Yksinäiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BMW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnen poika!!
Eilen illalla... ;)
Sen verran raskas viikko takana että tekisi mieli vain käpertyä jonkun syliin nukkumaan... Ja ehkäpä se onkin lähi aikoina mahdollista, päästä sen Oikean Rakkaan syliin........!

Kaikki tuntuu vain välillä kaatuvan päälle... mutta kyllä se siitä... kyllä se aurinko paistaa joskus risukasaankin... Tuo läheisyyden kaipuu on suurta tällä hetkellä ja nuo pikapanot ei todellakaan täytä sitä kaipuuta... päin vastoin tuntuu että aina seuraava päivä on se pahin...
Valitettavasti en todellakaan voi jäädä pidemmäksi aikaa, vastuut kutsuu... Mutta ajattele minua luoksesi kiitolaukkaa ratsastamaa... Vasta eilen sain niin aivan ihanan orgasmin... Hieman taakse päin nojaten, miehen polviin käsillä tukien ja mies samalla puristeli rintojani ja toisella kädellä klitorista hieroen... AH! kylläpä tekisi taas hyvää... mutta pakko mennä, nähdään huomenna! Hei!

Totta kaikki mitä puhuit.......Pikapanot ja seksi saa vain kaipuun entisestään suuremmaksi. Kuitenkin tämä on sinkun elämää, se täytyy hyväksyä, ennenkuin löytyy se kenen kanssa haluaa elää jatkossa.....
Tuo kuitenkin on mukavaa että olet saanut tyydytyksen....!!!!
Kyllä minullakin oli mukavaa.......Jutellaan huomen illalla lisää!!!
Kauniita unia....Hei vaan....!!!!

Hei 85C......!!!!!!
Minkälainen vointi, onko päivä paistanut risukasaan?
Haluaisin tuoda piristystä iltaasi, lähdetäänkö nyt ajelulle!!!!????
Odottelen sinua......Hei, tulen sinua noutamaan, ole valmis niin juhlitaan......

Tottakai juhlitaan näin virtuaalisesti, muutta aina olisi mukavampi jos olisit tuosa vierelläni! Onko sinulla tänään minkälainen ohjelma? Minä olen kotona en lähde minnekkään. Huomen illalla on aikomus mennä yhden entisen morsiamen luokse kylään...

Sen verran on ohjelmaa tälle illalle, että tuota kaverin koiraa pitää aina välillä käyttää ulkona tarpeillaan... Kun nyt suostuin ottamaan sen viikonlopuksi hoitoon... Niin että katkoksia voi olla luvassa...
Vai entisiä sinäkin tapailet...? Ei kuulosta hyvälle, mutta olen aika huono siihen mitään sanomaan kun itsekkin erään entisen kanssa taas viestittelen....
Mitäs me juhlitaan? Kippis ja kulaus!

Katsos kun entiset on aina varmoja tuon seksin suhteen.......Aina tekee mieli palata entiseen. Kuitenkin aina uusia pitää kalastella, mutta kun on kertynyt sellainen muutama entinen hyvä ei niistä voi luopua.
Juhlitaan vaikka sitä kun tavattiin ja voidaan pitää hauskaa, sekä tuottaa toiselle seksuaalista mielihyvää........Kippis ja kulaus sinullekkin!

Ei kaikki entiset ole varmoja tuon seksin suhteen, ei ainakaan jos on jättänyt juuri sen seksin huonouden takia tai ainakin jos se on ollut osa syyllinen... Mutta juu kyllähän sen entisen tietää aika hyvin ja hänen halut ja kyvyt.
Tuo on hyvä syy juhlia! Vaikka eihän se välttämättä mitään syytä tarvitsekkaan.
Niin mites se sun viikolla ollut tapaaminen meni? Hyvää seksiä vielä aamullakin...

Ihan hyvin, hän oli luonani. Syötiin, vähän juotiin ja saunottiin, sekä harrastettiin useasti seksiä. Aikaa oli rauhassa nauttia toisista, ei ollut kiirettä. Saunassa oli mukava harrastaa seksiä, paremminkin pesuhuonessa......Jotenkin siinä on erilainen fiilis. Tietysti aamulla sängyssä justiinsa heränneenä, se oli hyvä alku päivälle. Heräsi siihen kun hän hyväili erektiossa olevaa penistäni......
Kuinkas sinun seksi asiat ja nyt viikonloppuna, pääsetkö kullan kainaloon?

Kuulostaapa mukavalta! juuri tuollasta kaipaisin nyt...
Tuo kylpyhuone on oikein ihana paikka rakastelulle, jos siellä vain on tilaa... Joissakin asunnoissa kun se on hieman pieni, sauna on minusta liian kuuma paikka...
Minulla on nyt ollut pari päivää rauhallista seksi rintamalla ja viikonlopun vietän yksin... En pääse kullan enkä kenenkään muun kainaloon... siksi tänne sinun luo taas saavuin...

Sepä harmillista kun olet yksin viikonlopun, no lohdutukseksi voin sanoa kun seuraavan kerran tapaat ystäväsi niin seksi maistuu paremmalta. Sitten varmasti täytyy etsiä muut keinot, eikö niin....Kyllä vaikka minäkin viikolla sain seksiä, niin tänäkin aamuna piti itse helpottaa.......Aamuisin on jotenkin niin kovat halut.....

Voit uskoa että kaveri saa kyytiä seuraavalla kerralla...! Jos vain mukana pysyy...
Vai aamulla... no pitäiskö meidän joku kerta tavata täällä aamulla..?
Minä turvauduin omaan apuun iltapäivällä... mutta silti tekisi mieli...

Miten alkuviikosta sinulle käy aamulla.....? Mieli tekee minullakin, ajatus saa jo housut kiristämään......On mukava välillä hyväillä housun päältä. Kuinka kun tyydytit päivällä, miten ja missä teit? Hyväile vaan nytkin, minulla mielikuvitus lentää luoksesi....

Viikolla joudun lähtemään jo niin aikasin liikkeelle ettei se silloin taida onnistua... ajattelin joku viikonloppu...
Pikkukaverisi haluaa jo ulos housuista... ja suukkoa kärkeensä...
Onneksi olin kotona jo puolilta päivin, sain ihan kaikessa rauhassa ilman mitään kiirettä ensin virittäytyä tunnelmaan ja sitten vähitellen aloittaa hyväilemään itseäni... En kyllä tarvinnut paljoa alku virityksiä olin niin himoissani... Ihan omin sormin ja edellistä kumppanini tapaamista muistellen... kun rakastelimme keittiön pöydällä...

Menitkö pissattaa koiraa...????
Kerron vielä siitä kun olin kahden naisen kanssa. Olin selälläni ja naiset päälläni kasvot toisiaan vasten......Rakastelin toisen kanssa yhdynnässa ja toinen nainen oli kasvojeni päällä kyykyssä....Annoin hänelle suuseksiä, nuolin hänen klitoristaan....Naiset hyväilivät toisiaan, rintoja ja suutelivat keskenään......Oli kyllä kiihottavaa, naiset voihkivat nautinnosta.....Laukesin naisen sisälle, toinen sai orgasmin antaessani suuseksiä....Olimme kaikki onnesta tyydytetty, voi kun vielä saisi kokea tämän uudestaan...!!!

En vielä mennyt mutta kohta on mentävä... pyörii siihen malliin tuossa ympärillä...
Tuo voisi olla kokemisen arvoista... kiihottavaa... alkaa tekmään yhä enemmän mieli...

Pitää meidän joku aamu treffata, mutta nyt viikonloppuna aamusta ei ole mulla aikaa....Harmi. Kyllähän tuo haluaa jo ulos.....Sinulla sitten on vielä vaatteita päällä koska pitää ulkoiluttaa koiraa.....Mieli tekee minullakin....Oletko hyväillyt....varmasti jo pikkarit kostuu.....

Kyllä on jo ihan kosteat... Pikkuisen on pitänyt aina välillä hyväillä...
Mutta nyt tulee pienoinen tauko, pakko mennä ulos tai joudun siivoamaan... palaan pian, jos ei satu mitään ihmeellistä...

Käy pissattaa koiraa ja pissa itsekkin......Eikö olisi kiihottavaa pissata ulkona jos vaikka joku näkisi? Aina saa eroottisen latauksen, jos pelkää kiinni jäämisestä myös seksin suhteen.
Kesällä tämä olisi helppoa, koska ei tarvitse päällä olla paljon vaatteita. Naisilla vain mekko ja helmat ylös, tulisipa kesä nopeasti.
Tulee mieleen vähäpukeiset kaunniit naiset. Minimekot ja niiden alla pienet stringit, tai ei mitään.....Halut vain kasvaa entisestään.....

Kesä... ja paidattomat miehet... onneksi se tulee jo pian...
En olekkaan ikinä saanut seksiä ulkona, vielä... ensi kesänä aion korjata tilanteen... Oletko sinä saanut ulkona?
Joko riisuit housut? Minä vähensin samalla kun tulin tuolta ulkoa aika vähiin... ihanan helppo ja kiltti koira...