Kiitos
Putsku ja
Henrietta... on tämä kuitenkin vain tosi raskasta. Aina kun ehtii sopeutua yhteen asiaan seuraavaksi keksitään jotain uutta kivaa... edelleen hienoa, että syynätään ja ultrataan, mutta ei minuakaan ole koskaan päästä varpaisiin ultrattu ja ilmeisen terve kuitenkin kai olen, joten tämä jatkuva kyttääminen käy oikeasti psyykkeen ja samalla oman kropan päälle. Mietin jo sitäkin vaihtoehtoa, että ottaisin luonnonmukaisen loppuraskauden ja kieltäytyisin kaikista seurannoista
Tuskin siihen oikeasti pystyn, mutta tänään totesin neuvolassa vain piipahtavani ja vetosin kiireisiin, ettei sydänääniä ja kohdun kasvua syynätty... kohtukin kun kuulema laahaa essutädin mukaan kasvussa jäljessä (siitä huolimatta, että vauva on kasvanut viimeiset 10 viikkoa tehoultrauksen mukaan +1 käyrillä). Sydänäänet sentään ovat olleet aina normaalit, mutta en oikein ole jaksanut innostua erityisesti niistäkään. Antaisivat mahamöykyn olla ja touhuta rauhassa
En muuten ole kuullut, että Suomessa saa lahja-alkioita? Ulkomaillahan alkioadoptiota on paljon. Itse aikoinani haaveilin hakevani Puolasta pari kyytiläistä matkaan, kunnes sieltä(kin) evättiin hoidot pelkille naisille. Asia ei sinällänsä ole itselleni ajankohtainen ja pakkasessakin toistaiseksi köllöttelee kolme alkiota (ja ilmeisesti minulla on lisäksi oljellinen simppojakin tallella... ainakin pitäisi) ja kerrasta paksuksi pamahdin, mutta en ole ollenkaan vakuuttunut, että minusta olisi toiseen hoitokertaan. Kuinka pitkiä nuo jonotusajat ovat? Ja toivon todella paljon ettet Putsku jätä koko hommaa tähän. Minulle lääkäri vakuutteli ensimmäisen ultran jälkeen, jossa surkea hoitovaste todettiin, että ei se määrä vaan laatu ja ensimmäinen kerta kuulema aina on sellainen kokeiluerä (tosin olin tuosta aika kiukkuinen, koska ei minulle kukaan mistään testikerrasta ollut etukäteen mainostanut). Itse toivon vain niiiin kovasti lapsia tusinoittain kaikille niitä haluaville
Ja Henrietta oikein kovasti tsemppiä! Toivottavasti pääset fiilistelemään raskautta urakalla ja unohdat kaikki huolet edes hetkeksi
Itse kovasti toivon, että olisin osannut ottaa iisimmin edes hetken... koska on tämä pääkopalle vain tosi kuluttavaa. Edelleen en kyllä käsitä miten ihmiset nauttivat raskaana olemisesta ja säteilevät
mutta ilman muuta soisin ja toivon sitä kaikille