Heippa
Justhope! Kiva kun pitkästä aikaa piipahdit
Olenkin vähän kaipaillut muutaman kerran teidän talvella/alkukeväästä viimeksi kirjoittaneiden perään täällä, mietiskellyt että mitä teille kuuluu ja missä vaiheessa ovat hoidot
Hienoa, että asiat siellä selkiintyvät ja ensi vuonna pääsisit jo aloittelemaan hoitoja! Tsemppiä leikkaukseen!
Minusta taas tuntuu, että melkein kaikkien vanhemmat täällä on ihan okei ja hyvillä ja kannustavilla mielillä meidän lapsen hoidoilla yksin hankkivien ajatuksista, ainakaan ei tule mieleen kuin palleron kohdalla periaatteellista vastahankaa. Toki en itsekään ole vielä kertonut omille vanhemmilleni, enkä kenellekään muullekaan tästä, mutta en siis tosiaankaan siksi, että tulisi vastustusta, päinvastoin, äitini on hyvin moderni/nuorekas monissa mielipiteissään ja isä nyt harvoin on mistään mitään mieltä tai ainakaan sano juuta tai jaata
Minä en ole kertonut siksi kenellekään, että haluan olla varma, että tämä onnistuu, koska on vasta niin alussa, että kaikkeahan voi sattua jos oikein huonosti menee ja lisäksi olen aina tykännyt ensin tehdä asiat ja sitten vasta yllättää lähipiiri kertomalla
Eiköhän ne sinunkin vanhemmat siitä ajatuksen hyväksy ja ainakin viimeistään sen pienokaisen nähdessään!
Kyllä minä suosittelen niinkuin sinä olet itsekin ajatellut, että mahdollisimman reippasti vain hoitoihin, eikä aikailua, kun sinulla kuitenkin asioita, jotka voivat tuoda mutkia matkaan.
Turhaa pahoitella pitkää viestiä
Minä tykkään juuri sellaisista sekä pohdinnasta ja ajatuksista, kivempiahan ne on kuin yhden rivin viestit
Tänne vain pohtimaan ja miettimään, monesti jotkut asiat nimenomaan selkiytyy kun täällä pohtii muiden kanssa asioita, minäkin kyselin alussa vaikka mitä täällä
mileana: Kiva kun sinäkin tulit pitkästä aikaa käymään täällä, sinunkin perääsi olen kysellyt muutaman kerran!
Kiitos plussaonnitteluista
Ikävä kuulla, että pari kiertoa mennyt pieleen. Täälläkin halutaan uskoa, että nyt sinulla on tärpännyt
Toivotaan tosiaan niin! Olisi kiva, kun tulisi muitakin plussaajia, ei täällä yksin ole kiva leijua, kun haluaisi, että muillakin olisi leijumisen aihetta
En tiedä kuulunko enää edes tähän keskusteluun, kun täällä on plussattu, mutta en voi olla käymättä lukemassa teidän muiden juttuja, kun on niin kova halu saada lukea iloisia plussajuttuja ja jännätä muiden puolesta
Älä suotta säiky ivf:ää, jos sitä tarkoitit "vahvemmmalla" hoidolla! Oikeastihan se ei ole mikään "vahva" hoito muutakuin taloudellisesti
Se on oikeasti ihan iisi ja helppo juttu ja toimenpide! Minähän en muuta kokeillutkaan kuin heti suoraan sitä ja heti ekasta tärppäsi! Kohtahan sinulla insseihinkin siittiöineen mennyt yhden ivf:n hintakin. Toki jokainen on erilainen ihminen, mutta itse koin ivf:n ihan iisiksi; piikit oli ihan helppoja, en ole piikkikammoinen mitenkään ja mikään ei laittanut minua sekaisin, punktio oli tosi nopea ja kivuton toimenpide minulla ja vähän aikaa vain piti siellä lepäillä ja sitten pääsi jo yksinään kotiin lähtemään, siirto oli ihan viiden minuutin homma eikä tuntunut sekään mitään, minulla meni kaikki niin hyvin siinä ja tulos myös vallan erinomainen eli plussa
Hinta siinä vain oli iso lääkkeineen, kun kaikki piti itse maksaa, mutta jos on näin onnekas kuin mitä minä sain olla niin kerrastakin voi tärpätä ja lisäksi jäädä pakkaseen vielä sisarusmahdollisuuksia.
pallero79: Kiva jos tekstini lohdutti, minua niin harmitti tuo ettet saa tukea suunnitelmiisi tärkeimmältä ihmiseltäsi. Onneksi et ole lannistuvaa sorttia vaan vaikutat vahvalta! Joo kyllä minäkin aion tehdä tiettyjä asioita erilailla kuin oma äitini, onhan se luonnollistakin, kun kehittyyhän ne ajatusmaailmat ja tavat siinä missä maailma muutenkin, ei voi jäädä junnaamaan
Temppiä kaikille tasapuolisesti jatkoon