Yksikin Activia tai venus embrace mainos niin alan rasvata köyttä

Canesten-mainos
Clearblue-mainos
Ja sitten oliko se Danonen mainos, missä se tyttö availee sitä jogurttipurkin kantta ja nauraa hihittelee.
 
vieras
Panadol - Miltä kipu näyttää. Se kun ihmiset hokevat ai ai ja hierovat päätään. Se on huono ja samalla nolo. tunnen myötähäpeää siinä esiintyviä ihmisiä kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panadol - Miltä kipu näyttää. Se kun ihmiset hokevat ai ai ja hierovat päätään. Se on huono ja samalla nolo. tunnen myötähäpeää siinä esiintyviä ihmisiä kohtaan.
Minusta se on ihana :heart:
Aitoja ihmisiä, taviksia.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panadol - Miltä kipu näyttää. Se kun ihmiset hokevat ai ai ja hierovat päätään. Se on huono ja samalla nolo. tunnen myötähäpeää siinä esiintyviä ihmisiä kohtaan.
Peesi! Välillä mietin että ne äänet kuulosta joltain ihan muulta ku pääkivulta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
Peesaan kans yllä olevia kaikkia! ja sitte, hirudoid forte!!! ne samat koivet on noussu siinä mainoksessa jo varmaan 15vuoden ajan :kieh:

vai oliks se hirudoit...äh, kuiteski.
Juu mä oon kattonut samaa mutta miettinyt kyllä kuvanlaadun perusteella että vähintään 25 v!! :D
 
nb
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panadol - Miltä kipu näyttää. Se kun ihmiset hokevat ai ai ja hierovat päätään. Se on huono ja samalla nolo. tunnen myötähäpeää siinä esiintyviä ihmisiä kohtaan.
Minusta se on ihana :heart:
Aitoja ihmisiä, taviksia.
minä mietin viimeks eilen mikä olis mun päänsärkyilme siihen mainokseen. ja ääni tietenkin kans. :LOL:
 
nb
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panadol - Miltä kipu näyttää. Se kun ihmiset hokevat ai ai ja hierovat päätään. Se on huono ja samalla nolo. tunnen myötähäpeää siinä esiintyviä ihmisiä kohtaan.
Peesi! Välillä mietin että ne äänet kuulosta joltain ihan muulta ku pääkivulta :LOL:
joo no sen yhen nuoren ihan söötin miehen ilme on varmana sen laukeamisilme kans... :p
 
Mezu
If - Don't you worry... Ensin ärsytti tilanne, tyyppi rysäyttää metsään ja pääsee kuin koira veräjästä. Sitten ärsytti se, kun olin nähnyt mainoksen varmaan kymmenen kertaa enkä ikinä muistanut mikä se on. Nyt ärsyttää vielä enemmän se renkutus. Enkä vieläkään ole varma, onko se mainos edes Ifin...?
 
nb
Alkuperäinen kirjoittaja Mezu:
If - Don't you worry... Ensin ärsytti tilanne, tyyppi rysäyttää metsään ja pääsee kuin koira veräjästä. Sitten ärsytti se, kun olin nähnyt mainoksen varmaan kymmenen kertaa enkä ikinä muistanut mikä se on. Nyt ärsyttää vielä enemmän se renkutus. Enkä vieläkään ole varma, onko se mainos edes Ifin...?
KIITTI --tusti tosta biisistä!!! :headwall:
 

Yhteistyössä