Hei tännekin pitkästä aikaa,
onnea
Wannawallille ja
JohSarillekin ultranäkymistä!
Toivotaan
Nippusipulille nappiajotusta inssiin!
Aavatar75esta ei oo kuulunu siirron jälkeen mitään..?
Tervetuloa uusille!
Tuolla toisessa ketjussa kirjottelinkin jo tarkemmin, mutta tänään siis haettu mukaan yks 2,5-pisteinen alkio, siis pp0.. oikein mitään hirveen suuria odotuksia ei tässä nyt oo (aiemmin laitettu aina 2 ja paremman laatusiakin) mutta katotaan!
Nyt pitää vaan keskittyä muistaan noi lääkkeet ja uutena vielä 3 päivän päästä se gonapeptylkin.
OT; onneks kanini sai poikasia tossa vapun jälkeen :heart: että on vähän muutakin ajateltavaa kun tää oma homma..
Loppuun vielä pakko lisätä, miten tässä tuntuu jotenkin tosi hassulta se, että mun sisällä on nyt jonkun tuntemattoman tyypin perimää, siis ketä en luultavasti koskaan oo nähny edes vilaukselta, saati että mitään siitä ukosta ois ollu muuten aiemmin mun sisällä
heh..
(lisäys)
Kalina*lle piti vielä kommentoida sen verran että itelläkin on pidemmän ajan (turhauttava) kokemus noista netin pervoista
kaikenlaisia sitä on tullukin nähtyä...
Niin ja tosta psykologista, pelottavaa siinä mun mielestä on se että sieltä voi oikeesti saada sen hylkäyksenkin, eli joku muu päättää mun puolesta että mihin oon valmis, mitä haluan jne. Mulla sen ekan käynnin (joka siis meni reisille) lausunnossa lukee käynnin tarkotuksena että "psykologin
haastattelu ennen lahjasoluneuvontaa" vaikka tohon neuvontaanhan mä luulin meneväni! En tiä sitten muuttuko tollaseks sen ei-puoltamisen takia.. vasta tosiaan siinä toisessa lukee se "lahjasoluneuvonta". Eli mä kyllä
koin sen ekan ihan arviointina eikä mitenkään miellyttävänä sellasena (melkeinpä silkkana v*ttuiluna)...
(terv. ent. risupesä)