Moi kaikki :wave:
Mä oon tässä loman ratoksi lukenut koko ketjun läpi. Tuntuu kuin oltais jo tuttuja =) Oli mukava kun tällainen vähän jo elämää kokeneiden ketju täältä löytyi
Täällä kuumeilee 36-vuotias nainen ja toiveissa on neljäs lapsi. Kuumeilin nelosta jo pian kolmosen syntymän jälkeen, mutta silloin kaikki kolme olivat pieniä ja arjen rankkuus iski vasten kasvoja. Nyt kun arki on helpottanut, niin taas vauvakuume nostaa päätään.
Meillä mies on alusta asti (kun päätimme perheen perustaa) sanonut, että neljä lasta hän haluaa. Itse meinasin jo jänistää välissä, mutta tässä tosiaan taas ollaan :saint:
Meillä on vanhemmat lapset 08, 09 ja 11 syntyneitä. Kaikki kamat on myyty ja ns. alusta tässä aloitetaan vaikka kuopus on vasta 3 vee.
Mulla oli kuopuksen jälkeen hormonikierukka, joka aiheutti mulle aknea. Kestin sitä vuoden, kun toivoin sen helpottavan, sillä muuten tykkäsin siitä kyllä. Ei tullu tätiä ja muutenkin elämä oli huoletonta. Finnit ei vähentyneet ja sitten vaihdoin e-pillereihin, joiden pitäisi helpottaa aknea. Kai ne vähän auttoi.. Pillerit jätin helmikuussa tänä vuonna kun halusin olla "luomuna" ja tuntea miltä se tuntui. Eka kierto oli 71 päivää tyhjennysvuodon jälkeen. Tyhjennysvuoto oli muuten järkyttävä: kaksi viikkoa vuotoa ja muutamina päivinä jopa kananmunan kokoisia veripaakkuja. Mutta sen jälkeen kierto on ollut aika tasainen eli jotain 27-29 pvää. Tämä on nyt eka kierto, kun yritetään saada perheenlisäystä. Ovis on kai just tänään, ainakin luulen munasolun tänään irronneen kivuista päätellen. Kivut tulee aika yllättäen, ei varoita edellisenä päivänä ja kestää noin 4-5 tuntia. Limoja tulee pari-kolme päivää aiemmin.
Osaako muuten joku sanoa:
jos vasta tänään ois aikaa lemmelle, niin olisiko jo myöhäistä? Oliko se niin, että niiden simppojen pitäisi olla jo munanjohtimessa odottamassa sitä munista? On näköjään vähän hakusessa toi ajoitus.. Tehtiin talletus toissapäivänä ja tänään aamusta.
Tänään on kp 14 tai 15 (hitto en laittanu kalenteriin millon täti tuli, enkä nyt muista tarkkaa päivää). Lähdenpä nyt googlailemaan tota hedelmöitysprosessia