YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Lumi-Marjalle ja Pikkumyylle paljon voimia :hug:

Mulla on vähän sellainen olo, että olen tulossa kipeäksi, kurkku on karhea ja päätä särkee, tyypilliset flunssan oireet :( Meillä on töissä tosi moni ollut sairaana ja ajattelin jo että se tauti ei tällä kertaa minuun tartu kun olin lomalla ja poissa sieltä taudin pesästä, mutta taisi se pöpö sittenkin tarttua :( Tylsää jos nyt tulee kipeäksi, olen lähdössä keskiviikkona työmatkalle koko loppuviikoksi, ei ole kiva jos tulee kamala flunssa...

Huomasin muuten edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen, että käyttelin noita hymiöitä vähän väärin :) Luulin että tuossa Huom! -hymiössä luki Huoh eli syvä huokaus, joten tekstistäni sai "hiukan" erikoisen kuvan jos huomasi ne väärät hymiöt :) Yritän jatkossa olla vähän tarkempi noiden kanssa...

Kello on noin vähän ja nyt jo väsyttää ihan sairaasti, täytyy varmaan kohta kömpiä peiton alle lueskelemaan ja odottelemaan nukkumattia.
 
edessä ja nytten jo olen poikki.
Edessä yövieraita, vanhojen tanssia, lähtöjä, tuloja, hautajaista jne.
Paljon ruoka- ja nukkumisjärjestelyjä. Kyydityksiä, leipomisia ja siivottavaa.
Toisaalta mukavaakin kun on tämä 'viimeinen viikko' ennen jännityspäiviä menossa. Saa muuta ajateltavaa ja käsille paljon puuhaa.

Älä Minnihiiri68 huoli, kaikilla meillä on tainnut palstailun alussa sattua pieniä mokia. Toivottavasti nuo flunssaoireesi olisivat vain pientä vilustumista ja olet jo huomenna paremmassa kunnossa. Me ollaan, ainakin tähän asti, vältytty isommilta taudeilta. Vain pientä nuhaa, lämpöilyä ja jäsenien kolotusta. Melko hyvin ovat nasoliinit, C-vitamiinit ja kuumat juomiset auttaneet (nyt taitaa olla hyvä hetki 'koputtaa puuta' =) )

Koko palstalle toivotan keväisempiä tunnelmia; auringon valoa kirkastamaan synkkiä hetkiä, linnunlaulua ilahduttamaan ja tulppaanien väriloistetta piristämään.



 
Hei.

Kävin lukemassa eilen illalla teidän jutut läpi. Oli kyllä niin surullisia uutisia, etten pystynyt illalla kirjoittamaan mitään. Kyyneleet valuivat poskilleni koko ajan, kun luin.

Olen suunnattoman pahoillani Lumi-Marja, Pikkumyy ja mimuli menetyksistänne. :'(
 


Rouva Aniliini.....41v......
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
surusydän...36v...........kahden tytön äiti....kolmas haaveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Minnihiiri68.....39v........1. haaveissa
Auringokukka....40v.....2 poikaa.......3. toiveissa



kikkara............................10/33..........4. toiveissa
Rouva Aniliini...................6/26-30
touhu tenava..................6/28..........6.s toiveissa.....Kymenlaakso
vilmaville.........................6/28...............9.s haaveissa
gitte...............................9/28
Hibiscus.........................13/29?..............1. yhteinen
mantana.......................13/31...yk.19.....2. toiveissa....Kanta-Häme
surusydän....................19/26.................3. haaveissa
Minnihiiri68...................20/28-29...........1. haaveissa
TeSuLah.......................21/28................yk.5........3.s toiveissa
ebony...........................22/28-30.......6.s toiveissa
nevi..............................22/26-27.............5. haaveissa
mimmimamma..............23/26-27
tiiu64....................57/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............95/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................103/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........1. lapsi toiveissa
pikkukakkosen haaveilija......?/?...............4. haaveissa
Auringokukka........?/?.................3. toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!





Ohos, olipas muutosta ulkonäköön täällä sivustolla! :wave:

Pikainen päivitys tähän! :wave:
 
Totta mantana. En ymmärtänyt aluksi että mitä tarkoitit, kun minulla avautui vanha sivusto ensin, .

Laiton profiiliin minun c- pennusta kuvan (uros). Eikö ole lutuna??

Piina päiviä vietän kp suhteen, mutta jostain syystä ns. perusnegatiivinen fiilis tädinodottelussa. Muutenkin mieli on tosi synkkä ja alhaalla. Luulisi että olisi hyvä fiilis, kun suutuspäissään hakemistani töistä, kahdesta on kutsuttu työhaastatteluun loppuviikosta. Mutta kai tämä on sitä elämää onnen hetki surun rinnalla.

Vilmavillelle osanottoni.

:hug: :hug:

B) mm :'(
 
Vatsataudista olen parantunut, tämä teksti on kauhean pientä enkä tykkää mainoksista, sekoittavat vain. Ei hyvä sivustomalli.

Mulla on ollut jomotusta lonkissa ja reisissä, jotenkin särkee jalkoja, mitä lie sitten. Äsken kokeilin kn:n asentoa ja vaikutti etäiseltä ja valkkaria tuli kuorrutus kumihanskoihin, enteileekö sitten tätiä vai raskautta?

Ostimme lapsille Nalle Puh- leikkimökin, jossa liukumäki ja laitoimme sen meidän saliin, jossa on myös painimatto ja kyllä on riemua riittänyt ja saavat mielin määrin juosta ja peuhata. Itse tein kevyttä jumppaa sillävälin. Kesällä laitamme mökin ulos.

Miten teillä muilla mennyt? Monta jotka menemme samoissa kierron päivissä. Mittailin eilen huvikseni lämpöjä ja oli 37,1 - 37,3 eli jännäilyä nyt piisaa, yritän ottaa silti iisisti.

Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!
 
kymenlaaksosta...........
Tulin jo hyvää ystävänpäivää toivottelemaan, kun ei tiedä miten koneelle joutaa huomenna.
:headwall:


Vaan juu kiirettä on pitänyt, nyt kun nuo "työt" aloitin. ;) :whistle: :p Ei meinaa taas oikein löytä sitä oikeanlaista päivärytmiä, eikä etenkään yörytmiä, kun on nuo "työ-vuorot" sellaisia sekalaisisa vuoroja ja jokunen yökin pitäisi kuulemma tehdä. |O Joten hiukan jännittää miten yövuorosta selvän, kun sellaisia en ole tehnyt. :whistle:

Mut muutoin on ainakin näin alkuun muutaman päivän perusteella oikein mielekästä työtä se mitä nyt teen. Elikä jos joku ei tiennyt niin suoritan hoitoalan opintoja ja niihin liittyy tuo "työni".

|O Ohoooooooooooo...........nyt taitaa olla viisainta siirtyä untenmaille jotta huomenna jaksaa taas työskennellä etenkin kun tuohon työskentelyyn kuuluu vielä niit kirjallisiakin tehtäviä, joita ei "työajalla" tehdä vaan ns. omalla ajalla pakerretaan. Joten mittaa kyllä päivälle kertyy. :/

Eikä nyt kyl ole muuten ennättänyt kovin kierron päiviäkään laskemaan, sillä ajatukset on vallan muualla. :whistle: :headwall:

|O hyvää yötä! |O

Toivottelee -touhis-
 


Rouva Aniliini.....41v......
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
surusydän...36v...........kahden tytön äiti....kolmas haaveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Minnihiiri68.....39v........1. haaveissa
Auringokukka....40v.....2 poikaa.......3. toiveissa



kikkara............................11/33..........4. toiveissa
Rouva Aniliini...................7/26-30
touhu tenava..................7/28..........6.s toiveissa.....Kymenlaakso
vilmaville.........................7/28...............9.s haaveissa
gitte...............................10/28
Hibiscus.........................14/29?..............1. yhteinen
mantana.......................14/31...yk.19.....2. toiveissa....Kanta-Häme
surusydän....................20/26.................3. haaveissa
Minnihiiri68...................21/28-29...........1. haaveissa
TeSuLah.......................22/28................yk.5........3.s toiveissa
ebony...........................23/28-30.......6.s toiveissa
nevi..............................23/26-27.............5. haaveissa
mimmimamma..............24/26-27
tiiu64....................58/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............96/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................104/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........1. lapsi toiveissa
pikkukakkosen haaveilija......?/?...............4. haaveissa
Auringokukka........?/?.................3. toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!





Aurinkoista Ystävänpäivää kaikille! :heart: :wave:
 


Ihanaa ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti! =) :flower:

Pikkuhiljaa täällä toivutaan, fyysisesti hyvinkin, mutta henkisesti vie aikaa! Aika parantaa! :ashamed:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps Plussatuulia kaikille lennätän! :whistle: ++++++++++++++++++++ :heart:
 
En saanut eilen viestiä läpi, en niin millään konstilla ja kyllä kenkutti. Halusin vain tulla moikkaamaan ja tuoksuttelemaan ilmaa täällä. Tuolla keskenmenopuolella suru on niin kovin käsin kosketeltavaa, että siellä ei itkemättä luen yhtäkään pinoa ja nyt olisi tarkoitus suunnata elämää eteenpäin tästä paikallaan jumittavasta kolosta.

Kuten Pikkumyy tuossa edellä toteaa, täälläkin toivutaan pikkuhiljaa, fyysisesti hyvin, mutta henkisesti vie vielä aikaa. Eihän tuota voi paremmin enää ilmaista. Salaa mielen sopukoissa siintää ajatus uudesta yrityksestä, uudesta kuumeilusta ja vauvantuoksuisista unelmista. Jotenkin tuntuu väärältä, että viikko enkelipojan syntymästä haaveilen salaa uudesta vauvasta. Elämän on kuitenkin jatkuttava, emmekä tästä enää nuorru. Uskon ja toivon, että pieni enkelini sen ymmärtää. Mies on sitä mieltä, että heti kun lääkäri uvan antaa, niin uusi yritys käyntiin. Kestää kuitenkin kauan, ennen kuin mitään aikaiseksi saamme, joten mikäs siinä.

Vielä en tohdi ilmoittautua virallisesti tänne, en tänään. Mieli tekis, mutta joku sisälläni sanoo, että piipahtele, mutta älä nyt hyvä ihminen vielä...Ne henkiset haavat on kuitenkin vielä niin kovin syviä.

Päivä kerrallaan, viikko viikolta elämä helpottuu. elämänpolku ei ole enää ihan kateissa, kuljen jo sen lähellä kanervikossa. Risut raapii vielä mennessään ja monta kivenkoloa on kompasteltavana, mutta minähän rämmin sen kaiken läpi ja vielä saan kulkea sitä elämänpolkua pitkin, jonne olen matkalla.

Kaikkea hyvää teille ja paljon paljon plussaonnea. Vielä minä tänne palaan, haaveilemaan ja kuumeilemaan. Joskus kirjoitin, että in ihan vähän ikävä sitä tikuttelua, jota tuli harrastettua, mutta ihan näin ikävä ei kuitenkaan ollut, mutta taas siitä tulee arkea kesään mennessä. Nyt siivoomaan, muuten villakoirat nurkissa tekee vallankumouksen :wave:

Lämmöllä, Lumi-Marja
 
Ajattelin tässä muutaman rivin kirjoitella kun pikkuneiti päikkäreillä uinti ja punttisalireissun jälkeen.

Olipas Lumi-Marja kirjoitellut taas kauniisti, kyyneleet vaan valuu aina kun lukee Marjan kirjoituksia. Lumi-Marjalle ja Rva Pikkumyylle toivotan edelleenkin voimia :hug:

Viimeyönä taas sorruin tekee testin vaik arvattavissahan se oli et negaa näyttää :ashamed: Mä olen taas niin oireillut et aattelin jos nyt kuitenkin olis käynyt tärppi täysimetyksestä huolimatta mutta ei niin ei :( Oon täs samal ootellu jos vaik ne menkat alkais pikkuhiljaa et olis edes pikkasen enemmän toivoa mutta eipä niitäkään vieläkään ole kuulunut.
Meillä vaan tuo 4,5kk neiti kasvaa ja kehittyy niin kovasti et meillä ei ole kohta tietoakaan et meidän perhees onkaan mitään vauvaa. Pari päivää sitten keksi et työntämällä itteään käsillä pääsee taaksepäin ja eilen onnas et kun nousee punnertamaan niin pääsee eteenpäin.

Isoilla tytöillä alkaakin nyt sit viikon talviloma. Harmi vaan et täällä ei ainakaan ole yhtään lunta et pääsis hiihtämään. Tarvii yrittää pitää rutiineista sen verran ensviikollakin kiinni et tarttee mennä vakkaripäivinä punttisalil ja uimaan ja jos sais nuo isotkin tytöt matkaan mukaan.
( kysymys on vaan niitten aamuheräämisest, lomalla tuppaavat nukkumaan pitkään)

Jospa mä nyt lähtisin vielä tekee vähä ruokaa ennenkuin neiti heräilee.
Kailkille mukavaa viikonloppua ja toivotaan et ++++++tuulet puhaltais mahdollisimman monelle ;)
Toivotteleepi pikkukakkosen haavelija
 
kun luin tekstisi Lumi-Marja. Enkeli-vauvasi kyllä ymmärtää kaipuusi ja eihän se keneltäkään ole pois, jos tulevasi haaveesi tuot julki. Joten mukaan remmiin reippaasti ilmoittaudu, täällä niin ihanaa porukkaa :).

Minähän lopetin virallisesti tuon kuumeilun, mutta pakko oli palata takaisin, kun teitä kaikkia tuli ikävä. Joten minä puolittaisesti kuumeilen ja kuitenkin koen kuuluvani tähän jengiin. Parempaa terapiaa tällä roikkuminen, suuntana ainakin, kun keskenmenopalstaa lukea. (muoks. aivan ihanan ketjun olette kyllä sinne avanneet, joten perun aikaisemmat puheeni).

Sama koskee Rva pikku-myytä. Ihana ystävänpäivä viesti.- Huokuu lämpöa ja eteenpäin menoa.

Eli molemmille esitän toiveen: Palatkaa pian takaisin tähän ketjuun, edes puolittain kuumeilevaksi, heti kun siltä tuntuu ja on sallittua.

+++++++tuulia talveen

:) mm :hug:
 
Neiti herätteli jo 4 jälkeen |O nukahti kuitenkin uudelleen ja itte en saanutkaan enää unta ja kävin äsken aamupalalla.

Pikkukakkosen haaveilija anna elimistösi palautua ensin edellisesta synnytyksestä, palautuminen kestää 6- 9 kk, eli yhtä kauan kuin raskauskin, muutenkin olisi hyvä olla vuosi väliä ennenkuin uusi raskaus alkaa, näin minulle sanottiin neuvolassa.

Vauvakin nauttii olla rinnalla, on vielä niin kovin pieni, imetystä ehkä hankala jatkaa, jos raskaudut. Itse olen imettänyt molempia yli 1-vuotiaiksi, ekan kanssa ei käytetty mitään ehkäisyä ja imetys piti menkat pois molemmilla kerroilla 2 vuotta. Olen aikaisemmin kertonutkin näistä asioistani. Minulla 2 lasta. Imetyssuositushan on nykyään 1-2 vuotta.

Kuopus lopetti itse imemisen 1 v 1 kk ja vaikka haaveilimme kolmannesta, olisin vielä halunnut jatkaa imetystä, mutta neiti vaan lopetti itse. :ashamed: joten nauttikaa nyt vauva-ajasta, lapset kasvavat niin nopeasti. Meidänkin neiti täytti jo 1 v 6 kk.

Syyskuussa -07 loppui imetys ja alkoi loppukuusta menkat, mutta raskaus ei ole alkanut ainakaan vielä, tässä odotellaan tuleeko täti ensi viikolla vai ei.

Voimia teille kaikille missä vaiheessa sitten lienettekin ja elämäntilanteessa ja iso :hug:
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp12/28 ja ovista tikuttelen.Onko muita jotka tikuttelee ovista mukana täällä joukossa,jos niin minkä merkkisillä ovistesteillä tikuttelette ovista?

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
 
Tulin puhaltamaan Onnen Plussasäteitä tänne pinoon, talviauringon myötä!
:whistle: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:




Oma napa: Vuoto loppu ja nyt normaalia valkovuotoa, pieni edistysaskel sekin! :saint:
Tilasin jo Babyplussan ovis- ja raskaustestejä, niihin luotan! Tikutan ovista tässäkin kierrossa, vaikka ehkä ei näykkään? Mutta jos näkyy niin osaisin vähän ennakoida, milloin menkat alkavat! Meillähän ei ole vielä vaavintekopuuhia "oikeasti" Vasta totutellaan ajatukseen "puuhista" kondomin kanssa. Näin siis siihen asti kun jälkitarkastus tehty! :heart:

Nopeasti se aika menee! :saint:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
Ps 20 kpl pkt kondomeja jemmassa! :D
 
Lumi-Marja ja Rouva Pikkumyy, hienoa että elämä alkaa pikkuhiljaa näyttää valoisammalta! Olen myös ihan samaa mieltä, että ei pieni enkelivauva ole pahoillaan, jos mietitte uutta yritystä. Päin vastoin luulen että se pieni enkeli suojelee teitä siellä pilven reunalla :hug:

Mulla menossa kp 23/28-29, eli ensi viikolla voi sitten jännäillä :) Yhtään ei ole sellainen tunne, että olisi tärpännyt, toivotaan että olen väärässä... Mulla on vatsassa nippaillut ja se ollut muutenkin kipeä oviksesta lähtien, mutta luultavasti ne on ihan tavallisia vatsanpuruja, joten niiden varaan en laske mitään. Rinnat on olleet ehkä ihan vähän arat viime päivinä, tai sitten vaan kuvittelen nekin oireet :)

Hieno ilma ollut taas tänäänkin, rentouttavaa viikonvaihteen jatkoa kaikille!
 


Rouva Aniliini.....41v......
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa
surusydän...36v...........kahden tytön äiti....kolmas haaveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Minnihiiri68.....39v........1. haaveissa
Auringokukka....40v.....2 poikaa.......3. toiveissa



Rouva Aniliini...................9/26-30
touhu tenava..................9/28..........6.s toiveissa.....Kymenlaakso
vilmaville.........................9/28...............9.s haaveissa
gitte...............................12/28
kikkara...........................13/33...........4. toiveissa
Hibiscus.........................16/29?..............1. yhteinen
mantana.......................16/31...yk.19.....2. toiveissa....Kanta-Häme
surusydän....................22/26.................3. haaveissa
Minnihiiri68...................23/28-29...........1. haaveissa
TeSuLah.......................24/28................yk.5........3.s toiveissa
ebony...........................25/28-30.......6.s toiveissa
nevi..............................25/26-27.............5. haaveissa
mimmimamma..............26/26-27
tiiu64....................60/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............98/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................106/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........1. lapsi toiveissa
pikkukakkosen haaveilija......?/?...............4. haaveissa
Auringokukka........?/?.................3. toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!



En ole päässyt tänne kunnolla ja monta kertaa yrittänyt kirjoitta läpi!! :headwall:

Omaa napaa.... eilen tikutin kaksi vahvaa viivaa... jee mamma ovuloi siis!! :p :wave:
 
Ja tökkii muuten muutkin pinot ja kauan kestää aukea tai sitten ilmoittaa, että sivu vanhentunut! :headwall: Taas tätä.... :headwall: Pitäisikö avata meille uusi pino? Vai mitä olette mieltä? Tietysti voipi olla tämän sivusto muutoksenkin takia hankaluuksia. :(

Rouva Pikkumyy ja Lumi-Marja :hug: :hug: Tervetuloa vaan mukaan haaveilemaan ja kuumeilemaan! Mukava, kun käytte täällä kertomassa miten teillä menee! :flower: :flower: :wave:
 
Kaipa se on sama, jos mantana taas viitsisit laittaa minut mukaan, vaikka ei vielä tosi toimia olekkaan.

Eli vaikka näin:

Rva Pikkumyy, neljäs lapsi haaveissa, 1. yhteinen, km 02/08 (yrityskertaa ei vielä )

Ihanaa iltaa kaikille ja uusi pino voi olla aiheellinen, jos oikein tökkii tämä vanha!


Pakko oli loppuun laittaa tälläinen: On Niin Suloinen
:heart:



Rakkaudella Rva pikkumyy :heart: :wave:
 
mutta voisi olla kiva aloittaa taas puhtaalta pöydältä.
Avaatko mantana tällä kertaa ??

tiiu64....................60/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............98/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................106/29.................4.s toiveissa
varmaan ovat ?/28-30 tai 23-25 ja 29.
Tuskin kierto noin pitkä on
:D mutta voinhan olla väärässä :headwall: :headwall:

Itselläni täti ei näköpiirissä. Odotin tätiä tänä iltapäiväksi saapuvaksi.

Minun pitää purkaa mieltä yleisestä terveydenhoidosta hieman. Poikani 19 v meni terveyskeskusken päivystykseen, koska flunssan jälkitautina tullut poskiontelotulehdus.
Hänet lähetettiin pois eikä annettu lääkärinhoitoa. Pyydettiin tilamaan aika ensi viikolla omalle terveyskeskukselle, koska tilanne ei akuutti.
Vein pojan yksityiselle, joka totesi poskiontelotulehduksen ja määräsi antibiootit. Poika varusmies eikä varaa lääkärimaksuihin, ja vaarana sydänlihastulehdus, jos poskiontelotulehdusta EI hoideta asianmukaisesti.

Aika hyvää palvelua :headwall: :headwall: :headwall:

Voitte arvata raivoni määrän. Maksoi mukavat 64 e, tk 21 e nähden.

Poika on viimeksi käyttänyt lääkäripalveluja (kunnan tai yksityisen v 2000), joten kyse ei ole turhasta valittelusta jos haluaa mennä tk päivystykseen jonottamaan vapaa-päivänä.

Kiva Pikku-Myy :) puolittain on ihan yes :). Hymyilitti edellinen viestisi kortsuista, jotenkin tuntuu että voisi aiemmin saada tuon yritysluvan...ettei tarvitse ehkäistä. Mutta säännöt ovat säännöt synnytyksen yhteydessä.

=) mm :flower: +++plussa tuulia
 

Yhteistyössä