Yksinäinen - Haluaisin löytää uusia samanhenkisiä ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja kalanainen
  • Ensimmäinen viesti
kalanainen
Uudelle paikkakunnalle 9v sitten muuttaneena, nykyään kahden lapsen (4v ja 6v) äitinä havahduin tässä asiaan, että kaikki ystävät ja kaverit ovat "kaikonneet" syystä tai toisesta elämästä. Ei ole ketään parasta kaveria, on vain paljon tuttuja, joiden kanssa ei kuitenkaan koskaan tule vietettyä aikaa, tai he ovat just sen verran vieraita, etten saa pyyntöjä heidän "tapahtumiinsa" tai mihinkään. Esim. nyt haluaisin lähteä johonkin pienelle reissulle vaikka Euroopan kaupunkiin, mutta ei ole ketään ket' voisin pyytää mukaan tai kuka varmasti lähtisi. :( Olen siis hyvin yksinäinen. Toki kaikilla on arkihommansa ja kiireensä, niin myös minulla työssäkäyvänä perheen äitinä (tosin eroa tässä ehkä ollaan tekemässä miehen kanssa joten sitten vasta yksin jäänkin..).

Onko muilla samanlaisia kohtalota? Olen 33v mielestäni ihan mukava ja huumorintajuinen, urheilullinen ihminen , joka tykkää touhuta ja mennä aina kun mahdollista. :) Olen suorasanainen ja rehellinen, mutta en mielestäni mitenkään ilkeä. Olen mielestäni hyvä kuuntelija ja jaan mielelläni ihmisten ilot ja surut.

Kaipaan todellakin elämääni sitä naispuolista bestistä, jonka kanssa jakaa ilot ja surut ilman mitään tuomitsemisia toisen valinnoista ja tekemisistä (yhden hyvän ystävän menetin, koska hän ilmeisesti ei pitänyt siitä miten elämääni elän...).

Jos sinäkin olet vailla ystävää ja olet ihan normaali nainen, mielellään samanhenkinen kuitenkin, eli pidät liikunnasta, eläimistä,lapsista, matkustamisesta ja elät ilman alkoholi/huume/muita isoja ongelmia (tukihenkilöksi en kuitenkaan halua ;) ) niin tutustutaan! :)
 
"kartsu"
Haluatko ihan vaan kirjoitteluun kaveria vai? Jos ajattelit ihan kahvittelua, lenkkeilyä, konsertteja yms. niin ois hyvä tietää missä päin asut. Itselläni on meinaan vähän saman kaltainen tilanne siinä mielessä että olen joitakin vuosia sitten muuttanut ihan toiselle poulelle suomea, mutta olen kyllä saanut uusiakin ystäviä. Olen kumminkin sitä mieltä että ystäviä ei voi koskaan olla liikaa :)
 
kalanainen
Pistäs Uuraisten "vieras" meiliä! :) En ole Uuraisilta mutta en nyt niin hirveän kaukaakaan. :) Eli kaveri79@luukku.com on se oikea osoite. Ei ole vielä tullut meilejä, että ilmeisesti muita samassa tilanteessa ei niin paljo ole..
 

Yhteistyössä