YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Erittäin herkällä testillä testattu puhdas nega taas. Alkaa jo katse kääntyä kohti seuraavaa kiertoa. :/

Painoennätys tuli tänä aamuna, siitä kumminkin iloitsen kun pari viikkoa jo paino jumitti paikallaan. Kohti keveämpää kesää ainakin, jos ei tärppää. =)
 
Emmimaria mä oon niitä pregcheckeja käyttänyt, mä en oo niillä saanut mitään viivoja, paitsi nyt oviksen aikaan tuli selvä haamu jossa väriäkin, mutta ilmeisesti voi reagoida ovikseen, raskaana en siis voinut silloin vielä olla ja seuraavana aamuna oli taas puhdas nega. Pariin muuhun testiin olen haamujen haamuja ja roskishaamuja saanut ja niitä en aio enää ostaa turhien pettymysten ja toiveiden nostattelun välttämiseksi.

Koralli malta vielä mielesi (paraskin puhuja :)) , just joltain jenkkisivuilta luin että jopa 15% testanneista sai vielä dpo 14 negan ja dpo 10 negoja oli 40% vaikka raskaana oli ollutkin (otanta joitakin satoja naisia). Niin kauan kuin ei tule tätiä on toivoa =)

ON: Dpo 4 ja vaikka minkälaisia mielikuvitusoireita :kieh: Toivottavasti parin päivän kuluttua alkaisi oikeat oireet..

 
EI VOI OLLA TOTTA, raskaustesti näytti +++, JIPII! en enää malttanut olla tekemättä ja heti näytti plussaa, kääk, nyt mua rupes pelottaa mihin olen ryhtymässä.
Toivottavasti "käärö" pysyy kyydissä loppuun asti.

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille, toivoa ei kannata heittää.
Ei saa laittaa plussanneisiin vielä. :heart:
 
Onnea Pimpula!!!!

Miulla tänä aamuna testattu selvääkin selvempi nega. Menkkoja ei oo näkyny ei kuulunu, ei menkkaoireita, eikä myöskään raskausoireita. Ainoastaan tää ärsyttävä päänsärky on jatkunu kohta jo viikon.
 
Koralli73 eikös meillä ollu sama dpo? mä oon pudonnu laskuista olisko se 10..En ole testannut mutta menkkaolo täälläkin..polttelee mahaa....ei oo vissiin tärpänny ja niinku päätin niin kesän relaan, eli ei yritystä ennen elokuuta jos nyt ei oo pullat uunissa...eihän tämmöstä kukaan jaksa...pelkkää odottamista...tarvoo nauttii elämästä asenteella tulee jos tulee..
 
Onnea pimpula. Täällä lähtee yk 8 kp 2 /21-26. Täytyy nyt ottaa greippimehu käyttöön ja jättihelokkikapseleitakin kiinnostaisi kokeilla. Terot ei ainakaan minua auttanut. Tarkoituksena oli saada tuota kiertoa pidemmäksi, mutta ei sekään pidentynyt yhtään. Heti kun lopetin terot täti kurvasi seuraavana päivänä paikalle.

Te joilla on verenpaine lääkitys. Mitä käytätte? Itse käytän bisoprololia, joka on beetasalpaaja. Mietin voisiko se kuitenkin hankaloittaa raskautumista. Käyttöohjeissa lukee, että ei suositella raskauden aikana, vaikka gyne sanoi että voi käyttää. Ensi viikolla olisi mahdollista vaihtaa se, kun resepti menee uusintaan.
 
Tääl taas - kannattaa selvittää ennen greippimehua, että miten reagoi tuo siun verenpainelääkkeen kanssa. Vaikka hedelmästä kyse, niin voi joko voimistaa tai heikentää lääkkeen tehoa.

Mulla näyttäs olevan kp 1/29-31. Greippimehua en aio tässä kierrossa käyttää. Mehua olen testausmielessä jo aiemmin juonut menkkojen ja oviksen välillä ihan vaan nähdäkseni miten kroppa reagoi. Parilla ekalla kerralla vaikutus oli positiivinen eli ovislimat oli liiankin helposti havaittavissa :) Mutta nyt sitten päinvastainen vaikutus eli aiheuttanut kuivuutta. Ajatukset nyt jo uudessa kierrossa... lupasin tosin itselleni sekä miehelle, että yritän ottaa rauhallisemmin ja rennommin...

Plussaonnea testaaville!
 
Onnittelut ja tarrasukkia Pimpulalle :heart: :heart:

Mulla alkoi paha olo pari päivää sitten. Voi yök, tämä kuvotuksen tunne on aivan kamalaa :headwall: Muistaakseni mulla ei ollut ihan näin paha olo esikoista odottaessa, tai sitten aika on kullannut muistot...

minnihiiri + murunen rv 6+0
 
Rae, miulla selvä tapaus, täti tuli. Harmittaa kovasti, mutta tästä nyt sitten katse uuteen kiertoon ja parempaa onnea toivoen. Ei ollu tänään sellainen olo, että olis tehny mieli lenkille tai kuntosalille, joten siivosin töiden jälkeen takapihaa. Kylläpäs rentoutti ja sain ajatuksia nollattua. Vappua odotan kovasti, kun saan viettää sitä mm. puolivuotiaan kummilapseni kanssa.
 
Pahoittelut tädistä emmimaria :hug:

Mulla alkoi ruskea tuhru (tuttua, siitä se muuttuu pikkuhiljaa tummemmaks ja punaisemmaks tädin lähestyessä, muutama päivä tuommosta). Kova selkäsärky ja alavatsajuilinta päällä jo, vaikka menkat pitäs tosin alkaa vasta mun mielestä lauantaina.
 
Emmimaria lyöntivirhe, valitettavasti ei ollut sulle tarkoitus toivoa elätellä, piti vaihtaa riviä teidän halin jälkeen... :ashamed: Korjasin tuon vielä oikein...
Tätä se kiire teettää, työkiireet häiritsee pahoin palstailua =)
 
pimpulalle sydämelliset onnittelut!

ON: Lauantaina tosiaan alkoi vuoto ja se oli tosi runsasta. Mulla oli siinä aamupäivällä hemmetin huono olo. Iltapäivällä oli kummilapsen ristiäiset. Ne meni loistavasti, yhtään ei ollut paha mieli katsoa sitä pientä ja pitää sylissä. Mutta sitten poikani tuli silittelemään sylissäni olevaa vauvaa. Silloin tuli pala kurkkuun; pojasta tulisi niin hieno isoveli...

Nyt vuoto rupeaa loppumaan pikku hiljaa. Ajattelin varata tässä jossain vaiheessa ajan gynelle, että tarkistain mitä muniksille jne kuuluu. Gyne tosi sanoi viime lokakuussa, että ei kannata tulla ennen kuin on vuoden yrittäny, mutta en mä jaksa odottaa johonkin lokakuuhun saakka.
 

[bTorstai 29.4.2010[/b]
happihyppy...............................1/28....yk 8 (28)...................dpo
emmimaria...............................2/29-30.....yk3
tääl taas......................................3 /21-26....yk 8
Chilipapu...................................6/27-28..... yk 5
kevät71.......................................15/25.....yk 18
eva71........................................15/26-28...yk 16.....................dpo
Onlydream................................17/26-29...yk?
Barbarella..................................19/27-28...yk 5..................... dpo 4
Rae34.......................................20/26-28.......yk 9..................dpo 6
Onnellinenx5.............................23/25...yk 3. ...........................dpo
Helvi-10 .....................................23/24-26.....yk18
Koralli73.....................................26/23-29....yk 3....................dpo 12
Pimpula......................................27/30-40...............yk 5, plussaa +++
Mahdotontako.............................38/30......yk 8.......................dpo 25


Mukana myös:
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Emmimarialle pahoittelut tädin tulemisesta. Kyllähän sillä greippimehulla on vaikutusta noihin lääkkeisiin, kun sen kanssa ei saa ottaa lääkkeitä. Itse otan tuon greippimehun illalla ja lääkkeet aamulla, joten se ei vaikuta niiden tehoon.
 
Iloista vappua!
Mulla on hymy herkässä, tein aamulla testin kun ollut pari päivää niin outo olo ja rinnat tosi kipeet, siis paljon normaalia aremmat ja hailakka haamu ilmestyi tikkuun =)
Mutta koska on vielä niin kamalan aikaista niin vielä ei saa onnitella tai siirtää plussanneisiin, seuraavaks testaan su, jos hormonit tuplaantuu joka toinen päivä, niin sit pitäis jo olla vahvistunut.
Happihyppy iso :hug:
 
Huomenta!!! Todella haalea viiva, joka tosin hieman vahvistui testiajan jälkeen...voipi olla harhaa en uskalla ajatella. Menkkoja odottelen...olisi jo pitänyt alkaa tuhruttaan mutta eipä tuu mitään........hommailtiin tossa ja ylensä siinä yhteydessä tulisi edes vähän tuhrua jos on menkat alkamassa, mutta ei siltikää mitää..Jotenkin otin stressittömästi tän kuukauden ku jo tavallaan luovutin ko asian kesän ajaksi ja oon treenaillu ja saanu itseni kesäkuntoon..aloittanut juoksemisen kunnolla ja nautin siitä, joten tällaisissa tilanteissa yleensä tärppi käy....katsellaan ja PALJON ONNEA RAE!!!
 

Yhteistyössä