Yläkerran eukko tehnyt valituksen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulalla!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulalla!

Vieras
Isännöitsijältä tuli lappu.
Meillä kuulemma juodaan kaljaa aamuyöhön joka päivä parvekkeella.
Poltetaan sisällä ja koirakin haukkuu.
Hauskinta tässä on se, että kumpikaan meistä ei polta eikä varmaan toi kolmevuotias lapsikaan? Koiraa ei ole, ja dokaamisen voi unohtaa..
Käydään molemmat töissä, ja jos otetaan niin se tehdään muualla, eikä koskaan lapsen nähden.
Soitin isännöitsijälle, ja tämä eukko on kerännyt nimiä TOISESTA eli naapuri talosta =O SIIS mitä ihmettä ?!?
Itse tämä eukko alkaa siirtelee huonekaluja aina keskellä yötä, pesukone pyörii yöllä, ja niiden koira juoksee pitkin seiniä sisällä.
JA hänen poikansa pitää bileitä..
Miten ihmeessä tuollainen valitus voi edes mennä läpi ?!?

Olisko tullut väärään huoneistoon? Yksi hullui (siis se eukko) voi vielä olla, mutta miksi naapuritalon ihmiset allekijoittaisivat mitään, jos ei oo mitään valitettavaa.

no meidän talossa eräs nainen kävi keräämässä nimiä listaan jostain henkilöstä jota en ollut koskaan edes nähnyt. tietääkseni muut olivat laittaneet nimiä ihan vaan sen perusteella mitä tämä nainen oli kertonut siitä asukkaasta.
alkoi vihaamaan minua sen takia kun en laittanut nimeä. sainpa sitten itse valituskirjeen kyseiseltä naiselta. hyvä ettei sylkenyt aina kun tuli vastaan.
onneksi joutui sitten tämä itse muuttamaan pois.

Olisko tullut väärään huoneistoon? Yksi hullui (siis se eukko) voi vielä olla, mutta miksi naapuritalon ihmiset allekijoittaisivat mitään, jos ei oo mitään valitettavaa.

Naapurin täti on sepustanut niille tarinoitaan. Suurinosa ulkomaalaisia, eikä oo tajunnu mihin nimensä on laittanut. JA siis me ollaan meijän rpun ainoa lapsi perhe, ja tuossa lapussa mainittiin myös, että koliikkivauva itkee joka ilta. (vauvaa meillä ei kyllä ole)
Tämä eukko pystyy mahdottomiin... Ruokkii lintuja (joka on kiellettyä) Pesee parveketta, niin että kurat lentää meijän partsille, kuunetelee musiikkia niin lujaa että ikkunat helisee. IKINÄ kukaan ei kuule hänen asunnostaan mitään.. Suurinosa noista vanhuksista, ja ulkomaalaisista pelkää tätä eukkoa..

[QUOTE="vieras";24716014]Mitä isännöitsijä on sanonut kun olet kertonut asian todellisen laidan?[/QUOTE]

Hän kuulemma tulee käymään meillä huomenna. Siinähän tulee. Voi etsiä sitten niitä koiran karvoja, kaljatölkkejä ja tupakanhajua täältä...
Hänen ei ole kuulemma syytä olla uskomatta tätä naista.. pikkasen vaan huvittaa, että nimet oli naapuritalosta kerättyjä, eikä yhtään nimeä ollut meijän talosta..

[QUOTE="vieras";24716182]No, tule sitten kertomaan mitä sanoo huomenna. :D[/QUOTE]

Kyllä varmasti tulen :D Pikkasen vaan sapettaa tollanen valitus...
Ja siis tämä eukko on itse se talossa metelöitsijä. Viimeyönäkin ryskäsi ulko-ovea. Paisko ovia niin lujaa, että meijän lapsikin heräs..

Hienosti joku yrittänyt matkia ;)
Mutta joo, isännöitsijä kävi ja mikä tuuri. Sattui olemaan paikalla kun yläkerrasta alkoi kuulumaan huonekalujen liikuttelu, ja koira juos pitkin kämppää.
Totesi vaan, että käy keskustelee asukin kanssa ja kumoaa meille tehdyn valituksen..