Rintatulehdus ei tullutkaan, lämmöt vähän nousi ja menin heti lypsämään rinnat tyhjiksi ja suihkussa tyhjäsin lisää. Vauva imi tiheästi ja aamulla olo oli normaali ja helpotus suuri.
Mulla vaan rinnat tottunut niin tuohon lypsämiseen, että kai siitäkin pitää aikanaan vieroittautua.
Pikkuprinsessa syö kovasti sekä pullosta lypsettyä maitoa edelleen ja rinnalta imee ja kasvaa huimaa vauhtia. Huomenna neuvolassa taas punnitaan. Maitoa multa tulee hyvin ja imetyksellä mennään jo yöt. Annan vielä illalla pullosta, koska ei jaksa imeä vielä aivan tarpeeksi, toistaiseksi lypsyä jatketaan.
Vaavi nukkunut nyt n. klo 21 saakka ja nukkuu edelleen. Nukkuu yöllä jo 4-5 tunninkin jaksoja, kun vain itse malttaisi mennä nukkumaan, mutta kun ei osaa mennä. Isäntä yötuurissa ja lapset kaikki nukkumassa.
Isommalla neidillä korvatulehdus helpottanut, kuurin siihen söi, vielä yskimme ja niiskutamme.
Tervetuloa mukaan jos uusia joukossa. Luin vain pikaisesti viestinne, en enää kovin paljon tänne ehdi, enkä kyllä ole vauvakuumeilijakaan, ehkä voisin siirtyä pikkuhiljaa taka-alalle. Mulel tehtiin synnytyksen jälkeen seur.pnä sterilisaatio, en siis enää vauvakuumeile. Olen tyytyväinen näihin kolmeen lapseen. Ensin luulin ettemme saa yhtään, kun eka kesti niin kauan tulla.
Nyt toivottelen oikein hyvää yötä teille kaikille ja hyvää loppuvuotta!!
:heart:
:heart: Neeanäiti ja Netta huomenna 6 vkoa :heart: