Yksinäisyys ja kumppanin kaipaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yli 30v,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja yli 30v:
Miehen tulee olla ehdottamasti luotetteva ja rehellinen. Sopivan kiltti, mutta ei liikaa. Huomioi kauniisti perhettä arjessa. Vastuuntuntoinen ja uskollinen.
Tuollaisen miehen kun saisin.. Onnellinen olisin :)

Kuvailit juuri Ranen.

Ai sinut :) Sitten meidän pitää mennä yhteen. Eikös vaan ;)

Miehen tulee olla ehdottamasti luotetteva ja rehellinen. Sopivan kiltti, mutta ei liikaa. Huomioi kauniisti perhettä arjessa. Vastuuntuntoinen ja uskollinen.
Tuollaisen miehen kun saisin.. Onnellinen olisin :)

Kuvailit juuri Ranen.

Ai sinut :) Sitten meidän pitää mennä yhteen. Eikös vaan ;)

Toki!

Mieluummin aina mennä yhteen, kuin ottaa yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Eikös vaan ;)

No mites. Tykkäätkö hiilihydraateista?

Kaikki naiset tykkää niistä :p
Eiks se oo jotain laihduttavaa?

Do dih. Pisti vissiin liian pahan kyssärin, ja pelästytin yli 30v:n kaus pois. :(

No Rane on tottunut. Rane nousee aina jolilleen. Elämä voittaa silti.

No mitäs vv, oliko mukava ja lämmin päivä?
Näitkö isoja veneitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Eikös vaan ;)

No mites. Tykkäätkö hiilihydraateista?

Kaikki naiset tykkää niistä :p
Eiks se oo jotain laihduttavaa?

Do dih. Pisti vissiin liian pahan kyssärin, ja pelästytin yli 30v:n kaus pois. :(

No Rane on tottunut. Rane nousee aina jolilleen. Elämä voittaa silti.

No mitäs vv, oliko mukava ja lämmin päivä?
Näitkö isoja veneitä?

Olenhan minä vielä täällä :)
Hiilihydraateista taisit kysyä.. en pahemmin tykkää, mutta tuleehan noitakin saatua aina joskus :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
olen jo tottunu ajtukseen yksin olemisesta, tosin en mä mitään herroja ole halunnukkaan niinkun aapee... :D

kuin myös... seurusteluaki kokeiltu, mutta siinä saa vaan särjettyä toisen syrämmen... Mut on varmaan luotu elämään yksin... Tai noh, lasten kans.

Kuulostaapa hyvältä. Tykkäät sitten enempi lihasta?

Juu olen valkoisen lihan ystävä mm. kala ja kana. Tämän kanssa höyrytettyjä kasviksia. Hyvää on. En välitä niinkään perunasta, pastasta jne.

Sama tilanne täällä, paitsi että nykyään nautin sinkkuudesta. Tokihan se joskus korpeaa, kun kaverit menevät naimisiin ja hankkivat lapsia. Kieltämättä itsekin haluaisin jälkikasvua. Mutta nyt haluan vain nauttia elämästä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Sama tilanne täällä, paitsi että nykyään nautin sinkkuudesta. Tokihan se joskus korpeaa, kun kaverit menevät naimisiin ja hankkivat lapsia. Kieltämättä itsekin haluaisin jälkikasvua. Mutta nyt haluan vain nauttia elämästä!

Tätä mä voin peesata.

Joskus on niin ikävä toista vierelle, olla lähellä, olla vaan...

...mut jos sitä jatkuu, alkaa viimeistään kahden päivän päästä vituttaa, et eiks sais olla taas vaan yksin...

Mennä ja tehdä mitä mielii.

Pöh, hankalaa elämää.

Rane:

Hienoa. Minäkin olen erityisesti _kaikenlaisten_ rintapalojen ystävä.

Sehän on kiva..sittenhän saamme nauttia kalojen rintapaloista ja kanojen rintapaloista.. Meillähän ei nautinnot lopu ;)

oliskohan sulla vielä sitten hyvät kalastusvehkeet juuri niitten kalojen saamiseksi jotta ei jäätäisi rintapaloitta?

Nyt tuli siis koko viesti, jonka tarkoitin Ranelle :)

Sehän on kiva..sittenhän saamme nauttia kalojen rintapaloista ja kanojen rintapaloista.. Meillähän ei nautinnot lopu ;)

Nyt aletaan olla asian ytimessä....kalaa vaikka vähän pyrstöstäkin...kanan rintaa, ja....toki nauttia pitää. Ja kaksin aina kaunihimpi, mikä ei tuottane ongelmaa, sinulle ainakaan...

Nyt aletaan olla asian ytimessä....kalaa vaikka vähän pyrstöstäkin...kanan rintaa, ja....toki nauttia pitää. Ja kaksin aina kaunihimpi, mikä ei tuottane ongelmaa, sinulle ainakaan...

Juu ei tuota minkäänlaisia ongelmia. Enemmän yksinolo tuottaa ongelmia kuin kaunnisti kaksin :)

oliskohan sulla vielä sitten hyvät kalastusvehkeet juuri niitten kalojen saamiseksi jotta ei jäätäisi rintapaloitta?

Ranen kanssa ei jää koskaan rintapaloitta, ja kalastusvehkeetkin on kunnossa ja viimeisen päälle vireessä aina tarvittaessa. Halutessasi voit aina vaikka vähän lainata niitä omaankin käyttöösi

Alkuperäinen kirjoittaja täähän itärannikon sinkku:
on hulvaton tyyppi!! jos olisin sinkkumies, iskisin kyl ton heti!

Totta turiset, paitti siinä on sinkku enempi länsirannikolta kuitenkin.

Joka tapauksessa saa Ranenkin veren kiertämään.