Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 08:49 maikki74 kirjoitti:Pihapuvuksi ehdottomasti yksiosainen mutta "pyhäpuvuksi" meillä ollut kaksi osainen.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2005 klo 08:36 reea-ruu kirjoitti:kertokaahan kokemuksia kummastakin, kumpi ois parempi ja minkä merkkinen ois hyvä????
kiitos :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 14:19 sanna 74 kirjoitti:ihmisiä kyllä viedään 5-0, kun ostavat 120 euroa maksavan haalarin lapselleen esim.reima ym. jotain järkee hinnoitteluun.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 14:19 sanna 74 kirjoitti:osta ehdottomasti yksiosainen. ei mene kylmä ja lumi kainaloihin asti ja lapsen on hyvä liikkua. itse en ostaisi kallista, sateen ja kosteuden ja ydinräjähdyksen kestävää, koska se puku on jo keväällä luultavasti pieni. edullisemminkin saa oikein hyviä ja nättejä vaatteita. kostealla ilmalla pistetään kurikset haalarin lisäksi. ihan van mielipiteenä....ihmisiä kyllä viedään 5-0, kun ostavat 120 euroa maksavan haalarin lapselleen esim.reima ym. jotain järkee hinnoitteluun.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 09:38 Äiskäpäiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 14:19 sanna 74 kirjoitti:osta ehdottomasti yksiosainen. ei mene kylmä ja lumi kainaloihin asti ja lapsen on hyvä liikkua. itse en ostaisi kallista, sateen ja kosteuden ja ydinräjähdyksen kestävää, koska se puku on jo keväällä luultavasti pieni. edullisemminkin saa oikein hyviä ja nättejä vaatteita. kostealla ilmalla pistetään kurikset haalarin lisäksi. ihan van mielipiteenä....ihmisiä kyllä viedään 5-0, kun ostavat 120 euroa maksavan haalarin lapselleen esim.reima ym. jotain järkee hinnoitteluun.
yhdyn tähän. Mielestäni on älytöntä maksaa niin suuria summia haalarista joka ei mikään täydellinen kuitenkaan ole. Halvemmallakin pärjää aivan mainiosti. Itse saan kaverin pojalta haalarin ja ajattelin ostaa pelkän toppatakin autoreissuja/vierailuja varten.