YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

voimia odottamiseen!!! :hug:

Kikkaralle tädintulohali :hug:

Hyvää uuden vuoden alku tasapuollisesti teille kaikille. Tämä nainen on piinassa taas kun 26/27 LÄHENTELEE EHTOOTA. Ei oireen oiretta eikä edes testi fiilistä niin varmaan nega kierto tällä kertaa.

Plussa puhuria etelästä++++++++++++++
 
Oma ).(

Ei vieläkään menkkoja. Hirvittävä selkäsärky, joka kyllä enteilee menkkoja. Piti olla tipaton tammikuu, mutta naapurit kutsuivat kylään ja tässä sitä taas ollaan, konjakit kaffen kanssa teki tehtävänsä :(

Yhtään ainutta testiä ei ole tässä taloudessa. Paitsi ovistestejä. Eilen oli haamu ovistestissä, mutta sehän ei tämän palstan mukaan tarkoita mitään. VOi enteillä joko menkkoja tai sitten jotain muuta. Pitäisköhän huomenna piipahtaa apteekissa. Se on kyllä tädille merkki tulla käymään...

Mites muut testailijat??

-Siiri S
 
kikkaralle ja amatille :hug: tädin penteleestä.

Siiri ostitkos niitä testejä? Hyviä uutisia kaipaillaan :wave:

Alkaa jo välillä nämä palstat masentamaan, kun täällä niin paljon on huonoja uutisia ollut. Tuonne keskenmeno-pinoonkin on tuntunut viime aikoina aivan liian moni tippuvan uudestaan :ashamed: Jotenkin tää kaikki vaan lisää omaa pelkoa siitä miten paljon voi mennä pieleen ennen sen oman nyytin syliin saamista. Mikäli tässä joku päivä edes se plussa testiin tulee :headwall:

Ihana onkin välillä kuulla, kun joku tulee kertomaan noista hyvin sujuneista raskauksista.

ON sen verran, että tiistaina varmaan testailen jos ei tätiä sitä ennen näy (no tiistaina aikasintaan odottelenkaan), kunpa sitä joku kierto malttas vaan odottaa tädin tuloa ilman noita turhia testailuja :headwall: Toisaalta noi viimeset päivät on aina semmosta piinaa, että ne haluu lopettaa mahollisimman lyhyeen :kieh:

Mukavaa lauantaita kaikille! Ihanaa kun on maanantai ja tiistai vapaa :)
 
Meillä oli tietokone epäkunnossa ja pääsin vasta nyt tänne.

Pikkuprinsessamme kasvaa kovaa vauhtia, paino oli nyt tiistaina 3300 g ja pituutta 50 cm. :heart: Lypsän edelleen jonkin verran päivisin, mutta imetyksellä taidetaan pian selvitä. Nukahtaa usein rinnasta imettyään ja tänäänkin aamulla nukkui 2,5 h.

Illalla tankkaa ensin usein ja nukkuu sitten pitkiä öitä.

Nukkuu n. 5-6 h ja sitten herää syömään. Imetyksellä menee yöt ja harvoin syökään yöllä.

Kovasti seuraa sisarusten touhuja ja katselee uteliaana kaikkea ympärillään ja jokeltelee leluilleen ja meille. Itkee aika vähän, jos kova nälkä ilmaisee sen, muuten hyväntuulinen ja ihana pikkuneiti. :heart:
 
Flunssa antoi vihdoin meilläkin periksi. :heart: :hug:

Plussaonnea tälle vuodelle!

Pikkuinen prinsessamme kasvaa ja kehittyy huimaa vauhtia. Aika menee tosi nopsaan. Tiistaina tulee jo 7 vkoa ikää. :heart:

Eilen oli ensimmäistä kertaa kaupassa mun ja Neean kanssa. Maitopullosta joi kaupassa ja sitten nukkui autossa kotimatkalla. :)
 
Moi.

).(
Eipä ole täti vielä tännekään kurvannut, mutta saapunee ihan lähipäivinä. Mulla oli ovis ehkä just parisen viikkoa sitten eli alkais olla aika tulla. No enteet on selkeet eli alaselkää on särkeny mullakin ja tänä aamuna hyökkäs migreeni kimppuun. Blaah.

Ärsyttäviä nää pitkät kierrot ku tietää et sieltä se tätsy on tulossa mut viivyttelee vaan matkalla. Eli en ole minäkään testaillu ja testejä ei oo kotona. Enkä testaa vielä muutamaan päivään ku ei ole yhtään mitään oiretta mikä viittais muuhun kun menkkoihin. Muutama kierto on venyny 34-35 päivän mittaiseksi viime kuukausina eli ihan rauhassa tässä saa vielä odotella...

Siiri...mulle on kans ainakin pari kertaa käyny niin et haen toiveikkaana testejä apteekeista ja kotimatkalla alkaa mahaa juilia ja kotona saa todeta tädin saapuneen. Voi hiivatti...varmaan joku laukaisin siinä testoin viivakoodissa :LOL:

Mutta aurinkoista pakkaspäivää kaikille! Ihanan moni plussanneista on meitä muistanut tässä vuodenvaihteessa :heart:

Pinkkis
 

Hello typsyt.

Meitähän on tässä jonossa tosi monta, jotka voivat positiivisen tuulahduksen tuoda tähän pinoon... Nyt ei saa lannistua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki69:
Siiri...mulle on kans ainakin pari kertaa käyny niin et haen toiveikkaana testejä apteekeista ja kotimatkalla alkaa mahaa juilia ja kotona saa todeta tädin saapuneen. Voi hiivatti...varmaan joku laukaisin siinä testoin viivakoodissa :LOL:
Pinkkis
Mulle on jopa pari kertaa käynyt niin, että olen tehnyt testin ja pyyhkiessä saanut verta paperiin...
En siis vieläkään ole uskaltautunut testejä ostamaan. Huomenna vois töistä tullessa ajaa apteekin kautta, siis jos on vielä tarvetta.

Rakas mieheni innostui tänään vaihtamaan työ- ja makuuhuoneiden paikkoja. Eli meillä on siirrelty huonekaluja hela dagen. :D

Mukavaa pakkaspäivän jatkoa kaikille!

-SiiriS

 
Toivottelen kaikille ihanaa tammikuuta! :heart:

Tänään kmjälkitarkastus sairaalassa,jännittää! :headwall:
kp 27 jo, nopeasti se aika on kulunut, ja minun mieli palaa tänne takaisin, mutta mitä ilmeisemmin, se nyt ei enää käy. :headwall: :heart:

Onnea kaikille :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hei pitkästä aikaa!

Ei ole tullut käytyä pitkään aikaan täällä kirjoittelemassa..On ollut kaikenlaista..Marraskuun lopulla alkoi työt..siitä ne kiireet sitten alkoi.Kaikki suunnitelmat meni uusiksi.Oli työkiireitä ja joulukin teki tuloaan.Tyttö sairasteli viikon kuumetta,kurkkukipua ym.Korkeimillaan oli 39,5 ja pitkään pysyi yli 38,0.Itse olin perjantain sairaslomalla.Tytöllä myös oli vielä perjantaina kuumetta.Rva Pikkumyyn tilanne on niin surettanut myöskin. :'( Tsemppiä jälkitarkastukseen Rva Pikkumyy! :hug: Täällä taas jännäysviikko menossa.. Tänään olisi iltavuoroon meno (13-19.30).Viikonloppu oli vapaa.Huomenna ja keskiviikkona on vapaata.

kikkara ja amati :hug:
 
Kiits babe. Niinhän se oli, että listan päivitys tuo plussaonnea! Vaikken mä tätä kyllä vielä usko. Täytyy ainakin huomenaamuna testata uudelleen...

--Sen verran kuitenkin uskon, että varasin jo ajan lääkärille keskiviikoksi, mä kun syön verenpainelääkkeitä, jotka on pakko vaihtaa raskauden ajaksi... tuntuu hölmöltä jo tässä vaiheessa soitella, mutta koskas sitten jossei nyt :heart:
 
Siiri:lle surenmoiset onnittelut plussauksestasi! :heart: :flower:
Se on totta päivittäjät saavat plussia! :D

Minulla jälkitarkastus takana, uusinta veritesti 19.1.2009, Hcg ei ollut laskenut toivotunlaisesti.

Uusi ultarus 1.4.2009, kystien tai keltarauhasjuttujen tarkastuksen vuoksi.

Nyt vaan toivon, ette rmateriaalia ole jäänyt kohtuun!! Testaus joka tapauksessa, vaikka menkat alkaisivatkin, kuuluisi lääkärin mukaan alkaa tämän seuraavan vkn aikana, eli viim 12.1.2009

No elämähän on tälläistä odottelua. :D

Taikakuulle : Piristystä! Elämä jatkuu aina! :heart: :flower: Alhaalta ei ole kuin yksi tie..ja se vie ylöspäin! :heart:

Kaikille ihanaa Loppiaista!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Voi Siiri ihania uutisia, paljon onnea sinulle :flower: :heart: Tulipa ihan itsellekin hyvä mieli :)

Pinkkis :hug: tädistä, eikö se nyt jo tajua ettei sitä kaivata :(

Pikkumyy toivotaan että se hcg siitä laskee ja kaikki hyvin :hug: Mulla oli hcg kolmisen viikkoa tyhjennyksestä vielä n. 150 ja lääkäri oli sitä mieltä, että laskenut niin hyvin ettei seurantaa tarvittu (eikä sillon edes ultrattu). Kovasti vaihtelee noi käytännöt km:n jälkeen.
Toivottavasti kuitenkin vielä näemme sinut täällä meidän joukossa kuumeilemassa...

Kovasti on täälläkin unirytmit sekaisin. Poika tuolla sängyssä vielä katselee lelukuvastoja, kun ei uni tule silmään. Ja ylihuomenna pitäis taas jaksaa olla arjen rytmissä kiinni :ashamed: Itsellä ollutkin vain tämä päivä ylimääräistä vapaata, mutta pojalla 2 vkon joululoma takana.

Kovasti mietin testaillako huomenna vai odottaako vielä :headwall:
 
Onnea Siiri S selkeä plussahan tuo. Sain pikkuneidin tankkaukset hoidettua ja nukahti viimein 23-24 välillä. Taitaa heräillä tuossa 4-5 aikaan seuraavan kerran. On aika tarkka tuo rytmi. Nukkuu aamupäivällä n. 3 h ja sitten seurustelee taas ja syö ja nukkuu. :heart: Asuisi tissillä jatkuvasti. Eipä tässä paljon muuta meinaa keretä. :)

Tänään oli pojan 5-v nla ja hienosti suoritti kaikki tehtävät ja hyvin kasvaa ja kehittyy. Pituutta 115,8 cm ja painoa 21,5 kg. Oikein sopusuhtainen. Syksyllä meidän esikoinen meneekin sitten jo eskariin, niin se aika kuluu.

Keskiviikkona onkin pojalla hammaslääkäri ja torstaina on Netan ja poitsun neuvolalääkäri.

Tämä viikko onkin aikamoista menemistä. Perjantaina alkaakin sitten taas pojan kerho. Mies on onneksi tän viikon talvilomalla, ettei tartte koko ajan kuljettaa koko porukkaa mukana. Pärjää hienosti vauvan ja isompienkin kanssa, kun vain lypsän vauvalle pulloon maidot, ei yleensä ole hätää, muuta kun että tissille vauva haluaa heti kun tuun kotia ja siinä asuisi loppupäivän. :D

Nyt oikein hyvää yötä teille kaikille ja oikein mukavaa alkanutta vuotta uusien plussien kera! :heart:

:heart: Neeanäiti ja Netta 7 vkoa tänään :heart: :wave: :)
 
Päivitin taas listaamme. Täytyy kyllä sanoa, että hieman numerot pomppivat silmissä, joten jos olen näpytellyt jotain päin peetä, niin korjatkaa :D
Mitäköhän huomisesta työpäivästä tulee?!?

En vieläkään usko viivoja todeksi, vaikka tänään olen rfsu:n testejä tehnyt kaksi ja niissäkin hailakat viivat on. Lupaan päivitellä pinoamme kunnes ymmärrän olevani raskaana.

Halit tädin yllättämille :hug: :hug:
 
Tänään veljeltäni sain suru-uutisen, isäni oli kuollut sänkyynsä tänään ennen puolta päivää. Sunnuntaina oli käynyt kovan selkäkivun takia sairaalassa ja saanut siihen kipupiikin ja laitettu kotiin. :ashamed: Eilen oli noussut kuume ja tänään kun äiti oli käyny katsomassa miksi ei jo herää, ei enää ollut herännyt. Nukkunut pois. :'(

Mulla on ikävä isää ja meillä kaikilla. Netta täytti tänään 7 vkoa, kun paappa lähti.

Nyt en jaksa enempää, palaan toiste.
 

Yhteistyössä