V
vieras
Vieras
Höh. Mä olin just kirjaston koneella tulostamassa pari juttua sähköpostista. Joutusin avaamaan liitteen word-pohjalle. Suljin sen ruksista ja sähköpostista kirjauduin ulos. Olisko pitänyt jotain muuta tehdä vielä, esim. tyhjentää sivuhistoria vai pääseekö joku nyt katsomaan sitä mun word-liitettä sinne???
Mä en ole noissa yleisissä koneissa ennen käynyt, niin ei hajuakaan :O
Mä en ole noissa yleisissä koneissa ennen käynyt, niin ei hajuakaan :O