YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Tervedys tännekkin :) Täällä on palattu reissusta "rentoutuneena". Tässä kuussa taitaa yritykset jäädä. Mies sai työkutsun toiselle puolelle Suomea, joten ovis jää hyödyntämättä :( yöllä on simpat laitettu uimaan, mutta niiden pitäisi jaksaa ainakin 3-4 päivää. Ei siis suuria odotuksia tälle kuulle.
 
Dark: ehkä oot raskaana, jos nyt ovisviivaa näyttää :) Mä en ole kunnolla testaillut kuin kahdessa kierrossa, enkä viimeksi niin paljon kuin nyt, ja haaleaa on ollut aina paitsi oviksen ympärillä. Mäkin jäin nyt ovulaation aikaan tikkuihin koukkuun, piti melkein joka kerta vessassa tarkistaa, että onko vielä viivaa ja toimiiko toinen testi samoin kuin toinen... Testit melkein loppuivat, mutta tilaan niitä lisää vasta ens menkkojen aikana. Ja sellaisiahan ei tietenkään tule ;) Raskaustestejä olis kyllä iso kasa, ehtisi vaan käyttää... Peukut pystyyn Darkille!

Ja tietty muillekin :) Tervetuloa takaisin, An, ja eipä sentään kokonaan "tarvi" olla sunkaan tätä kiertoa piinailematta. On se tavallaan kivaa, jos on edes pientä toivoa... Jos olisi kokonaan "tyhjä" kerta, niin kauhean tylsää olisi odottaa ajan kulumista... Muutahan elämää meil ei olekaan, vai? No on kyllä, nytkin niin kova kiire, etten millään tässä ehtis olla.

Täällä ei erityistä, odottelen ja toivon, että tuntistin jotain kiinnittymistä muistuttavaa seuraavien päivien aikana, mutta jaapajaa. Väsyttää kovin, mutta ei kait se muusta kerro kuin harmaudesta ulkona. Piti äsken nukkua vartin päiväunet. Onneksi saan tehdä töitä kotona... Lämmöt 37 tuntumassa. Iloista viikon alkua!
 
En mä sittenkään heitä kirvestä kaivoon... tissit pamahti kipeeksi iltasella. Venyvää valkkaria tulee vielä, joten ovis ei varmaan ole kaukana. Niin ja eiks sillee niitä tyttöjä tehdä et hommaillaan ajoissa ;)

Lueskelin vähän ovisjuttuja netistä ja yllätyksenä vähän tuli, että Burana voi estää kiinnittymisen. Mähän vetelin sitä julmettuja määriä viimekierrolla. Sen lisäksi söin Tramalia ja ab kuurin hampaaseen. Oliskohan se syy miksi en raskaudu. Syön tosi paljon Buranaa migreeniin :s Tässä kierrossa söin viime viikolla muutaman, mut nyt ei onneksi ole tarvinnu. Mullahan ei ole ollu vuosiin hormonaalista ehkäisyä. EEhkäisynä "varmat päivät ja keskeytetty".
 
Plussa =)
Tein eilen testin. Olin jo ajatellut ettei tärpännyt kun viime viikolla (kp 25) tuntui selkeät kuukautiskrampit, mutta sen jälkeen ei kuukautisia tullutkaan viiteen päivään. Ja sitten viluttikin koko ajan.

Ei oikein uni tullut silmään viime yönä.
 
Suuret onnittelut Kaisa :) millon la?

Täällä oli yöllä niin jäätävät krampit mahassa, että tais ovis olla silloin. Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä et simpat oli odottelee. Ovis oli odotettua aikasempaa. Jännäpäivät siis alkoi :D
 
Tiistai 28.10.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............16/26-28..................23...............3
Marrasmasu..............35.............5/24-26..................17...............4
Vauvatoiveinen..........37.............15/27-29.......................................1
80emilia..................35.............54/26-32..................9...............4
Whisky....................35.............29/29-32.......................4...............4
Iltatähti...................37................9/28.......................3................3
Maimei...................38..............17/26-27........................5..............2
Tätimoonika............35..............8/33.............................3..............4
Minttumaari*.........37.................??/??..........................1..............2
Dark76..................37...............27/28-33......................41............2
An79....................34 .................15/30-32 ....................2 .......... 3(6
Sohvi35.......................37........ ......??/??.....................2..............?
Minttumaari*.........37................. ??/??..........................1........... ...2

DPO & PP




:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana




:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis (kkm), Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas
lokakuu........Emppis,Minnamamma77,Kaktus-76,Kaisa888
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla
 
:flower: Onnea Kaisa! :flower:

(.) Täällä lääkärireissu on nyt vihdoin ohitse. Kyllä se vaan on niin, että raskausoireet johtuvat noista muista hormonaalisista muutoksista. Lisäksi kohdun limakalvo on niin ohut, että puolukkapäiviä saan odotella vielä arviolta kuukauden.

Hyvänä uutisena oli että munasarjat eivät näyttäneet kovinkaan rakkulaisilta. Eli PCO ei kiusaa tällähetkellä, vaikka mulla on siis siitä diagnooseja nuoremmilta vuosilta, niin liekö sitten parantunut kokonaan vai vaan rauhoittunut. Myös viimevuonna kuumeillessa PCO loisti poissaolollaan, vaikka on siis joskus aiemmin kiusannut.

Kiukuttaa vaan nuo samperin ovistikut ja r-testit! Mitä h*******ä ne ovistikut sekoilee??? Miksi aina välillä vahvistuu viiva ja välillä katoaa?? Onko kuitenkin mahdollista, että munasarjat valmistaisivat folleja vaikka kohdun limakalvo ei olisi paksuuntunut?? Ja early predictor raskaustestin viiva - jota ei siis mitenkään tarvinnut tihrustaa tai arpoa tuli kyllä niin testiajan tuntumassa - ellei jopa testiajalla(siinähän on 15 min), että olisi ollut todellakin syytä reklamoida siitä. Noh luojan kiitos heitin sen jo pois, niin ei tarvitse lähteä minnekään nolaamaan itseään.

No anyweis, tyytyväinen olen reissun saldoon ja tilanteeseen. Ei tullut hyviä, mutta ei huonojakaan uutisia =)
 
Onnea onnea Kaisalle! Nyt toivotaan hurjina, että matkassa pysytään! Hienoa, että lisää plussia lokakuulle. Niin jää marraskuussa meille muille tilaa ;)

An, hyvä hyvä, samoin vauvatoiveinen! Toiveet korkialle!

Minttumaari, höh, no olipas harmi, että noin kauan saattaa kestää menkkojen tulo. Hyvä toki, että menit nyt lääkäriin ja sait infoa! Et noista ovistesteistä ilmeisesti kysynyt? Tuntuis jotenkin loogiselta, että hormonit silti välillä yrittää, tai jotain.

Täällä vaan ootellaan ajan kulumista... Vasta DPO6 lopuillaan. Puolet vielä lisää, niin pääsee jännäämään! Onneksi loppuviikoksi on paljon ohjelmaa.
 
sohvi35
Marraskuun kuudennen päivän tienoilla pitäis olla ovis, ensimmäistä kertaa elämässä ostin ovistestejä. Milloin alan tikuttelemaan?

Greippiä alettu syömään, ei tarvii ees hampaat irvessä syyä kun se on mun herkkua :p
Ja vitamiinit otettu käyttöön. Että katotaan miten ens kierron käy ;)

Painoa vielä pitäisi saada tiputettua, se on +6kg versus edellisen raskauden aloituspainoon :( ahdistaa. Ruoka ei oo ongelma vaa herkut. Ja liikkumattomuus.

Sohvi
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heipsan :)
Minttumaari hyvä et tuli tilanne selväksi gynellä.
Sohvilla on kadehdittavan hyvä asenne :)
Maimei päivä kerrallaan ja plussa sinne tikkuun <3
).( hui eilen oli dpo 7/9 ja lämmöt dippas melkein oviksen tasolle..se voi tieten tarkoittaa kahta asiaa,mutta nyt oon salaa toiveikas :0 tänään oli noussu takaisin.
 
Heipsan :)
Minttumaari hyvä et tuli tilanne selväksi gynellä.
Sohvilla on kadehdittavan hyvä asenne :)
Maimei päivä kerrallaan ja plussa sinne tikkuun <3
).( hui eilen oli dpo 7/9 ja lämmöt dippas melkein oviksen tasolle..se voi tieten tarkoittaa kahta asiaa,mutta nyt oon salaa toiveikas :0 tänään oli noussu takaisin.
I

Mitä tuo lämmön dippaaminen merkkaa? Onko kiinnitymisessä sellaista? Mä taidan ensi kierrossa alkaa kans mittailee lämpöjä tarkemmin. Tällä hetkellä käytän mittaria kainalossa vaan tarkistaakseni et onko ovis tapahtunut.

Mulla on nyt eilen ja tänään nippaillut molempia muniksia. Oiskohan voinut irrota kaksi munista ( toiveajattelua).Mä oon joskus salaa haaveillu kaksosista, mut ehkä tähän elämäntilanteeseen ne ei nyt sopis
 
An79 - mulla on toi sama käsitys, että burana voi estää kiinnittymisen ja olen sitä kuumeillessa vältellyt. Eli eka hankinta kun päätettiin alkaa yrittää toista oli mulla rasia parasetamolia - kun edelliset meni loppuraskauden lonkkakipuun.

Mä oon nyt miettinyt, et tilaisinko sellaisen digitaalisen ovismittarin joka tsekkaisi myös estrogeenitasoja - vai tyytyisinkö pelkkään limabongailuun? Ja aamut meillä on nyt myös rauhoittuneet niin voisin kuitenkin mittailla lämpöjä. Ainut vaan et duuniaamuina mies nousee jo 5.30 ja vapaapäivinä makoilee vieressä. Se kyllä vaikuttaa lämpötilaan.

Kovasti turhauttaa edelleen nuo aiemmat virheelliset tulokset ja myös mietityttää voisko ne tosiaan johtua kohdun ulkoisesta jota neuvolaterkan kanssa mietittiin (kun mulla oli se munasarjan / johtimen seutu kipeä vielä viimeviikolla). Se olis sitten kyllä loppunut omia aikojaan. Mutta eikö se sitten olisi näkynyt siellä ultrassa tiistaina, vaikka olisikin itsekseen keskeytynyt? Ja sit mietin sitäkin, et pitäiskö sitä viime viikon veristä tiputtelua kuitenkin pitää kuukautisina - vaikka määrältään verta tuli ihan tosi vähän?

Se early predictor olikin vielä tuolla peilikaapissa ja vieläkin ihmettelin kun kyllä se ihan selkeetä viivaa näyttää.

Niinpä niin, eli mahtaako kuitenkin olla niin että tuo testaaminen vaan lisää tuskaa, niinku jo aiemminkin kirjoittelin. Taitaa pitää paikkaansa ainakin omalla kohdalla. Kysymyksiä on olopulta enemmän lopussa kuin alussa.

Niin ja missäs meidän kaikki piinailijat luuraa??? Eikö kukaan jännitä ihan täpinöissään ??? Tulkaapas jakamaan fiiliksiä tänne muillekin :popcorn:
 
Heipsan kaikille!
Zuza palailee taustailemasta vihdoin.
Kovasti yritin jättää vauvahaaveet taakse, mutt nyt on pikkuhiljaa palannut -mitä jos vielä yksi- fiilis.
3 tyttöä on ennestään. Täti on tullut ja mennyt, eikä muistikuvaa milloin viimeksi. Oviksen olen aina bongannut, muuten en ole juuri pannut päiviä merkille !!
Zuza 36v 3 lasta yk 1 sitten kun t äti on käynyt

Plussatuulia kaikille ja onnea raskautuneille, en ehtinyt ketjua lukemaan kuin pari sivua, hetki menee sisäistäessä taas nimimerkit ym ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Tervetuloa takaisin Zuza! :flower: Kovasti oon miettinyt mitä sinulle kuuluu, kun jokseenkin yhtä rivakkaan itse palasin kuumeilemaan kuin sinäkin viime vuonna. =) Onko sun mies vielä toisella paikkakunnalla töissä?

Meillä on jotenkin huomattavasti vähemmän sellaisia esteitä kuin oli viime vuonna, koska silloin olin itse töissä siellä huitsin nevadassa ja mies kotona + luulin, että mulla pco vaivasi ja nyt sekin on jo toistamiseenn todettu kadonneeksi. Mutta kunnon kierron palautumista saan vielä ootella, kun tuo esikko on vasta viitisen kuukautta vanha ja imetyskin on hiljalleen laantunut tässä lokakuun mittaan. Lapsi lakkasi juomasta rintamaitoa kun lopetin minipillerit, maku vissiin muuttui. Onneksi mulla on kuitenkin pakastettuna runsaasti sitä maitoa =)


An - mä kävin tiistaina ultrassa tarkistamassa mitä tuolla navanalla oikein tapahtuu ja kohtu oli tyhjä. Jos oli siis virheellinen viiva testissä, niin aika kalliiksi tuli. Ainoo vaan, että oli niitä oireitakin.
 
Olipa jännää... katselin vanhoja keskusteluja yhdellä palstalla missä roikuin edellisen kuumeeni aikana (2006). Vuoden olin kehitelly vaikka mitä oireita ja ikinä ei tärppi käynyt. Sitten plussa kierrossa ei ollut juurikaan oireita. Olin merkinnyt vaan kiinnitymiskivun, turvotuksen, ilmavaivat ja jättisuuret finnit. Esikoisesta en roikkunut missään palstoilla ja muistelisin ettei sillonkaan ollu oireta. Miks mä silti kyttään taas oireta? molemmista muksuista on tullu ns. Valemenkat. Tytöstä tuli jopa kahdet siihen aikoihin, kun menkkojen olisi pitänyt olla

No joka tapauksessa oli kiva lukea vanhoja juttuja. Jännä et toistan niitä ihan samoja juttuja kuin silloinkin.
 
Perjantaina 31.10.2014





KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............19/26-28..................23...............3
Marrasmasu..............35.............8/24-26..................17...............4
Vauvatoiveinen..........37.............18/27-29.......................................1
80emilia..................35.............57/26-32..................9...............4
Whisky....................35.............32/29-32.......................4...............4
Iltatähti...................37................12/28.......................3................3
Maimei...................38..............20/26-27........................5..............2
Tätimoonika............35..............11/33.............................3..............4
Minttumaari*.........37.................??/??..........................1..............2
Dark76..................37...............30/28-33......................41............2
An79....................34 .................18/30-32 ....................2 .......... 3(6
Sohvi35.......................37........ ......??/??.....................2..............?
Minttumaari*.........37................. ??/??..........................1........... ...2
Zuza..................... 36................??/??........................................3

DPO & PP

Vauvatoiveinen Dpo 2




:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana




:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis (kkm), Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas
lokakuu........Emppis,Minnamamma77,Kaktus-76,Kaisa888
marraskuu....
joulukuu.......


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa perjantaita/Halloweenia =)
Tere tulemast Zuza :)
Whisky???
).( Oireita oon kehittänyt koko kylän edestä =) Ilmavaivat,finnit,pahoinvointia,huimausta,kramppeja ja jopa itkun tirautin ihan tyhmästä..Mutta faktat ei usko mua meinaan koti virtsa labra :( ei edes haamun haamua.Tiistaina gynelle taas kun lutis ei vaan pitene 10-11 päivästä mihinkään.Kyllähän nyt haluan kaiken mahdollisen yrityksiin mukaan,mitä lääkäristä irtoaa.
 
Toivo elää yhä, Dark! Kaikki on mahdollista, kunnes toisin todistetaan - ja ehkä vielä senkin jälkeen :)

Olin täältä pari päivää pois matkan takia, melkein iski vieroitusoireet! Tästä on tullut ihan harrastus :) No, jos plussa joskus tulee, niin onpahan työvoitto. Tai harrastusvoitto.

Ite en huomannut lämmön laskuja mahd. kiinnittymisen aikoihin, mutta muutenkin on vaikea ainakaan aamulämpöä mitata. Se ero, minkä oon huomannut lähinnä, niin iltalämmöt on ennen ovista aina alle 37 ja oviksen jälkeen yli 37. Ja tämä pohjautuu useaan mittailuun pitkin päivää ja iltaa. Kyllä saman voi sanoa pätevän aamuunkin: ennen ovista alle 36, oviksen jälkeen yli 36. Mutta notkahduksia en oo bongannut kunnolla oviksen / kiinnittymisen (mahdollisten) aikana.

Tääl ei ole mitään syytä uskoa raskautumiseen. Olo on tasan tarkkaan sama kuin viime kierrossa näihin aikoihin. Palelu ja väsymys on kovempaa, ja jano, mutta sisällä meillä on aika viileä, ulkona on pimeää ja loppusyksyn kuivuus aiheuttaa ihon kuivumista ja janoa.

Voisin testailla ylihuomenna dpo11.

Nyt poitsu unille...
 
Näin unta et mulla oli vaikka mitä oireita ja kaiken lisäksi unessa vielä oli sikiö joka olevinaan kiinnittyi :D No heräsin oireettomuuteen... hiukan taitaa olla liikaa mielessä nää asiat :D

Mitäpä muut? Onko testailijoita tälle päivälle? Mä ajattelin ensi viikolla testata isänpäivänä, jos jotan oireen tapasta esiintyy. Nyt on kyllä sellanen olo et tuskimpa on tarvetta.
 
Tänään dpo11 testattu nega. Tein myös ovistestin huvikseni, enkä eläissäni ole nähnyt niin haaleaa haamua siinä! Usein kierron lopulla on aika vahva haamu. Joo, toivo uponnut tältä kierrolta, etenkin, kun olot on niin täsmälleen samat kuin viime kuussa. Ei mitään eri tavoin. Huoh.
 

Yhteistyössä