YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Voi harmi MaiMei :( toivotaan kuitenkin, että olis testille liian aikaista.

ON: eipä täälläkään mitään oireita. Olen kovasti koittanu tutkailla kaikkea kiinnittymiseen viittaavaa, mutta ei niin ei. Ainoa poikkeus on se et mulla on pari pävää ollu hikka. Ei se mikään oire ole, mutta tavanomaisesta poikkeavaa :)

Minttumaari täällä oleillaan edelleen eri osotteissa suurimman osan kuukautta, joten haastetta löytyy ;) Mutta, mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa !!
Ihan rennosti yritän ottaa ja tikutteluja en aio harrastella tällä erää. Oilin tulo on niin selkeä, ettei siihen tikkuja tarvitse.

Plussapörinöitä marraskuulle toivottelee hän !!

Minulle voi päivittää Dpo-1. Nyt kp 15/33 ja ovis tuleekin tässä kierrossa onneksi vähän järkevämmässä aikataulussa kuin viime kierrossa (kp20). Tämä kierto taitaa jäädäkin sitten 30 päivän mittaiseksi. En tiedä pystynkö olemaan ostamatta raskaustestejä vai joko seuraavalla kauppareissulla niitä ostan ;) Toivottavasti ensin päästään hyödyntämään tämä kierto, kun viime päivät olleet niin hektisiä, hyvä että työkiireiltämme ollaan miehen kanssa keretty edes näkemään toisiamme.

Mä oon niin oireeton ku voin vaan olla. Toisekseen mittailin huvikseni lämpöjäkin, niin oli huimat 36.4. Eli aikalailla alkukierron luokkaa. Eilen oli illalla ihan pikkusen rinnat arat, mutta seki taas on normaalia tädin enteilyä.

Meilläkin on haasteellista välillä noi tallettelut. Mies reissuhommissa, niin jää hyödyntämättä ovis.

Tiistai 4.11.2014

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............23/26-28..................23...............3
Marrasmasu..............35.............12/24-26..................17...............4
Vauvatoiveinen..........37.............22/27-29.......................................1
80emilia..................35.............61/26-32..................9...............4
Whisky....................35.............36/29-32.......................4...............4
Iltatähti...................37................16/28.......................3................3
Maimei...................38..............24/26-27........................5..............2
Tätimoonika............35..............15/33.............................3..............4
Minttumaari*.........37.................??/??..........................1..............2
Dark76..................37...............2/28-32......................42............2
An79....................34 .................22/30-32 ....................2 .......... 3(6
Sohvi35.......................37........ ......??/??.....................2..............?
Minttumaari*.........37................. ??/??..........................1........... ...2
Zuza..................... 36................??/??........................................3

DPO & PP

Vauvatoiveinen Dpo 6
Tätimoonika Dpo-1

:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis (kkm), Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas
lokakuu........Emppis,Minnamamma77,Kaktus-76,Kaisa888
marraskuu....
joulukuu.......

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla

Hellurei helunat :)
Sohvi,en oo käyttäny niitä sofin testejä..Mut jossain muistan nähneeni jonkun tikut rivissä niin ns T viiva oli ihan himpun tummempi.

Mä niin toivon piinailijat et tää olis SE kierto teille :heart:

).( Gynellä poikettu. =) Apteekin kautta kotio Femarin ja Lugejen kanssa.Hyvältä kuulemma näytti,kp 2 limis 7mm ja ja ja jos nyt oikein ymmärsin niin olemassa olevia palleroita oli rutkasti.Keltsikin näkyi ihan pieni ruttana enää tässä kohtaa.Noh viikon päästä tutkailu,et onko Femar saannut aikaiseksi jotakin..

Sohvi;Ovulaationinduktioon kirjoitti.Ilmeisesti samantyyppinen kuin Clomifen.
Lugesteron on progesteronia eli keltarauhashormonia,kun lutis on niin lyhyt mulla.
Oon tilannu ebaysta,prismojen&cittarien ja clearblueta käyttäny.
Selkein clearblue on,mutta kyllä muutkin on ok.

Viimeksi muokattu:
heipä hei tuolta toiselta puolelta! käyn salaa lukemas aina sillon tällön teidän kirjotuksia :ashamed:

Sohvin kysymykseen testeistä... mä luotin ihan täysillä pregchek-testeihin. ei oo antanu mulle ikinä väärää plussaa tai ees haamua! eikä hintakaan oo paha: kolmisen euroo/pkt ja siinnon kaks liuskaa.
ovista en oikein koskaan saanu bongattua sillon 4vee sitten. taisin sillon mammaksilta tilata testit. en sen jälkeen sit tikuttanu,mentiin tulee jos on tullakseen-meiningillä.

täältä virtuaalitsempit kaikille!!!

t ja asukki 27+6

Taas hikka :eek: onko kukaan kuullu et se vois olla raskausoire? Siis toki mä hikkailin molemmissa aiemmissa raskauksissa, mutta se oli enempi loppuraskauden juttu. Kurkkuki tuli kipeeksi ja iltalämmöt on taas koholla. Taas pieni toivon kipinä :D

Piti tänään esikoiselle hakee lääkkeitä apteekista, niin nappasin parit cb:t mukaan. Tekis mieli jo lirauttaa vaikka tiedän ettei ne voi näyttää mitään vielä :D Olis vaan pitäny jättää hyllylle. Nyt kun tiedän et niitä on, niin tulee varmaan ajoissa taas testattua.

Dark toivottavasti saat apua niistä :)

Kiva, Dark, että pääsit vähän näkemään, mitä meneillään. Mäkin haluisin... Mutta ei vielä.

An, ties vaikka hikkaus oliis oire! :) On se ainakin poikkeava olotila! Itsekin muistan ekassa raskaudessa, että oli usein (loppuaikoina) hikka, niin mulla kuin masuasukillakin. Toivotaan sulle nyt superplussaonnea!!

Mä vielä oottelen menkkoja, ollut kyllä koko päivän niin lorausolo, että oksat pois. Ja mahaa repinyt ikävällä tavalla. Mut vielä on hanat olleet kiinni. Huomenna varmasti aukeavat oloista päätellen.

Mulla listassa laahaa päivällä kierto, ja vois myös päivittää kierron keskimääräiseksi pituudeksi 26 eli:
kp 25/26

Mullekin voisi nyt laittaa kp 2/?? ja samalla vois ottaa pois toisen rivin, kun mun nimi komeilee siellä listalla nyt kahteen kertaan.

Eli mulla alkoi nyt kuitenkin ihan selvät menkat, vaikka vastahan se lääkäri sanoi että ainakin kuukauden vielä saan odottaa. Ihan ensimmäisten pisaroiden joukossa oli mukana outo kokkare joka jäi vaivaamaan mieltä ja vasta myöhemmin tajusin että sen täytyy olla se joka aiheutti mulle plussahaamun siihen early predictoriin ja nippuun one step ja sofi r-testejä. :(

Nyt kun voisi kokea riemua siitä että päästään vihdoin oikein kunnolla yrittämään - niin meidän tilanteessa onkin aika suuri muutos. En nyt uskalla tähän sen tarkemmin asiasta kertoa, mutta meillä on mahdollisuus tehdä hankinta joka on fiksu ja jonka hyöty varmasti joskus kertaantuu - mutta joka juuri nyt tällä hetkellä antaa meidän taloudelle käytännössä uuden asuntolainan verran lisätaakkaa. En siis ole enää varma, uskallanko yrittää uutta raskautta juuri nyt. Teen nyt siis vielä laskelmia ja ilmoittelen sitten siirrynkö taustalle vai jatkanko aktiivista kuumeilua.

R-Testeistä luottaisin eniten Cb:n ja apteekin testeihin, mutta olen ollut ihan tyytyväinen myös halpatestistä tilaamiini tikkusiin. Sen sijaan kotitestistä sain samalla nimellä toisenlaisia testejä ja niissä koko testialue värjäytyi punaiseksi ja tulos oli luettavissa vasta testiajan jälkeen kun värit asettuivat kohdilleen. Niiden kanssa en siis uskaltanut sanoa oliko tulos luotettava. Mitään early testejä en enää koskaan aio kokeilla, samoin viikkonäyttötestiin en enää koske, koska viime raskaudessa sain siihen liian vähän viikkoja ja olin sitten siitä paniikissa.

O-testeissä olen myöskin ollut tyytyväinen halpatestin tikkusiin, mutta koska se viivan tihrustaminen on niin epävarmaa, päätin, että jos vielä tikutan ovulaatiota, hankin siihen tarkoitukseen digitaalisen ovulaatiomittarin.

Plussatuulia kaikille OOooooooooooooooo:whistle:
Toivottavasti päästään porukalla elokuisiin odottelemaan ;)

Minä olen tottunut käyttämään raskaustestinä pregcheckiä ja ovulaatiotestinä davidia, molempia liuskamallisena. Pregcheck-raskaustesti ei ole antanut minulle vääriä haamuja tai viivanpaikkoja, ainoastaan oviksen aikaan antaa jonkunlaisen viivan. Aikaisemmin käytin davidin raskaustestiä, mutta ne näyttävät raskauden niin myöhään (ehkä noin dpo12-13) kun pc näyttää kohdallani raskauden jo noin dpo8 alkaen :) Hyvinä puolina pc:ssä ja davidissa on vielä se, että kun ovat aika edullisia.

sohvi35
Ite oon nyt ostanut sofin testejä ja luotto niihin on huono jostain syystä. Aiemmassa raskaudessa käytin pc:tä ja davidia ja tykkäsin. Tuntuu niin tyhmältä että sofin ovistestiin tulee selkee viiva mutta on haaleempi kuin kontrolliviiva niin tarkoittaa että ovista ei oo. Miksi sen pitää ne kaksi viivaa sitten tehä??! Kyllä on ongelmat :LOL:

Keskiviikko 5.11.2014

KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Yrittäjä J....................36..............24/26-28..................23...............3
Marrasmasu..............35.............13/24-26..................17...............4
Vauvatoiveinen..........37.............23/27-29.......................................1
Iltatähti...................37................17/28.......................3................3
Maimei...................38..............26/26........................5..............2
Tätimoonika............35..............16/33.............................3..............4
Minttumaari*.........37.................2/??..........................2..............2
Dark76..................37...............3/28-32......................42............2
An79....................34 .................23/30-32 ....................2 .......... 3(6
Sohvi35.......................37........ ......??/??.....................2..............?
Zuza..................... 36................??/??........................................3

DPO & PP

Vauvatoiveinen Dpo 7
Tätimoonika Dpo 0

:wave:TAUSTALLA:wave:

Carolina30+
*Pinkku*
Pirpali
Rimpe1
Eino
Zuza
Syystuuli74
Muovikulho
Kaneli-78
Takkutukka-76
Voila
Uniikki75
Xienna
Tolleri77
lilliputti78
Risse79
Ruutana
80emilia
Whisky

:heart:PLUSSANNEET:heart:

2014
tammikuu.....ei plussia
helmikuu.......Wc Ankka, Blancita
maaliskuu......Emotar, Emppis (kkm), Sirpa75
huhtikuu....... Chokomom, miltsu76, Karhunvatukka, kurki
toukokuu......Tombatar,Pippurihäntä
kesäkuu.......Väpä,Myymi,Villitusina
heinäkuu......Vaavi-haavi,Raidallinen kissa,Tolleri77, höpönenä
elokuu.........Pupuliinu,Jadey,Sisko36
syyskuu.......Oodikas
lokakuu........Emppis,Minnamamma77,Kaktus-76,Kaisa888
marraskuu....
joulukuu.......

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

:heart:SYNTYNEET:heart:

Tinttu76..............15.6.2014 poika
Minttumaari*........4.6.2014 poika
Ollakkovai...?........6.5.2014 poika
Kanervankukkanen..5.5.2014 tyttö
Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö

Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
pp on "piinapäivä", eli päivät alkion siirron jälkeen

Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla

Viimeksi muokattu:
Voi harmi, Whisky!! Tsempit ja uusia tuulia hetkeks!

Mulla siis 26/26 tänään, ja voi ahistus mitä piinaa! Koko ajan menkat niinku alkamassa, mut viel ei tiputtele, ei pysty oikein mitään muuta aattelee kuin et joko nyt, joko nyt. Vahvat menkkaolot kyl, mut yleensä ei ole näin montaa päivää. Normisti tulee naps päälle olot ja sit heti eka tuhru. No, lämpöjen lasku kertoo karua kieltään, et emmä tässä toivoa elättele, haluisin vaan ne menkat NYT, et pääsee suuntaamaan uuteen yritykseen!

Moi moi! Yksi kuumeilija ilmoittautuu mukaan, mikäli joukkoon vielä mahtuu! :wave: Olen lueskellut tätä palstaa jo jonkin aikaa, niin jotenkin oudosti kaikki vaikuttaa olevan jo "tuttuja" =) Omasta taustasta sen verran, että olemme aloittaneet perheenlisäyksen yrityksen mieheni kanssa 7/2013. Minulla ikää 37 ja miehellä muutamia vuosia vähemmän. Kummallakaan ei aikaisempia lapsia. Yksityisellä kävimme lääkärissä 8/2014, josta saimme lähetteen lapsettomuuspolille. Siitä asiat ovatkin edenneet huimaa vauhtia, kun olemme käyneet läpi jo "alkututkimukset" (veri- ja virtsanäytteet, sperma-analyysi, munajohtimien aukiolotutkimus) eikä kummastakaan meistä ole löytynyt "vikaa". Tarkoitus on tehdä tämän viikon perjantaina eka inssi. Siihen alle sain Letrozolit (kp 2-6) ja Menopur-pistokset (kp 7-9). Tänään vielä Pregnyl-pistos, ellei ovistesti näytä illalla plussaa.. Kaikki on niin uutta ja jännittävää :whistle:
Eli näillä mennään! Tiuhti77 yk 20 kp 10/25

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Tervetuloa Tiuhti :)

MaiMei pidän peukkuja ettei alkas ollenkaan vaan kyseessä olis jotain muuta ku menkat.

ON: tänään alkoi menkkapolttelut. Koko ajan sellainen olo et kohta alkaa. Yleensä nuo polttelur alkaa pari päivää ennen. Pari kertaa tuikkas munikseenkin tänään. Ja aika erikoista on et mun ei tee mieli makeeta...vaan enempi suolaista ja maustettua ruokaa ( en edes pidä tulisesta ruoasta). Maito maistui taivaalliselta vaikka yleensä on vesi ruokajuomana. Voi olla et nyt jotenkin kuvittelen kaiken, mut sen näkee sit ensi viikolla ;)

Kävin tänään kirppiskierroksella. Voi että ku olis ollu ihania vauvanvaatteita tarjolla. Ei vaan viitsi ostella, kun ei ole vielä tarvetta. No tein mä huippulöydön tolle kuopukselle...miikareiden uudenveroiset velour jogapantsit vain 2, 50e. Niin tyytyväinen!

Kiva kirppislöytö, An! Ja tervetuloa Tiuhtille! Peukut pystyyn sulle! No teille molemmille!! Ja kaikille muillekin!

Mun oli mielenrauhan kannalta pakko tehdä testi... Kyl ne menkat sieltä alkaa, niin siistiä negaa. No ei ollut aamupissaa, mut kuiteskin, luulis jo jotain näkyvän. Viime kuussa ei näin tarvinnut kyllä kärvistellä, menkat oli heti ihan selkeet. Toivottavasti ei oo mitään stressimuutoksia. En oo mielestäni stressaanut kyllä erityisesti. No joo, mut odotelkaamme vain, eihän tänään oo kuin laskurin mukaan just se päivä kun pitäis alkaa, päivää on jäljellä, eikä se nyt aina oo päivän tarkkaa. Mut joo, tätä tää on :)

Yhteistyössä