Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nauttinut seksistä luonnon helmassa muutaman kerran.......On se niin mukavaa!!
Kävin hampaan pesulla ja samalla riisuin, ei ole kuin t-paita ja pikkukalsarit. Nukun kesällä alasti, mutta näin talvella on t-paita, ei kalsareita. Kalsait on hankalat nukkuessa kun ne kiristää, on niin mukavaa kun vapaasti voi penis heilua ja voi aina hyväillä....
Vai jo vähensit, mitä vielä päällä....

Jaa että nyt olisi puhdas suu suudella...
pikkuhousut ja paita on vielä... pikkuhousut on tälläkertaa vaaleansiniset pitsireunalliset...
Minä nukun aina vain pikkuhousut jalassa, en osaa enää muuten... paita ahdistaa... saa rinnat heilua... :D

Niin on, suukko sinulle!!!.......Naisilla rinnat on kuin meillä penis, vastakohta.....Olisi kiva nähdä sinut pikkarit jalassa......Miksi nukut pikkuhousut jalassa, eikö mukavampi ilman, onko siihen joku syy?

Kiitos suukosta! saat takaisin pitkän kielellä härnäyksen...
En osaa olla kokonaan alasti... tottumus kysymys kai...
Miten ja missä sait ulkona? Oliko vaarana jäädä kiinni?

Kesämökillä rannalla, ei ollut muita. Myös pyöräretkellä pienen metsälammen rannalla. Pidimme tauon, menimme uimaan ei ollut uikkareita. Uimme alasti, kuivattelimme ruohikolla, kaverini alkoi hyväillä minua, eipä siinä muuta tarvittu.
Vastarannalla oli kesämökki, sieltä näkyi liikettä......Varmasti huomasivat.
Oli mukavaa.....

Nuo on varmaan aika tyypillisiä tilanteita suomen luonnossa, uimaan yhdessä... ainakin mökillä kun saunotaan ja uidaan...
Itse olen jo jonkin aikaa haaveillut seksistä vedessä, uimassa ollessa...
Pikkuhousut alkaa olla jo aika kosteat...

niinhän nämä on.......Vedessä on vaikea työntyä sisään, mutta veden rajassa....Siinä on mukavaa, välillä vesi loiskuu päälle.
Heitä pois, on helpompi hyväillä.......Minä heitin kanssa, aika hyvä erektio on.....Pitää vähän tehdä edestakaista liikettä....Ajattele, minä hyväilen hellästi rintojasi.....Suutelen niitä, hivutan kieltäni alemmas ja alemmas.....Löydän kostean pimppisi....Ompa se turvoksissa, nuolen hellästi klitorist........Milta tuntuu....

Oih! Ihanaa... jatka vaan... mutta käänny niin että saan samalla ottaa peniksesi suuhuni ja hyväillä pakaroitasi ja hieman hieroa kiveksiäsi.... Kokeile hieman sormellakin... on jo ihan märkä ja valmis ottamaan vastaan... mutta nautitaan pitkään... härnäten...

Olemme 69 asennossa, saamme molemmat antaa suuseksiä......Työnnän kaksi sormea pimppiisi ja jatkan klitoriksen nuolemista, voihkit nautinnosta......
Tekee hyvää kun pyörität kieltäsi terskan ympärillä.....Tuntuupa kiveksistä hyvältä, kosketuksen aistii paremmin , kun kivekseni on karvoista paljaat....Ahaa, kun tekee hyvää.....

Nuolen varovasti ihan terskasi päätä... pidän varresta kiinni toisella kädellä.. toinen hieroo kiveksiäsi... Selkäni kaareutuu kun työnnät sormen sisääni.. muutat otteet hieman rajuimmiksi imet klitoristani ja työnnät sormet syvemmälle... laukean samalla kun imen kaluasi voimakkaasti...

Haluatko että laukean suuhusi, en jaksa pidätellä kauaa.........Vai haluatko että tulen takaa pimppiisi.......Käänny vaan kontillesi, halaun tulla sisällesi........Kyllä tekee hyvää.....

Työnnyt rajusti minuun ja pusket menemään kuin viimmeistä päivää... sänky natisee samaan tahtiin... pidät tiukasti lanteiltani kiinni ja määrät tahdin... selkäni kaareutuu... voihkeeni säestää rajuja työntöjäsi...

Nivusissa tuntuu polte......en jaksa kauaa, tunnen kuinka lasti lähtee liikkeelle.....Sperma lentää lämpimään kohtuusi.....selkäsi on notkolla ja huudat kuin viimeistä päivää........Lysähdämme molemmat väsyneinä, mutta onnelisina sängylle...
Suutelemme hellästi toisiamme.......Nautitko tästä illasta...?
Laukesitko, vai säästeletlö vielä? Minä ajattelin vielä käydä suihkussa ennen nukkumaan menoa ja tehdä siellä loppuun......
Aamulla aikainen herätys, pitäisikö lopetella.......??
Voitaisiin alkuviikosta joku ilta taas tavata, eikö niin?

Minä sain, mutta nyt pitää lähteä suihkuun... paikat hieman hellät ja voin saada uudelleen siellä... mutta tosiaan kello on jo paljon, nukkuman on mentävä...
Kiitos tästä illasta, nautin todella... palataan ensi viikolla asiaan..
Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia!

Hyvä niin, minäkin nautin ja penis on vielä kovana....Teen suihkussa loput ja ajattelen sinua siellä ja pimppiäsi...!!!!
kiitos itsellesi myös, olet mukava nainen....Palataan ensiviikolla joku ilta...!!1
Hyvää yötä myös sinulle, käperry kainalooni, hei vaan!!!

Kiitos ihan hyvin! Ajattelin jos sinulla hetki aikaa, mutta jos et ehdi niin eihän sille mitään.
Viikonloppuna kyllä joku ilta ehtii.
Viivytkö vielä hetken, vai joko poistut?

No eipä voi sanoa että olisi ollut vipinää... Sunnuntaina oli yks pika tapaaminen... Sain kyllä kutsun eräältä exältäni ensi viikonlopuksi, mökille, mutta en mene...

Oliko pika tapaamisessa seksiä, vai ihan muuten vaan? Eikö kiinnosta meno mökille, vai seura ei miellytä? Tottakai itse päättää minne menee ja kenen kanssa.
Minulla ei mitään ihme suunnitelmia pääsiäiseksi. Kaipa sitä jotakin keksii...

Pikatapaaminen oli pelkää seksiä... hyvää sellaista.

Onpa hankalaa yrittää selittää... ei johdu seurasta eikä siitä ettenkö viihtyisi mökillä vaan haluan enemmän hänen kanssaan, kuin kiihkeän viikonlopun mökillä... Ymmärtääkö miehet tällaista? Tuo tapaamis ehdotus tuli minulle liian pian, haluan vain hetken katsoa onko hän tosissaan ja voinko taas luottaa häneen, kun sanoo että haluaa yrittää uudelleen minun kanssa... Teenkö kaikesta liian vaikeaa, pitäisikö sittenkin mennä...?

Vaikea sanoa.....??? Sinun pitää kuunnelle mitä sydän sanoo, onko sinulla tunteita kaveria kohtaan? Jos kaveri vilpittömästi haluaa jatkaa mutenkin kuin vain seksin merkeissä.
Soita ja juttele hänen kanssaan, mitä hän haluaa.......Jos vain leikkii sinun tunteilla ja vain seksiä, niin harkitsisin menenkö vai en?
Nämä on vaikeita asioita......Joskus järki sumenee, kun himot saa vallan. Ei suhde perustu pelkälle seksille pitää olla muutakin mukana....

Nimen omaan. Tiedän että haluaa muutakin kuin seksiä, mutta... asiassa on niin paljon muutakin, tärkein minulle luottamus ja tuo onko varmasti tosissaan, jos on ei tämä tähän yhteen viikonloppuun kaadu, on niitä muitakin...
Mutta nyt saunaan! Hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä! Palataan taas asiaan ja muista aina välillä minua kun on tarvetta..!