ylämahakivut!!

On ollut pari päivää ylämaha ja navanseutu tosi kipeä,istuminen ja kävelykin tuntuu ikävältä, ja viime yö meni tuskaillessa kun ei voinut kääntyä edes kyljelleen. Kävin lääkärissä,pissanäytteessä leukosyytit lievästi koholla, muuten normaali ja verenpaine normaali, eli ei voi olla raskausmyrkytys, ja tuolla kohollaan olevalla arvolla ei kuulemma ole mitään merkitystä koska muuten kaikki arvot normaalit.. Lääkäri vaikutti ihan puoskarilta eikä oikein osannut sanoa mitään.. Onko teillä muilla ollut vastaavia mahakipuja raskausaikana? Alamahassa ei ole kipua ja vauva tuntuu liikkuvankin normaalisti, mut pelottaa silti et joku hätänä. Mulla nyt menossa 23. viikko.
 
heippahei!! :wave:
mulla on ollu noilta samoilta viikoilta suunnilleen ihan samaa ylävatsakipua,lääkärissä käyty kättärillä ja on kuulema normaalia.eivät tarkalleen osanneet sanoa mistä johtuu,mutta luultavasti kiinnikkeet ym tuossa kohtaa joutuvat koville..
mulla olli kans noi leukosyytit vähän koholla,johtuu kuulema ihan vaan raskaudesta.
elä huoli! :hug:
ja muuten,älä ihmeessä nyt mee kurottelemaan..menion nimittäin lätkimään ampiaista ja sattu niin perkuleesti,tuntu ihan semmonen repeeminen |O
ja viikkoja on nyt 33
tsemppiä!!
 
Ylävatsakipua on ollut ja eikä niille loppua näy. Verenpaine on matala ja terkkari sano, että ei mulle saa edes tekemälläkään raskausmyrkytystä juuri tuon verenpaineen takia. Mulla on tää kipu kestänyt viikolta 27 ja nyt oon viikolla 36+5... Pakko se on jaksaa.
 
Samat oireet täälläkin, olleet nyt reilut pari viikkoa. Eli ylämahaan, erityisesti toiselle puolelle sattuu ja kovasti. Jostain sain tietoa, että voisi olla kyse kiinnikkeiden venymisestä / repeämisestä tai vatsalihasten revähtämisestä. Tuo jälkimmäinen tuntuukin mahdolliselta, sillä juuri repeämältä kipu tuntuu. Ei auta kuin kestää. :/

Niin ja viikkoja on 25+4.
 

Yhteistyössä