Ylen vaalikone on kyllä huono

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpö höpö. Et varmaan edes tunne ketään henkilökohtaisesti.
Kyllä minä pari tunnen ja ovat kyllä elitistejä pahimmasta päästä. Korkeasti koulutettuja helsinkiläisiä menestyjiä ja erona kokoomuslaisiin vastaaviin on juuri se joka huokosesta tunkeva ylimielisyys ja halveksunta kaikkia muita kuin oman ryhmän edustajia kohtaan. Tämän päivän snobit ovat vihreitä.
 
vierailija
Kyllä minä pari tunnen ja ovat kyllä elitistejä pahimmasta päästä. Korkeasti koulutettuja helsinkiläisiä menestyjiä ja erona kokoomuslaisiin vastaaviin on juuri se joka huokosesta tunkeva ylimielisyys ja halveksunta kaikkia muita kuin oman ryhmän edustajia kohtaan. Tämän päivän snobit ovat vihreitä.
Ok, ikävä kuulla. Mun tuntemani eivät ole sellaisia.
 
vierailija
Kyllä minä pari tunnen ja ovat kyllä elitistejä pahimmasta päästä. Korkeasti koulutettuja helsinkiläisiä menestyjiä ja erona kokoomuslaisiin vastaaviin on juuri se joka huokosesta tunkeva ylimielisyys ja halveksunta kaikkia muita kuin oman ryhmän edustajia kohtaan. Tämän päivän snobit ovat vihreitä.
Kyllä. Minunkin lukioluokalta ne parhaiten menestyneet ovat just Vihreitä. Jo lukioaikoina tärkeintä oli se, että kuhan saa tän kapisen pikkupitäjän pölyt karistettua jaloistaan. Ja sitten kun pois pääsivät, niin eivät ole täöllä nokkaansa näyttäneet. No tosin yksi tuollainen poju sai täällä nakkikioskilla turpaansa :) Vastustan väkivaltaa, mutta se tais mennä ihan oikein :)

Eniten ketuttaa, että tuo porukka sitten tekee autoilusta niin kallista että hyvä kun täällä maalla pystyy elämään.

Täällä asuvista juuri kukaan ei ole vihreä. Ja jos on, niin on tyyliin hörhö.
 
vierailija
Eniten ketuttaa, että tuo porukka sitten tekee autoilusta niin kallista että hyvä kun täällä maalla pystyy elämään.
Onkohan se autoilu kumminkaan nykyään sen kalliimpaa kuin ennen? Siis tulotasoon suhteuttuna.

Autot kuluttaa vähemmän, niitä tarttee huoltaa vähemmän.

En oo mikään Vihreä, mutta mulla on ollut kakkosautona sähköauto 5 vuotta. Todella minimaaliset huoltokulut siinä ollut. Asun maalla ja meillä on kaksi autoa: diesel ja sähköauto kakkosautona. Diisseli kuluttaa jotain 4l/satasella että kun vertaa vanhaan aikaan niin aikamoinen ero.
 
vierailija
Onkohan se autoilu kumminkaan nykyään sen kalliimpaa kuin ennen? Siis tulotasoon suhteuttuna.

Autot kuluttaa vähemmän, niitä tarttee huoltaa vähemmän.

En oo mikään Vihreä, mutta mulla on ollut kakkosautona sähköauto 5 vuotta. Todella minimaaliset huoltokulut siinä ollut. Asun maalla ja meillä on kaksi autoa: diesel ja sähköauto kakkosautona. Diisseli kuluttaa jotain 4l/satasella että kun vertaa vanhaan aikaan niin aikamoinen ero.
Kyllä autoilu on nykyään kallista ja siitä pitävät huolen verot ja autojen teknistyminen. Mulla on kaksi auto, 80-lukulainen ja viime vuosikymmeneltä. Ensin mainittuun jouduin vaihtamaan ajovalon umpion. Se maksoi 15€ ja pystyin vaihtamaan sen itse parissa minuutissa ruuvarilla. Uudemmassa autossani umpio maksaa 2000€ ja siihen työt päälle.
 

Yhteistyössä