yksinkö ain??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sininen uni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sininen uni

Vieras
olen ollut 4.v jo yh ja nyt sitä jo kaipaisi toista ihmistä jakamaan arjen ilot ja surut.mutta mistä löytäisin sellaisen KUNNOLLISEN kaverin,kun tuntuvat vaan olevan sitä yhtä vaille ja heippa.vika tietty minussa!!!kokemuksia???

Esim. netin deittipalstat ovat hyvä paikka hakea seuraa :) Ja usko pois, suurin osa siellä on ihan normaaleja ihmisiä! Itse olen löytänyt monta hyvää ystävää netistä sekä miesystäväni. Olin yksin 2 vuotta (jos tällä jotain merkitystä on).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 16:05 Mie vaan kirjoitti:
Esim. netin deittipalstat ovat hyvä paikka hakea seuraa :) Ja usko pois, suurin osa siellä on ihan normaaleja ihmisiä! Itse olen löytänyt monta hyvää ystävää netistä sekä miesystäväni. Olin yksin 2 vuotta (jos tällä jotain merkitystä on).

Olisko jotain osoitteita näille netti sivulle?

Itse olin 6½ vuotta eroni jälkeen yksin. Syksyllä vastasin kirjeenvaihtoilmoitukseen ja nyt olen onnellisesti rakastunut. Ole avoin kaikelle uudelle. Sopiva mies tulee vastaan kun sitä vähiten odotat. Minäkin etsiskelin vain kirjeystävää ja toisin onneksi kävi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 11:59 Micosa kirjoitti:
Olin yh 7 vuotta ja sitten löysin nykyisen mieheni tai sitten hän löysi minut.
Ei sitä kannata etsiä se oikea tulee kyllä vastaan. =)

Entä jos asuu tuppukylässä metsän keskellä, eikä käy juuri koskaan muualla kuin ruokakaupassa ja töissä (jossa ei ole miehiä)? En mä oikein jaksa uskoa että mua tultais kotoa hakemaan... :ashamed:
Enkä mä osaa alkaa luontevasti juttelemaan kenellekään kirjastossa tai pankkijonossa... Hmm. Ja noi deittipalstat. Mulla ei ole liiemmin mahollisuuksia käydä treffeillä, kun lastenhoito on hankala järjestää, enkä myöskään haluu ketään vierasta kutsua heti kotiini. Meniks tää nyt ihan mahdottomaksi? :whistle: :(

Eli niitä deittipalstoja löytyy esim. city.fi, suomi24. Voit kokeilla myös googlella vaikka sanalla deitti, treffi tmv.

Sirpale: Mitä jos kuitenkin kokeilisit noita deittipalstoja? Eihän se tarkoita että heti tarvitsisi ketään kotiin kutsua. Vaihdatte kuvat ja juttelette ja pyydät jossain välissä miestä vaikka kaupalle pyörähtämään että näette ihan oikeassa elämässä. Ei siinä ekalla kerralla enempiä tarvita. Sitten annat ajan tehdä tehtävänsä :) Kokeile ja päätä sitten oliko sinun juttusi =)