kyllä minuakin vituttaa, kun miesystäväni käy matkoilla viikon varoitusajalla poikien kanssa, mutta minun kanssani ei käy sitten millään (ei ole varaa, on tämä ja tuo homma kesken jne). onneksi emme seurustele kovin tiiviisti, joten olen ottanut nyt sen asenteen että fine, kuljen sitten reissuillani yksin ja tyttöjen kanssa. yhteistä juhannusta kavereiden mökillä tuo juuri ehdotteli, mutta vastasin että valitettavasti olen varannut itselleni loman. vieläpä harrastukseni parista, joten mies ei voisi tulla mukaan vaikka haluaisi, sillä ei osaa tarvittavia taitoja eikä tarvittavaa tasoa saavuta kuin parissa vuodessa. tiedän olevani bitchy, voisin toki sanoa ihan nätistikin siitä että mennäänkö yhdessä, mutta kun olen yrittänyt näitä reissuja järjestellä ja ongelmat vain kasaantuu (esim. on vain yksi ainoa viikko, jolloin reissu käy, joskin poikien reissuja varten joko jätetään hommat seisomaan tai tehdään kaikki hirmu kiireellä etuajassa), yritän kokeeksi syöttää omaa lääkettä. ymmärrän kyllä, että sinä aloittaja haluaisit lähteä omien aikataulujesi mukaisesti, mutta älä sitten ihmettele jos vaimosi vittuuntuu.