Yleisessä käytössä oleva kone ja sen käyttö...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Höh. Mä olin just kirjaston koneella tulostamassa pari juttua sähköpostista. Joutusin avaamaan liitteen word-pohjalle. Suljin sen ruksista ja sähköpostista kirjauduin ulos. Olisko pitänyt jotain muuta tehdä vielä, esim. tyhjentää sivuhistoria vai pääseekö joku nyt katsomaan sitä mun word-liitettä sinne???

Mä en ole noissa yleisissä koneissa ennen käynyt, niin ei hajuakaan :O
 
Jos siirsit liitteen leikkaa&liimaa-periaatteella, se varmaan jäi leikepöydälle. Seuraava käyttäjä voi liimata sen tarkasteltavakseen. Siksi kannattaa leikata jokin yksittäinen kirjain, jolloin se jää leikepöydälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Jos siirsit liitteen leikkaa&liimaa-periaatteella, se varmaan jäi leikepöydälle. Seuraava käyttäjä voi liimata sen tarkasteltavakseen. Siksi kannattaa leikata jokin yksittäinen kirjain, jolloin se jää leikepöydälle.

Siis gmailista aukaisin sen periaatteella lataa alkuperäinen liite, tms. mitä se sanookaan. Ei leikkaa&liimaa versiona...
 

Yhteistyössä