YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7


18.3.2009

Taikakuu.................................. 10/27-32
mahtaakohan............................ 13/ ?
amati.........................................15/18-28.......yk 5
riippitsiip ...................................15/28-29...yk1
kikkara..................................... 18/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 18/29-33...yk 6
Ebony.......................................28/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 45/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


[/quote]

 
Meidän pino hiljenee hiljenemistään, jälleen lähtee yksi pois :'( :ashamed:
Lumi-Marja kovasti jaksuja ja kaikkea hyvää :hug: Olet edelleen ajatuksissani, viimeistään silloin kun nämä sivut avaan
... kuten tulee myös usein kaivattua Rva Pikkumyytä :ashamed:

Neeanäiti voi teidän söpöliiniä :heart: Kävin kurkkaamassa profiilistasi, sulonen prinsessa ja kovasti kasvanut =)

Mulla alavatsa niin tautisen kipee tänään, housut puristaa ja kaikkee :ashamed: Eilen tuo pupuilukin oli yhtä tuskaa, sattui sekin :/ Oisiko oviskipuja vaiko ei mut eipä kertaakaan tällaista kipuiluu, viiltelyy ole ollut :| Mut toivottavasti helpottaa tän päivän aikana :/
Ajattelin kyllä et kaipa pitäis ittensä piiskata vielä rattaisen ja koiran kanssa lenkille, sielä kuitenkin ihana ilma ;)
Palaillaan :wave:
 
Heippa hei. Ja halauksia Lumi-Marjalle ja jaksamista.
Täältä pensaasta (siis pään pensaaseen haudanneena) päätin tulla tätä hiljaista pinoa moikkaamaan. :)

Voisit pikkukakkosen haaveilija, kun listaa päivität niin laittaa minut tuohon listaan myöskin. Vaikkapa päivillä 13/ (kierron pituutta en tiedä, koska nyt mennään vasta tuota kp 13 jälkeen kaavinnan).

Minä en vielä tiedä uskaltaisinko kunnolla kuumeilla. Kun muutaman kuukauden on raskaana ja kärsii oikeasti raskauspahoinvoinnista ja muista oireista ja sitten kerrotaan ettei vatsassa olekaan elämää, niin pettymys on melkoinen. Enemmän minua ehkä pelottaa kuitenkin se, kun raskausaika ei minulle ollut mitenkään miellyttävää aikaa, pelkään että seuraavassa (mikäli se joskus alkaa) olo on yhtä hirveä ja sitten taas se on kuitenkin turhaa... lisäksi olen tällähetkellä aivan suunnattoman väsynyt työhöni ja olin jo miettinyt pitkän äitiysloman tuomaa ihanaa taukoa tähän ja asioiden selkeytymistä täällä ennen takaisinpaluutani... jonkinnäköistä hlökohtaista välitilinpäätöstä täällä siis tehdään ja mietitään mikä elämässä on hyvin ja mikä vaatii toimenpiteitä. Toimenpiteitä vaatii siis ainakin työ, jonka ongelmien olin kuvitellut ratkeavan äippälomani aikana. Ja ne todennäköisesti ratkeavatkin seuraavien vuosien aikana, mutta juuri nyt minulla ei riitä paukkuja sen odottelemiseen...

Mutta kevättä, auringonpaistetta, kesälomaa, pientä ulkomaanretkeä yms. odotellessa mielikin tästä varmasti saa uutta puhtia kaikenmaailman typerien työongelmien ratkomiseen :) Käyn melkein päivittäin tekstejänne lukemassa, toivotaan ettei lista hiljene totaalisesti.
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa :wave:

En ole jaksanut mitään vähään aikaan kirjoitella, mutta lukemassa olen käynyt kyllä aina välillä juttujanne ja ollut hengessä mukana. Toisaalta on ollut helpottavaa, kun ei ole hetkeen ajatellut kiertopäiviä, oviksia ym.

pikkukakkosen haaveilija mulle voit nyt päivittää vaikka huomiselle kp 4 Ja sinä se jaksat aina reippailla ja liikkua meidän muidenkin puolesta, ihan kateeksi käy tuo tarmo!

En nyt muista mitä kaikkea täällä on viime viikkoina ollut jutunaiheena, mutta Lumi-Marjalle jaksamista ja hyvää jatkoa. Ehkä vielä löydät tiesi takaisin tänne :hug:

Siiri jaksamista myös sinulle :hug: Ymmärrän hyvin nuo tunteesi tällä hetkellä. Vaikka omasta keskenmenosta jo yli puoli vuotta ja uutta raskautta niin kovasti toivon, niin välillä pelottaa myös tuo raskautuminen. Kuten sanoit, niin pelottaa, että taas kärsii turhaan alun pahoinvoinnit ym. ja miten jaksaa mahdollisen toisen km:n :ashamed: Ja pystyykö lainkaan nauttimaan raskaudesta vai onko pelko koko ajan liian voimakkaana mukana... Eihän näitä asioita kannattaisi etukäteen miettiä, mutta kun tämä ihmismieli on sellainen.

Näin masentavissa tunnelmissa sitten taas pitkästä aikaa täällä :LOL: Koittakaa kestää...

 
Eksyin tuonne monikkojen puolelle ja tuli kauhea kaipuu odottaa kaksosia. Silloin, kun sain kaksoset sanoin, että voiko joku olla niin hullu, että haluais kaksoset. Raskausaika on ongelmallinen, vauvat syntyy keskosina ja sitten on vielä ne kaksi parkuvaa ja nälkäistä lasta hoidettavana minimaalisilla unilla. Niin se vain aika kultaa muistot ja olis taas, ah, niin ihanaa saada kaksoset :LOL: Voishan tässä oikeestikin niin vielä käydä. Olihan mulla viimeksikin kaksi sikiöpussia, joista toinen tosin tyhjä. no, jos ees yhden sais... Ei taas millään jaksais odottaa...

Tiedän, mitä tarkoitat siirisisilisko . Mulla oli samat fiilikset kumpaisenkin epäonnisen jälkeen. Ei paljon kiehtonut ajatus raskauspahoinvoinnin uusiksi ottamisesta, vaan minkäs teet. Kyllähän siinäkin tietysti aika kultaa muistot. Vois ehkä yrittää ajoittaa pahoinvoinnin kesälle. Se olis varmaan helpompi kestää, kun ei tarvi olla töissä.
 



LAUANTAI 21.3.2009

Annemaarit............................. 6 /24-28
Taikakuu.................................. 13/27-32
Siiri Sisilisko .............................16/
mahtaakohan............................ 16/ ?
amati.........................................18/18-28.......yk 5
riippitsiip ...................................18/28-29...yk1
kikkara..................................... 21/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 21/29-33...yk 6
Ebony.......................................31/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 48/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



 
Nopeasti tulen teitä näin aamusella moikkaamaan, käyn salaa aina välillä katsomassa, mitä teille kaikille kuuluu :D

Toivottavasti saisitte monta plussaa kevään aikana, ja myös niin, että kaikki menisi hyvin loppuun asti! :heart:

Pian siis töihin jälleen, heippa taas! :heart: :wave:
 
Nostan meitä vähän ylöspäin. Mulla tulee vieläkin jotain ihme venyvää veristä limaa. Rasittavaa. Kaavinta on tosiaan kohdulle rankka toimenpide. Vatsaa nippailee ja rinnat on reunoilta muhkuraiset ja arat. Vois olla vaikka ovis tulossa tai sitten se meni jo ( tai ei tuu ollenkaan). Mies on ryyppäämässä bändikamujensa kanssa ja minä lähdössä aamulla aikaisin ratsastusporukan kanssa ratsastusvaellukselle. Ollaan vuokrattu mökkikin ja siellä yksi yö; saunotaan ja syödään ja jutellaan.

Hyvää viikonloppua kaikille!
t. happis
 
Huomenta!
Päivittelin ja pikkuneiti kun tuossa mukana touhuu niin menikin tuohon torstain kohdalle mut haittaneeko tuo mittään ;) Ilmoitelkaa jos kp.t väärin.

Happihyppy :hug: Toivottavasti sinulla olisi nyt viikonloppuna rentouttava mukava irtiotto tästä arjesta :)

Annemaarit[/b] joko sä olit siellä lomalla? Miten mulla on sellöainen muistikuva et sun piti lähtee lomailee....

Täällä ei kummempia, eletään oviksen jälkeistä elämää. Mielestäni ovis oli sittenkin pari päivää sitten kun en tikuttamaan lähde kun ihan sama minkä merkkinen niin en niillä ole onnistunut sitä bongaamaan :ashamed:
Nyt vielä leipomaan tuo kohonut sämpylätaikina ja sit töihin ;) Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Heippati!

Mukavaa että Rouva pikkumyy käy täällä meitä kurkkimassa, niin moni varmaan tekee myös Rpm.n kotisivuille,minä ainakin :D

Happihypyllä kuulostaa hienolta reissulta! Kunpa joskus pääsisi itsekkin tuollaislle reissulle :) kun elo on vaan kotona olemista ja vaihtelua tulee vain kauppareissuista |O



Lumi- Marjalle jaksamista ja hyvää jatkoa :heart:

Täällä kans eletään oviksen jälkeistä elämää.... Maha olikin taas monta päivää kipeä,ei tarvinnu arvailla o.n ajankohtaa ;) mutta käyttämättä jäi...

Meidän pikku-ukko on alkanu konttailemaan jo enemmänkin ja nousee polvi seisontaan tukea vasten =) tuli viikolla 9kk täyteen :heart: pikuisella oli kumetta pari päivää ja pieni yskän poikanen köhittää :/ kuin myös muillakin lapsilla kävi kuume vaivaamassa.
Teini poju sai eilen sen mopokortin ensi yrittämällä, kyllä oli onnessaan =)

Tänään tulossa kaveri taas kyläilemään jotten mokkapalojen paistoon! :D

:wave:
 
Isommat menivät mummolaan yökylään ja Netta nukahti n. puoli 8 illalla. Ei ollut nukkunut koko päivänä. |O Pikainen käynti täällä. Miehen kanssa harvoin saamaani laatuaikaa ei kannata käyttää tietsikalla.

Laitoin Netasta uudemman kuvan profiiliin. On siinä noin 3,5 kk ja nyt onkin jo 4 kk! Ma neuvolaan.

Oikein hyvää yötä ja plussatuulia teille! =) :heart:

:heart: Neeanäiti ja Netta 4 kk ja 4 pv, niin se aika menee!! :heart:
 



MAANANTAI 23.3.2009

Annemaarit............................. 8 /24-28
Taikakuu.................................. 15/27-32
Siiri Sisilisko .............................18/
mahtaakohan............................ 18/ ?
amati.........................................20/18-28.......yk 5
riippitsiip ...................................20/28-29...yk1
kikkara..................................... 23/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 23/29-33...yk 6
Ebony.......................................33/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 50/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Tänään käytiin 4 kk-nlassa ja kaikki ok! Hyvin kasvaa ja kehittyy.

Netan paino tänään 4710 g ja pituus 57.5 cm. Pituutta tullut hieman vähemmän, painoa oikein hyvin, mutta ihan hyvin kasvaa. 6.4 menemme neuvolalääkärille.

Täysimetyksellä jatketaan, ei ole kiirusta aloitella kiinteitä.

Mukavaa päivänjatkoa!

:heart: Neeanäiti ja Netta 4 kk ja 6 pv :heart: :wave:
 
Kävin katsomassa Netan kuvaa. Suloinen :heart:

Onpas täällä hiljaista. ).( Mulla on ollu nännit vähän kipeet oletetusta oviksesta lähtien. Kyttäilen siis oireita :LOL: , vaikka tarkoitus oli, että mennään löysin rantein.

Terkkuja rva pikkumyylle!
 



KESKIVIIKKO 25.3.2009

Annemaarit............................. 10 /24-28
Taikakuu.................................. 17/27-32
Siiri Sisilisko .............................20/
mahtaakohan............................ 20/ ?
amati.........................................22/18-28.......yk 5
Petite.... ...................................22/28-29...yk1
kikkara..................................... 25/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 25/29-33...yk 6
Ebony.......................................35/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 52/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


[/quote]

 
Huomenta!
Oli vaihdettava talvisempi kuva kun täällä ainakin tuota lunta tuli jälleen aikasta reippaasti ja -20 pakkasta ollut yöllä, hiukkasen kylmä :/

Happihypylle peukutukset, jospa ne oireet vaikka lisääntyis ja tulisi toivottu tulos ;)

Ihanaa kun Neeanäiti jaksaa meitä muistaa ja laittaa meitä ilahduttamaan pikku söpöliininsä kuvan. Teidän neiti kyllä kasvaa hurjaa vauhtia :heart:

Ebony ja Touhis mitäs kuuluu..... kp.t huitelee aikasta pitkällä.......

Ensiviikolla olisi pikkuneidin 1,5v. neuvolalääkäri, huomenna sekin etappi tulee jo täyteen :heart: Jokseenkin nopeesti mennyt tämä aika :ashamed: Ajattelin että kysäsen, riippuen kuka nykyisin tuola lääkärinä et onko mitään mahiksia päästä johonkin tarkistukseen et onks kaikki vielä itellä ok vaikkakin menkat vasta tosiaan pyörineet sen 6kk ja imetyksen lopetuksesta 3kk. Tiedän että niin moni yrittänyt todella kauan et siksi hieman edes askarutti edes kirjoittaa ko. asiaa tähän :ashamed:

Nyt vain pakkaa työstressi kovasti päälle kun jo unessakin tulee mietittyy työjuttuja :ashamed: Meillä on ruokalistavaihdos perjantaiaamuna ja se teetättää jos jonkinlaista työta ja tietyt jutut pystyy tekee vain edellisenä päivänä muiden töiden ohessa :/ Tänään koko viikon ainoa vapaa ja sit pitääkin jaksaa painaa 7pv. putkeen. Eniten mua rassaa varmaan tää et neiti joutuu olee tälläviikolla neljänä päivänä hoidossa et tuo ilta on niin lyhyt kun päästään kotiin. jos itse haen neitin hoidosta niin klo onkin jo melkeen puol 7 ja sit kotiin niin eihän me ehditä kuin tuo pari tuntii olee ennenkuin jo uniaiaka koittaa :ashamed:
Eilen vielä piti ajella edestakas kun ensin pikkuneiti, sit keskimmäinen kerhoa vetämästä, sit takas kaupunkiin hakemaan esikko nyrkkeilyharkoista et aamulla kun lähdettiin 7.30 niin illalla oltiin kotona klo 20 ja ensimmäisenä mies paapattaa et toitko kaupasta mitään syötävää et kamala nälkä ja muillakin tuntui vielä näkää olevan niin ei muuta kuin ala ensimmäisenä puuron keiton lisäks tehdä iltapalaa eli broiskusalaattia :/ Sit kun 9 jälkeen mentiin pikkuneidin kans yläkertaan iltasadulle niin mies ja isot neidit riitelee telkkakanavasta kun klikat haluu kattoo OCta jne.
Myöhemmin kun mies tulee nukkuu niin valittaa et kun ei ole enää seksii :eek: ja aamulla valitti samaa et jätän tahallani pikkuneidin viereeni häntä potkimaan, ihan kun ei itse saisi neitiä siirrettyy pinnikseen :( Anteeeks tämä oman navan purkaus.... mut joskus vaan tuntuu et täs pitäis olla robotti :x
Kohta lähdetään viemään pikkuneidin kanssa isosiskot kouluun ja sit meillä onkin viimeinen jumppa tältä keväältä ja sen jälkeen mennään perhekahvilaan kattoo onko kamuja paikalla ;)
Mukavaa päivää kaikille!
 
Hei!

Lumi-Marjalle kaikkea hyvää toivottelen.. :hug: :heart:

Mukava kuulla teistä Neeanäiti ja Rva Pikkumyy.. :heart:

pikkukakkosen haaveilija täällä myös tehty pitkiä putkia töitä..Ensin oli 6-päivän putki ja yksi vapaa ja sitten 7-päivän putki ja kolme vapaata..Eilen aamussa töissä ja nyt sairaslomalla..Tsemppiä ja jaksamisia pikkukakkosen haaveilija.. :hug:

Ovista tikuttelin tuossa viikonloppuna ja vahvaa viivaa näytti kolmena päivänä (kp13,kp14 ja kp15).Mitäs tuosta pitäis ajatella? :| Pupuilua oli kp12 ja kp14. ;)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Plussatuulia! :heart:
 
Pikkukakkosen haaveilija ootko sää tikuttanut ovista? Ennen lääkärille menoa kannattaa yrittää selvittää ovistesteillä, että tuleeko sitä ovista ollenkaan. Ootteko te yrittäneet sen 6kk vai 3 kk vai? 3 kk on ainakin tosi lyhyt aika, kun muistaa, että siinä on vain 3 mahdollisuutta tulla raskaaksi. Tiedän kyllä, että odottavan aika on piiiiitkä :| . Voisithan tietty varata ajan vaikka papaan ja siinä samalla jutella lääkärin kanssa tilanteesta.
 
happihyppy meillä on menty ilman ehkäsyy 1v3kk vaikkakin tuo imetys piti menkat poissa tuon 1v ja pyörineet sen 6kk, kohta pyörähtää 7kk . Voihan se olla et yrittäminen aletaan vasta laskea tuosta imetyjksen lopetuksesta, mene ja tiedä miten ne haluaa tuola neuvola puolella tulkita jne.
Tuosta oviksen tikutuksesta niin olen erimerkkisillä tikuilla yrittänyt tikuttaa aloittaen kp7 ja välillä jopa jatkaen kp 22 ilman ns. selkeetä tulosta eli hailakkaa ollut aina et välillä ehkä hieman vahvistunut muttei koskaan kontrolliviivaa vahvempaa :ashamed: siksi siis lopettanut tuon tikutuksen. Meillä papakokeen ottaa neuvolatäti, ei lääkäri :/ mutta pitäisi varmaan tilata tosiaan aika sinnekkin kun kuitenkin siitäkin aikaa kun otettu :ashamed:

 
:ashamed: taitaa taas olla PMS oireita...plaaaaah...koskahan tällainen 35koht 36v akka olis hyvä mennä tutkituttaa et mikä viiraa ku ei nappaa?? No joo ollaanhan me vast pikkasen yli puol vuotta vasta kokeiltu tulla raskaaksi... :headwall:
 
Meillä edelleen Netta herää kerran yössä, tänään vasta 5-6 välillä heräsi syömään. Nukkuu edelleen.

Muistatteko kun kerroin tammikuussa kolarista, jossa päästin peräkärryn perään. No, sain auton vihdoin korjattua ja maalattua ja uusintakatsastettiin auto perjantaina, niin tiistaina eräs nuori poika peruutti autoni etuosaan. Olin lähdössä tankkaamasta ja lähdin ajamaan. Edessä oli auton perä ja mittailin että hyvin siitä mahdun ja tilaa olikin. Eikö ollakkaan, auto lähti peruuttamaan ja tuli mun auton etuosaan. Menimme parkkiin katsomaan vaurioita, Netta oli edessä kaukalossa, onneksi ei peruuttanu oveen. Mulla meni puskuri ja parkkivalo ja lokasuojassa iso lommo. Vastapuolella oli lommo. Poika oli isänsä autolla ja häntä pelotti isän sanominen. No, onneksi ei tullu ihmisille mitään. :hug:

Poliisit soitettiin paikalle ja vauvalle jo kerkesi tulla nälkä ja aloin imettämään. Tilanne oli aika koominen kun ikkunasta juteltiin poliisin kanssa ja imetin ja oli jotenkin vaivautuneen oloinen, vaikka lapsi oli takin alla ja imetyspaidalla imetys kävi lähes huomaamattomasti. Melkein alkoi tilanne naurattaa. :LOL: vaikka auto menikin rikki. Poliisit sanoivat että peruuttaja maksaa viulut ja multa ottivat vain nimen ja puhelinnumeron.
 

Yhteistyössä