Ihan tulee suru puseroon tassa - en aavistanut miten koville minulle tulee ottamaan tama lasten kasvaminen ja irtautuminen kotiympyroista. Vanhin on nyt varttia vaille 16v (eli kovasti lapsi viela) mutta kaikki elkeet ja piirteet siita etta ottaa vahan hajurakoa tahan kotiympyraan. Paivat on tietty koulussa, sitten on harkat, ja harkoista tulee kotiin tyttoystavansa kanssa, tai menee jonkun kaverin luo,, ja illalla on taas jotain menoa. Lupaa kylla kysyy aina kaikille juoksuilleen, ja muutenkin on oikeen hyva poika (ei tupakoi, ei juo, ei kayta huumeita, eika liiku missaan epailyttavassa joukossa; aina on siella missa sanoo olevansa, etukateen nimettyjen kavereitten kanssa, ja aina tulee kotiin juuri silloin kun on sovittu). Kylla mina tietysti valilla kiellan menot kun menee ihan overiksi - mutta useinmiten haluan kieltaa vaan siita yksinkertaisesta syysta etta haluan pojan olevan KOTONA.
Jotenkin tuntuu silta etta en nae hanta koskaan, emmeka enaa juttelekaan niita naita niin kuin ennen. Tuntuu silta etta han tulee minulle puhumaan vaan silloin kun haluaa minulta jotain (lupaa, autokyytia, rahaa jne. jne). Olen kylla tasta hanelle sanonut ja maininut myos sen milta minusta tuntuu,,, mutta tasta on ihan vaan pari paivaa.
Suoraan sanottuna minulla on poikaa ikava - mutta tiedan etta tammoista tama tulee olemaan kun han opettelee omia teitaan, tapojaan, ja elamaansa. Antakaa nyt kuitenkin jotain vinkkia siihen etta miten voisin saada sellaisen 'yhteyden' haneen - muutakin kuin vaan sita arjen kaytannon hoitoa!!
Tanaan ajattelin kun olin vienyt hanet matsiin lahtevalle bussille, etta enpa arvannut miten kovaa tama lapsen itsenaistyminen on ja ihan kyyneleet tuli silmiin. Ja kolme naita on tassa viela odottamassa,,, voih,,,,, :'(
Jotenkin tuntuu silta etta en nae hanta koskaan, emmeka enaa juttelekaan niita naita niin kuin ennen. Tuntuu silta etta han tulee minulle puhumaan vaan silloin kun haluaa minulta jotain (lupaa, autokyytia, rahaa jne. jne). Olen kylla tasta hanelle sanonut ja maininut myos sen milta minusta tuntuu,,, mutta tasta on ihan vaan pari paivaa.
Suoraan sanottuna minulla on poikaa ikava - mutta tiedan etta tammoista tama tulee olemaan kun han opettelee omia teitaan, tapojaan, ja elamaansa. Antakaa nyt kuitenkin jotain vinkkia siihen etta miten voisin saada sellaisen 'yhteyden' haneen - muutakin kuin vaan sita arjen kaytannon hoitoa!!
Tanaan ajattelin kun olin vienyt hanet matsiin lahtevalle bussille, etta enpa arvannut miten kovaa tama lapsen itsenaistyminen on ja ihan kyyneleet tuli silmiin. Ja kolme naita on tassa viela odottamassa,,, voih,,,,, :'(