivaa tullut.

Ja mä kans aina pengon niitä testejä roskiksesta. Tai sit säilytän niitä viimeisimpiä mun vessan kaapissa..onneks on kummallaki oma kaappi, niin ei mies välttämättä tiedä mun testihamstrauksestani :ashamed:

Koralli73 voidaan nyt jännää yhdessä..mä en kans usko että dpo8 vielä mitään mulla ainakaan näkyy koska oon testannu plussan kp 12 ja se oli haamu sillon joulukuussa....mulla nousee hcg hitaasti muutenkin...en tiedä johtuuko siitä ne mun keskenmenot....Heräilin yöllä taas repimiskipuun ja vessaa... joten lupaavat merkit ja polttelu alavatsalla jatkuu..tiedä näistä mutta ku oon aatellu että jos nyt en tuu raskaaksi en edes koko kesänä haluu...

Apuva... Haamu Predictorilla :) Ei tunnu todelliselta.

Toissailtana mulla oli ihan järkyttävät kivut oikean muniksen kohdalla. Sitä kesti varmaan tunnin. Eilen tuli pariin otteeseen jotain tuhrua. Mulla ei ikinä tuhruta ennen menkkoja, vaan se on joko tai. Ajattelin, että mulla on ollu taas joku kysta, joka on päättäny puhjeta, mutta en kyllä ole tuntenut tärinäkipuja, kuten viimeksi kystan kanssa. Joten toivotaan, ettei ne kivut olleet mitään muuta kuin masuasukin tarrautumista paikalleen. :)

Pari päivää sitten lopetin onneksi allergialääkkeeni ihan varmuuden vuoksi.

Katsotaan tilannetta. Testaan parin päivän kuluttua uudelleen (esikoisesta testasin kaikkinensa 7 kertaa ennen kuin uskoin). Mua ei saa vielä siirtää plussanneisiin.

=) Chilipapu. :flower:

Kyllä se mun viiva oli vaan viivan paikka. Tää järjenjättiläinen meni nimittäin ja käytti sen toisenki testin tänä aamuna ja negahan se oli :headwall: What can I say, maltti ei ole hyveeni :whistle: . Vaikka kovastihan sitä on tässä opeteltu jo kaksi ja puoli vuotta :ashamed: .

Onnea Chilipapu haamusta, toivottavasti viiva vahvistuu.

Nyt tuntuu siltä, että eipä miun tartte testejä tehdä tällä kertaa... alkoi eilen pieni jomottava päänsärky, joka on jatkunut ja voimistunut tänään. Näin käy aina joka kuussa muutama päivä ennen menkkoja. Toki toivon päänsäryn johtuvan jostakin muusta mutta kyllä tuon suhteen täytyy yrittää olla realistinen.

happihyppy: no höh :hug: Älä kumminkaan ihan vielä luovuta, dpo9 sulla vasta. Toivotaan vielä parasta!

emmimaria harmi, että tutut pms-oireet jyllää. :/ Toisaalta juniorista plussatessani mulla oli kaikki menkkaoireet päällä, eikä mitään muka-raskausoireita (ja minähän kyttäsin itteäni ihan samaan tapaan silloin ku nytkin :ashamed: ) ja silti vaan plussa tuli. Eli ei sitä ikinä kumminkaan tiedä.

[bTorstai 22.4.2010[/b]
kevät71........................................8/25.....yk 18
eva71.........................................9/26-28...yk 16.....................dpo
Onlydream................................10/26-29...yk?
Barbarella..................................12/27-28...yk 5..................... dpo
Rae34.......................................13/26-28.......yk 9..................dpo
Onnellinenx5.............................16/25...yk 3. ...........................dpo
Helvi-10 .....................................16/24-26.....yk18
Koralli73.....................................19/23-29....yk 3....................dpo 5
tääl taas......................................20/21-26....yk 7
Pimpula......................................20/30-40...............yk 5
happihyppy...............................22/28....yk 7 (27)...................dpo 9
emmimaria................................26/29-30.....yk2
Chilipapu...................................31/27-28..... yk 4 haamuttelee ;-)
Mahdotontako.............................31/30......yk 8.......................dpo 18

Mukana myös:

Edellinen ketju:

dpo 0 on ovispäivä

Onnea Chilipapu!!! Toivottavasti tuo haamu vielä vahvistuisi.
Happihyppy, emmimaria ja mahdotontako pidän teille vielä peukut pystyssä plussan puolesta.

Meillä Koralli onneksi kanssa ihan omat kylppärit :) Mun mies pitäis mua varmasti pahasti häiriintyneenä jos löytäisi mun testiarsenaalin :LOL:

ON: Tänään ovistestissä melkein yhtä vahva viiva kuin kontroll. Oon ihan ihmeissäni, mulla lopahti limailut eilen ja pahimmat oviskivut alavatsalla oli ma ja ti, eilen hieman kipuilua ja tänään sellaista menkkajomotusta. Olin ihan varma että ovis oli jo kipujen ja limojen perusteella vaikka en vahvaa viivaa saanutkaan, mutta nyt se viiva sitten sekotti mut ihan täysin... Ja muutenkin ovis ollut yleensä kp 11-13, ei ikinä 14 tai 15. No mut toivotaan et siitä vielä vahvistuis huomenna ja ovis tulis la koska mies tulee silloin kotiin =) Huomenna olis liian myöhään viime pupuilusta ja la myöhässä oviksesta...
Nyt nukkumaan, ollut ihan kamala työviikko, huominen pitäis vielä jaksaa...

Pään jomotus jatkuu, mutta eilen illalla step-aerobicissa kävi ahaa-elämys että jotakin puuttuu... rintojen aristus ja turvotus, jota yleensä aina on samaan aikaan päänjomotuksen kanssa ennen menkkoja. Ja jumppaaminen jos ei nyt ihan tuskallista ole ko. aikana, niin ainakin epämiellyttävää. Mielikuvitus tietenkin alkoi laukata.... :) Mietin, että pitäskö käydä apteekista ostamassa joku herkempi testi ku mitä mulla kotona on. En oo siis vielä yhtään testiä tehnyt, kun tätä päänsärkyä on.
Plussatuulia muille testaaville ja mukavaa perjantaita.

Mulle voi Happihyppy päivittää tänään dpo 1. Se kaikista vahvin plussa tuli kp 13 illalla joten oletan oviksen olleen eilen, eilen illalla oli taas sellaista kovaa jomotusta alavatsalla. Olin niin varma että ovis oli jo silloin viikko sitten että ovisplussasta hämääntyneenä tein eilen myös r-testin, siihen tuli haamu jossa ihan punaista väriä, mutta aamulla sitten puhdas nega. Jostain olen lukenut että r-testi voisi reagoida ovikseen, joten sitä se varmaan sitten oli. Ovistesti edelleen vahva plussa. Mieskin tuli jo viime yönä kotiin ja saatiin se ovis unenpöpperössä hyödynnettyä :LOL: Nyt sitten vaan odotellaan...

Kovasti peukuttelen kaikkien loppukiertolaisten puolesta =)
Ja Chilipapu onko viiva vahvistunut???

Yhteistyössä