Lapset nukkuneet jo hyvän aikaa ja minä täällä
Mies reissussa sunnuntaihin.
Taikakuu Katsoin just mun raskautumisesta kalenterimerkintöjäni: ovisviiva vahvenee kp 13 ja selkeästi vahva kp 14, oikealta puolelta nipisteli kp 16, luultavasti munasolu irtos silloin eli oli ovis. Rintoja kivisti ja jomotti kovaa kp 20 ja muuttuivat eri lailla aroiksi, sillai sisältäpain. Lämmöt kp 20 alkaen n. 37. Rintoja jomotti ja nipisteli taas kovempaa kp 21.
Luulen että tunsin kiinnittymiskipua kp 23, n. 7 päivää oviksesta, oikealla puolella tuntui yhtäkkistä kipuilua, vähän samoin kuin oviskipua, mutta ei kestänyt kauaa kipu. Veskirumba alkoi myös aikaisin ja piti herätä yölläkin monesti vessaan, kun yleensä ei tartte juuri heräillä. Palelin aivan kamalasti ja sitä kesti lähes 3 kk.
Raskaustesti näytti selkeästi mutta melko haaleaa plussaa kp 29, eli eka päivä että alkais menkat. Muuta testiä en tehnyt, uskoin kerralla. :heart: kun kerran oli testissä kaksi viivaa. Muuten ei näyttänyt kun yhden, kun negoja testailin.
Sellaisen havainnon tein, että ovislima alkoi olla venyvää jo kp 12, kun viiva vielä heikko ja paksumpaa limaa kp 13 ja kp 14. Kp 14 ovistestis oli vahva viiva. Sitten lima alkoi olla ohuempaa. Anteeksi tarkka selostus :ashamed: Ovislima siis väheni päivällä kp 16 kun tunsin oviskipua eli varsinainen ovis oli luultavasti silloin ja illalla taas lisääntyi.Kipuilua tunsin selvästi. Ovishan tapahtuu n. 24-48 h ovisplussasta.
Pupuilua oli tässä tärppikierrossa kp 5 heti kun menkkavuoto loppui, kp 6, kp 8, kp 13, kp 14, kp 15 ja kp 23.
Nyt pitää mennä nukkumaan. Hyvää yötä! :heart: