Näin meilläkin..Tosin yksiosainen on ollut se ykkösvaihtoehto...Mutta kauppa/kyläily reissuilla kaksi osainen osoittautunut ihan käteväksi..Mutta yksiosainen on parempi ulkoleikkeihin,ei nouse takki kainaloon ja pääse lunta selkän yms..Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 08:49 maikki74 kirjoitti:Pihapuvuksi ehdottomasti yksiosainen mutta "pyhäpuvuksi" meillä ollut kaksi osainen.
kyllä 1-1,5v ikäisellä ehottomasti mielestäni yksiosainen puku pihalla! saapi leikkiä rauhassa ettei koko ajan ole "selkä paljaana". vierailupukuna toki käy tuo kaksiosainenkin... nuo siis mun mielipiteetAlkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 08:36 reea-ruu kirjoitti:kertokaahan kokemuksia kummastakin, kumpi ois parempi ja minkä merkkinen ois hyvä????
kiitos :flower:
Olen ihan samaa mieltä kanssasi tästä! Meillä on likalla, täyttää talvella 3 vuotta, täksi talveksi ostettuna halpa hallin mikälie-tex-toppapuku. Oikein nätti ja maksoikin vaan 22 euroa. Ja aivan varmasti sillä pärjää koko talven. Jos on niin märkä ilma, että siitä mikä-lie-texistä menee vesi läpi, niin silloin on varmaan jo niin lämmin ilma, ettei mitään toppapukua välttämättä edes tarvita. Ja jos menee vesi läpi, niin otetaan iltapäiväksi ulkoiluun päälle joku rytöhaalari tuolta kaapista tai vaikka verkkarit ja paljon villahousuja alle. Ei niitä loskakelejä niin paljon ole edes täällä eteläsuomessa. Ja jos oikein tiukka paikka tulee, niin voihan sitä ostaa vaikka toisen tuollaisen 22 euron haalarin varahaalariksi ja silti jää vielä kauas hinta noista reimateceistä ja muista turhuuksista.Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 14:19 sanna 74 kirjoitti:ihmisiä kyllä viedään 5-0, kun ostavat 120 euroa maksavan haalarin lapselleen esim.reima ym. jotain järkee hinnoitteluun.
yhdyn tähän. Mielestäni on älytöntä maksaa niin suuria summia haalarista joka ei mikään täydellinen kuitenkaan ole. Halvemmallakin pärjää aivan mainiosti. Itse saan kaverin pojalta haalarin ja ajattelin ostaa pelkän toppatakin autoreissuja/vierailuja varten.Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 14:19 sanna 74 kirjoitti:osta ehdottomasti yksiosainen. ei mene kylmä ja lumi kainaloihin asti ja lapsen on hyvä liikkua. itse en ostaisi kallista, sateen ja kosteuden ja ydinräjähdyksen kestävää, koska se puku on jo keväällä luultavasti pieni. edullisemminkin saa oikein hyviä ja nättejä vaatteita. kostealla ilmalla pistetään kurikset haalarin lisäksi. ihan van mielipiteenä....ihmisiä kyllä viedään 5-0, kun ostavat 120 euroa maksavan haalarin lapselleen esim.reima ym. jotain järkee hinnoitteluun.
Ei laadukaasta haalarista välttämättä tarvitse maksaa maltaita, kun on vain oikeaan aikaan liikkeellä. Itse maksoin viime talven mallistoa olevasta uudesta SuperRemu -haalarista 45 e.Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 09:38 Äiskäpäiskä kirjoitti:\yhdyn tähän. Mielestäni on älytöntä maksaa niin suuria summia haalarista joka ei mikään täydellinen kuitenkaan ole. Halvemmallakin pärjää aivan mainiosti. Itse saan kaverin pojalta haalarin ja ajattelin ostaa pelkän toppatakin autoreissuja/vierailuja varten.Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 14:19 sanna 74 kirjoitti:osta ehdottomasti yksiosainen. ei mene kylmä ja lumi kainaloihin asti ja lapsen on hyvä liikkua. itse en ostaisi kallista, sateen ja kosteuden ja ydinräjähdyksen kestävää, koska se puku on jo keväällä luultavasti pieni. edullisemminkin saa oikein hyviä ja nättejä vaatteita. kostealla ilmalla pistetään kurikset haalarin lisäksi. ihan van mielipiteenä....ihmisiä kyllä viedään 5-0, kun ostavat 120 euroa maksavan haalarin lapselleen esim.reima ym. jotain järkee hinnoitteluun.