Alkuperäinen kirjoittaja Zella68:Kuten tuossa aikaisemmin mainitsin, olen itse vielä siinä miettimisvaiheessa, sanoisin että olen jo about 70% varma että pyrin aloittamaan hoidot vuoden 2009 puolella ---- työstän nyt tämän loppuvuoden tuota puuttuvaa 30% ja yritän sisäistää mitä tarkalleen sydän ja pää sanovat, ja voisiko niiden tuntemukset yhdistää.
Jotenkin olen kuitenkin taipuvainen uskomaan, että kaikki asiat järjestyvät lopulta parhain päin, ja juuri niinkuin on tarkoitettu. Jatkan siis tätä pähkäilyäni, ja luen vilpittömän kiitollisena täällä palstalla teidän kaikkien TOSI tarpeellisia ja ajattelemaan pistäviä kommentteja...
Zella näin on asioilla on taipumus järjestyä.. mä olen ottanut eka kerran yhteyttä fertinovaan joulukuun alussa 2007, mutta eka käynnille varasin ajan helmikuussa 2008, se oli vaan sellainen kokeilen tikulla jäätä juttu, jota sit pyörittelin mielessäni hetken, tai en edes ihan kamalasti, sit vaan yksi aamu päätin et soitan, mun fiilis eka käynnillä oli se et mut laitetaan jonoon, ja oletin että sen jälkeen menee vuosi ennenkuin mua aletaan hoitaa, no siinä menikin vain kk, kun jonoja ei ollut, se oli ekana järkytys, mutta positiivinen sellainen, eli pointtina se et kyl se oma tunne sit vahvistuu ja kannattaa toimia sitten ku on tietyllä tapaa varma olo, me kyllä täällä kuunnellaan ja tuetaan... joten =)
evenstar tuollaisiin kommentteihin saattaa törmätä, mutta sinä itse tiedät ja moni muu tietää että susta tulee hyvääiti, mua satutti pahiten mun täti joka sanoi kuultuaan et käyn hoidoissa niin että "sitä itkettää jo nyt sen syntymättömän lapsen puolesta, koska se tulee kasvamaan ilman isää..." juu no tässä maailmassa on miljoonia lapsia ilman isää, ja tätä lasta rakastetaan ihan hirmusti, ja on myös lapsia joilla on isä, mutta joka ei heistä välitä, EN VÄHÄTTELE ISÄN TÄRKEYTTÄ, mutta ei tässä itkeä eikä syytellä kenenkään tartte.. voimia sinulle ja unohda tai ainakin yritä unohtaa nuo kommentit :hug:
rahasta vielä mä uskon pärjääväni, mulla on pieni kiva omakoti ja vakituinen työ, joten eihän elämästä koskaan tiedä, mutta olen nyt tehnyt valmisteluja vauvaa varten ja äippäloman 3 ekaa kk saan vielä normi palkan joten, ehkä ne asiat hoituu, enemmän mietin sitä että olisi kivempi olla kotona vaikka se pari vuotta mutta tässä kohdin se tuskin onnistuu, tarvitsee nauttia siis joka hetkestä sitten äippiksellä..
vielä piti jollekin kommentoida mutta mutta...
tää räkänokka lähtee keittää teetä.. :snotty: =)