yksivuotissynttärit kohta, mitä lapselle lahjaksi??!!

kertokaapas mikä oli teidän lapsilla todella hyvä lahja kun täyttivät 1-vuotta?
sukulaiset hirveästi kyselevät, että mitä voisivat ostaa, eikä mun mielikuvitus riitä kaikille vastaamaan.
hyviä vinkkejä ottaisin hirmu mieluusti vastaan =) =) :flower: :flower:

-KIITOS-
 
Hanimani
Meillä poika on tykännyt ihan hirveästi Fischer Pricen Koulubussista ja Maatalosta. Lisäksi pop ovat olleet auto, jonka kyytiin voi istua ja jaloilla potkia vauhtia. Autossa on myös ns työntökahva, eli kävelee sen kanssa ympäri huushollia. Myös kirjat on in. Pehmolelut ei kiinnosta yhtään.
Sulla hyvähkö nimimerkki....
 
Meillä molemmilla pojilla suosituin ykkössynttäri lahja on ollu auto minkä päällä voi istua /sitä työnnellä...Pikkukakkoselle toivoin vaatteita sukulaisilta, kummeilta jne. Oli kivaa saada uutta, ettei kaikki olisi isoveljen vanhaa.
 
Dubloja, puupalaikoita, kattiloita ja astioita leikkiin, nukke, nuppipalapelit, autot ym. (esim fisher price), brion junarata (ei nyt ihan heti tietty kyllä itse osannut koota..), kirjat, vahaliidut, muoviset/puiset eläimet (isohkot), työntökärry, potkuttelumopo/auto... tossa jotain 1-vuotislahjoja jotka meillä oli kovasti käytössä siinä 1-2-vuotiaana.. ja monet niistä on edelleen melkeen 4-vuotiaanakin käytössä.. :)
 
Meillä kivoja 1-vuotislahjoja olivat: nuppipalapelit, kurkistuskirja, dublo (paloauto) ja normipalikkasetti, brion puuvaunut, kauko-ohjattava poliisiauto (kaukosäädin ei käytössä), ylipäänsä autoja tuli paljon ja kaikki on ollut suosiossa.
 
meillä tykkäs kovin duploista, fp:n little peapoleista, nuppipalapelit, palikat ja ehkä tykätyin oli plaston mopo. Ei kyllä karsaasti katsonut kylpytakkia jonka sai tai lakanoitakaan. Yks v. on vielä kiitollinen kaikesta mitä saa. Mieti mitä mahdollisesti voisitte tarvita, lasten astioita, aterimia tms. Nii ja hiekkalelut on kans kova sana, sekä kastelukannu.
 
Meillä tykättiin ja tykätään edelleen 1 v lahjoista eniten isosta nallesta, sellainen n. 80 cm korkea perinteinen ja pehmeä. Myös FP:n little peapolen eläintarha on ollut tosi tykätty. Myös erikokoiset pallot ovat pitkäikäinen lahja.
Niin ja taaperokärry on myös ollut kovassa käytössä.
 
Meillä tyttö sai synttärilahjaksi legoja, kirjoja, nuppipalapelejä, leikkiastioita ja itse ostin semmoisen laulavan ja tanssivan kissan, kun tyttö niin tykkää kissoista!
Joulukin tuli melkein heti 1v synttäreiden perään ja mieluinen joululahja oli Fisher Pricen:n farmi! Luukkukirjat on myös kiinnostavia ja vauvanukke.

Riippuu sitten käveleekö lapsi, taaperokärryhän on kanssa hyvä!

Itse ostin kummitytölle 1v lahjaksi tyynyn ja peiton (isomman) ja pussilakanat.
 
Meillä esikoikek sai 1v. lahkjaksi mm. potkuauton, Fisher pricen pop-up jutun ja palikkalaatikon. Kaksi jälkimmäistä on vieläkin kovassa käytössä, auto ehti jo hajota.

Nyt kun kuopus täyttää kohta 1v. niin kivoja lahjoja olisi hiekka- ja pihalelut, Plaston mopo (kestävämpi kuin potkuauto) sekä Fisher pricen maatila.
 
Nukke + vaunut
Duploja
palapelejä
palikoita, vaikka sellasen laatikon mihin laitetaan erimuotosia.
kirjoja
hiekkaleluja
kylpyleluja
musiikki-cd
sormivärit
valokuva-albumi, sellanen pieni ja siihen kuvia mitä lapsi voi itte katella.
lautanen & muki- setti
Pallo, sitä joku jo ehdottikin.
 
Meillä oli mieluisin myös tuo potkuauto, siis pojan mielestä ja hyvänä kakkosena tuli Fisher-Pricen opettavainen kännykkä (vanhemmat sisarukset kun juuri sai kännyt niin on niin reteetä, kun saa omaan luuriin höpöttää :D ). Itse pidin myös kovasti kylpytakista ja kengistä, noita leluja kun muutenkin on niin kauheasti.

Muoks. Ja melkein unohdin, että tapparan pelipaita pojan nimellä varustettuna 80 cm oli tosi kiva idea enolta joka on henkeen ja vereen tappara fani ;)
 
Poika sai hopeisen kakkulapion synttärikakun leikkausta varten sekä hopeisen servettirenkaan, joita tulee aina yksi vuodessa.
Itse ostimme ensimmäisen kosketinsoittimen ja se vasta olikin ykköslelu.
Polkuauto, taaperokärry tms ja legot tietysti ovat varmaan ihan hyviä lahjoja.
 
Me on toivottu tytölle crocseja kesäksi, aurinkolasit, nuken rattaat, vaatteita, hiekkaleluja, pyöräilykypärä... Ainakin nämä nyt tuli mieleen. Tuolla olikin paljon lelu vaihtoehtoja :) Synttärit on 3 viikon päästä :)
 

Yhteistyössä