on nyt eräällä henkilöllä ihan unohtuneet, tai niitä ei ole ollutkaan.
Nimittäin mieheni veli mielellään päättää kaikista asioista mieheni puolesta.
Mieheni on paljon sairastellut ja hänen kommunikointi kykynsä on paljon huonompaa kuin terveillä ihmisillä.
Veli omasta mielestään haluaa auttaa parhaansa mukaan miestäni, mut....esim.
jos/kun on samat geenit, on muka samat tottumukset ruuan suhteen siis sama maku.
Tämä veli siis mielellään päättää, mitä miehelleni saa antaa ja mitä ei.
Sitten jos mieheni katsoo jotain sellasta ohjelmaa tv:stä, mikä ei ole tämän veljen mieleeni. äkkiä tv kanava vaihtuu, laittaa äänettömällekin usein tv:n. :/
Miehelläni on avustaja päivittäin.
Silti tämä veli tykkää myöhään illalla (ma-su eli joka ikinen ilta) käydä meillä, mittaa mieheltäni kuumeen, veren paineet ja semmoista.
Hänellä ei ole hoitoalan koulutusta, avustajalla on.
Itse alan sen verran kypsä olemaan, jotta mietin kannattaisko viranomaisten(poliisin...sosiaalitoimi ym. tietääkin asioista) kans jutella, mikä on kotirauhan rikkomisessa se raja, jos sen ylittää, tuleeko seuraamuksia?!
Mielestäni melko omavaltaista on tämän sukulaisen käyttäytyminen meillä.
Tätä mieltä on myös ne joiden kans olen keskustellu asiasta.
Hän tulee tänne kuin olis isäntä kodissamme.
Kengät jalassa myös kävelee meillä, samoilla kengillä kulkee myös sellaisissa paikoissa että ihan puistattaa kun ajattelee asiaa.
Nimittäin mieheni veli mielellään päättää kaikista asioista mieheni puolesta.
Mieheni on paljon sairastellut ja hänen kommunikointi kykynsä on paljon huonompaa kuin terveillä ihmisillä.
Veli omasta mielestään haluaa auttaa parhaansa mukaan miestäni, mut....esim.
jos/kun on samat geenit, on muka samat tottumukset ruuan suhteen siis sama maku.
Tämä veli siis mielellään päättää, mitä miehelleni saa antaa ja mitä ei.
Sitten jos mieheni katsoo jotain sellasta ohjelmaa tv:stä, mikä ei ole tämän veljen mieleeni. äkkiä tv kanava vaihtuu, laittaa äänettömällekin usein tv:n. :/
Miehelläni on avustaja päivittäin.
Silti tämä veli tykkää myöhään illalla (ma-su eli joka ikinen ilta) käydä meillä, mittaa mieheltäni kuumeen, veren paineet ja semmoista.
Hänellä ei ole hoitoalan koulutusta, avustajalla on.
Itse alan sen verran kypsä olemaan, jotta mietin kannattaisko viranomaisten(poliisin...sosiaalitoimi ym. tietääkin asioista) kans jutella, mikä on kotirauhan rikkomisessa se raja, jos sen ylittää, tuleeko seuraamuksia?!
Mielestäni melko omavaltaista on tämän sukulaisen käyttäytyminen meillä.
Tätä mieltä on myös ne joiden kans olen keskustellu asiasta.
Hän tulee tänne kuin olis isäntä kodissamme.
Kengät jalassa myös kävelee meillä, samoilla kengillä kulkee myös sellaisissa paikoissa että ihan puistattaa kun ajattelee asiaa.