YKSILAPSISET, mitä teette päivät pitkät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukkeli

Vieras
Mulla niiiin tylsää.. On siivottu, pyykätty, miehelle väsätty ruokaa kun se tulee töistä.. Vauvan kanssa touhuiltu, syöty ja käyty kaupassa.
Mitäs sit?? EIkö teillä muilla käy aika pitkäks??

Pesty 3 koneellista pyykkiä, kuivatettu ja silitetty ja kaapitettu. Käyty kaupassa. Tehty ruoka. Imuroitu. Tehty kukkapenkkiä pihalla, kasteltu kukkia ulkona. Vielä pitäisi lähteä synttäreille.

Todella tylsää vaikkakin me harrastetaan aika paljon ja liikutaan milloin missäkin,mutta silti kotona on tylsää. Mäkin etäopiskelen samalla ja teen etätöitä välillä. Onneks nyt on toinen tulossa ja tuomassa vipinää ja meteliä tähän torppaan lisää :D

Silloin kun esikoinen oli pieni niin lampattiin päivisin jatkuvasti kylässä, perhekerhoissa, puistoissa, tapahtumissa, muskarissa, jumpassa jne.
Muuten ois kyllä tullu aika mulla pitkäksi.

Kun itselläni oli aikoinaan vain esikoinen (toisen kanssa ikäeroa 3,5v), olin tulla hulluksi, koska en saanut edes sähköpostia luettu! Kämppä oli koko ajan kuin pommin jäljiltä. Päivässä sain katsottu jotenkuten lempiohjelmani, joka kesti 30min. Ei nukuttu kunnolla vielä 2v:na. Aina piti olla hänen kanssa joko puistoissa tai sisällä touhuamassa. Nyt minulla on 3 lasta ja helppoa! Nyt on eritavalla paljon tekemistä. Kämppä edelleen kuin pommin jäljiltä (kosko notkun täällä), mutta minun ei tarvitse enää olla se ainut seuralainen pojalleni.
Olette onnellisia, kun teillä on sellaiset lapset, jotka "jättävät" teille aikaa :)

Mulla oli kanssa aina jotakin tekemistä ja aika usein kävi niin, etten saanut ruokaa tehdyksi ennen kuin mies tuli kotiin. Aamusta alkaen oli koko ajan ohjelmaa: herättiin, syötiin, lähdettiin ulos, tehtiin lounas, päiväunet, jolloin minäkin usein lepäsin, koska yöllä valvottiin, lähettiin taas ulos. Kaupassa käyntiä, MLL-kerhoa, muskaria jne.

Koti ei todellakaan ollut tiptop, sillä taaperon hereillä ollessa touhusin hänen kanssaan.

Taisin olla aika kädetön :-)

Yhteistyössä