Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai unikuvien, pääsisimpä viereen.....Sitten ymmärrän jos ei oma kone.......Menikö rikki? onko fiilikset kuitenkin seksin suhteen entiset......Mieli tekee, minulla ainakin....
Pystytkö kirjoittelee siellä vapaasti, vai onko sinulla seuraa......Jopa mies seuraa...???

Ei onneksi vielä hajonnut, mutta kun en ole kotosalla tänään... pitkä juttu... yleisellä koneella, joten rajoittaa kun ihmisiä kulkee ohi... muuten tekisi mieli...
Nukkua olisi ihana pitkästä aikaa jonkun kainalossa... Kaipaan nyt vain läheisyyttä...

Sitten on huonompi juttu.....Vaikka mieli tekisi, ei pysty hyväilemään itseään....Harmi!!
Kyllä se on mukavaa nukkua toisen kainalossa välillä, mutta kiva on sitten herätä ja rakastella. Mukava herätys, kun on erektio ja nainen vieressä.......

Nimen omaan tuo herääminen... ja aamurakastelu on se mitä kaipaan. Minullakun meinaa mennä illalla rakastellessa unihalut... niin pidän enemmän aamusta. Mikäs on sen parempi tapa aloittaa uusi päivä...?

Sanos muuta...!!!! Minä tykkään kyllä rakastella myös illalla ja sitten suihkuun, kyllä nukuttaa!!!! Tietysti aamulla on aina erektio kovempi ja seksi parempaa......!!!! Jos ei ole naista vieressä, niin usein aamulla joutuu tyydyttää itse......

Tottakai yhteinen suihku.......Illalla olin kotona, aikainen herätys oli aamulla. Ei ole mitää nyt muuta suunnitelmia,,,,,,Kai sitten kun menen nukkumaan, käyn suihkussa ja kaipa sitä täytyy vähän hyväillä......Ei ole nyt,kuin loppuviikosta vasta seuraa tarjolla....

Loppu viikkoon menee minullakin... joten on tyydyttävä muihin ratkaisuihin...
Haluaisitko...? Voin hieman avustaa vaikken itse voikkaan... Menen sitten jälkeen päin hieman hyväilemään... rauhallisempaan paikkaan...

Puutteessa ei viitsi olla, jos ei muuta niin oma käsi. Minäkin olen sen verran aktiivinen seksin suhteen, että joutuu välillä tyytymään omaan käteen......Tottakai haluan.....Istun tässä ilman housuja ja penis on jo täydessä erektiossa.......Heti kun ajattelee, niin rupeaa himot hyrrää.......Teen sitten suihkussa loppuun.......

Niin mä vähän arvelinkin... Himot hyrrää itsellänikin... Eräs työkaverini juo päiväkahvia mukista jonka kyljessä on erilaisia asentoja... alkaa aina kahvitauolla ajatukset lentelemään ihan kaikkialle muualle kuin työasioihin... Piti ihan astioita tiskatessa hieman tutkailla sitä tarkemmin... Mutta oli hieman pettymys ei uusia asentoja minulle...
Haluaisin antaa pari suukkoa peniksesi päähän... niin varovasti etten kunnolla edes tunne... ja sitten ottaa niin syvälle suuhun kuin mahtuu...

Tuntuipa suukko hyvälle, kyllä imusi tuntuu........Kielesi pyörii penikseni ympärillä....Olisi kiva nuolla sinun lähes karvatonta pimppiä......Mitä mieltä olet miesten karvojen ajelusta.....?? Kyllä hyvily tekee hyvää, terskan pää on kuin tulppaani avautuisi....

Ei ole kokemusta ajelluista miehistä... sen verran vähän karvoja tällä nykyisellä miehellä ettei tarvitse ajella... oletko sinä ajellut karvat pois? Onhan se mukavampaa nuolla karvatonta... ainakin kivekset on joillakin aika karvaiset... ei tee mieli ottaa suuhun... mutta sinun kiveksiä nuolen ja imaisen toisen kokonaan suuhuni...

Minä innostiun aikanaan tyttöystävän kehoituksesta.......Olen pitkää ajellut kivekset paljaiksi ja peniksen yläpuolelta siistinyt lyhyeksi. On itselläkin hieno tunne, aistii kosketuksen paremmin ja tosiaan naiset tykkää suuseksiä antaessa....Se on nautinto, paljas kives lämpimään suuhun...Ahaa.....Tuntuupa hyvälle.......

Hmmm... Tuollaista ei olekkaan vielä ennen tullut vastaan... suostuisikohan tuo minun kumppani ajelemaan omansa pois...
Nyt minun pitää lähteä tältä koneelta pois... harmi... olisin halunnut ottaa sinut vielä sisälleni ja ratsastaa oikein kovaa laukkaa hekuman huipulle...

Suostuttele vaan.....Itsellä on niin mukava olo ja naiset tykkää.......Olisi ollut kiva jatkaa......Tuntuupa hyvälle työntyä sisääsi........Olet kostea, mutta tiukka.......Ratsasta vain villisti.......Ajattelen sinua, teen suihkussa loppuun.....!!!!
Milloin otetaan uusiksi????