Yksi tuttu kävi kylässä eikä sen jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uutus

Vieras
enää ole ottanut mitään yhteyttä. tutustuin netin kautta yhteen mukavaan äitiin jonka kanssa raskausaikana paljon kirjoiteltiin. hän tosi innokkaasti kysyi kuulumisia jne.. olin hyvin iloinen tästä ja puolin ja toisin juteltiin ja vaihdettiin kokemuksia. tavattiin sitten siten että tuo nainen tuli miehensä ja kahden tyttönsä kanssa kolmeksi päiväksi kylään. minun mielestä reissu meni hyvin, teimme heille ruokaa, majoitimme heidät vierashuoneeseen.. tytöt oli ihania ja paljon riitti juttua. myös mies tuli hyvin toimeen tuon naisen miehen kanssa.

tuosta on nyt aikaa 2 kuukautta ja tuo nainen ei a) ole kertaakaan ottanut itse yhteyttä ja b) on vastannut aika nihkeästi omiin yhteydenottoihin. mistä voi johtua?

en vaan kertakaikkiaan ymmärrä. naisen elämässä on kaikki kuitenkin ihan ok mitä olen ymmärtänyt, tuon vierailun jälkeen ei ole halunnut jostain syystä pitää yhteyttä.

ja olemme ihan normaali perhe, ei ole siitä kyse ettäkö olisi huomannut meidän olevan vaikka jotain friikkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Varmaan nainen ei kokenut reissun olevan yhtä mukava kuin sinä koit.

niin no, mutta en keksi mitään mitä olisimme tehneet "väärin" tai että mikä mättää. tuo nainen vielä itse halusi tulla kylään ja siis ehdotti tuollaista kyläreissua.

No voisikohan heillä olla kiireinen aikakausi ja siksi yhteydenotto on ollut huonompaa? Sairautta, elämällä muuta muutosta..?

Laita viestiä ja sano, että oli kiva tavata jne. Voihan hänkin miettiä ihan samoja ajatuksia kuin mitä sinä nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No voisikohan heillä olla kiireinen aikakausi ja siksi yhteydenotto on ollut huonompaa? Sairautta, elämällä muuta muutosta..?

Laita viestiä ja sano, että oli kiva tavata jne. Voihan hänkin miettiä ihan samoja ajatuksia kuin mitä sinä nyt...

Mutta minä olen yrittänyt ottaa yhteyttä. Molemmilla on keskusteluohjelma Skype, jolla olemme aiemmin jutelleet. hän on monesti läsnä muttei koskaan enää aloita itse keskustelua. kun minä kyselen kuulumisia niin vastaukset on aika nihkeitä ja niistä puuttuu kokonaan se "sydämellisyys" jota oli aiemmin.

samoin olen viestejä lähettänyt mutta niihin on tullut vastaus yhdellä lauseella, eli joku on selvästi muuttunut.

en vain käsitä mikä asiat muutti.

Niin ja piti vielä sanoa että kuitenkin tuon naisen mies on välillä huikannut jotain tuon Skypen kanssa.. tyyliin "nainen on nyt saunassa mutta kiitos kysymästä, hyvin meillä menee blaablaa" mutta sitten tuo nainen ei itse jostain syystä halua jutella. Enkä todellakaan usko että mies on kiinnittänyt silmiä minuun, huhhuh.. se mies on oikea kunnollisuuden perikuva ja varmasti rakastaa naistaan enemmän kuin mitään.

aika jännä että uskalsit ventovieran perheen nuinkin pitkäksi aikaa kotiisi ottaa,ite treffannut vain kahvilassa joihin netissä tutustunut.

jos hän huomasi vierailun aikana että olettekin ihan erilaisia,mitä hän oli kuvitellut?
oisko mustasukkainen,jos hänen miehensä vaikka puhunut sinusta jotenkin ihaillen tjn?

Aika oudolta kuulostaa joka tapauksessa.itse kysyisin kllä suoraan,että miksi käyttäytyy nyt erilailla kuin ennen,jos tiiviisti ennen olitte yhtedessä?

sanotaan että kaikenlaisia meitä maa päällää kantaa.
muistan kun minun vanhempani ja minä kävimme minun setälläni kylässä matkakin oli joten yötä piti olla ja aina luvattiin yökylään ottaa,vaan minun vanhemmille patja kuten ruokakin omat lapset he kyllä ruokkivat 'salaa' mutta minua ei,vahnhempani sitten kysyi miksi kutsui 'meidät perheenä' niin olisi kuulemma ollut loukkaavaa kutsua vain vahempiani:( niin kivahan se nälissän oli olla 2päivää:(
No nyt taannoin menin naimisiin niin mummoni otti nokkiinsa kun en kutsunut tuota setääni minun häihin,no sanoin että toki voi tulla katselemaan kun me muut syömme :D mutta mummoni ei tajunnut miksi näin katkera olinhan sillon vasta lapsi(..niin lapsi joka sai nähdä nälkää jonka vanhemmat ruokkivat 'salaa' läheisellä huoltsikalla)

Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
Ne on halunnu ilmasen loma/kyläpaikan ja kun reissu on ohi niin bye bye :/

peesaan

tai sitten nainen on luonteeltaan kokeilunhaluinen ihminen joka haluu tutustua uusiin ihmisiin. Ja nyt kun ole jo tuut ja kaikki on nähty sinussa ja perheessäsi niin kiinnostus lopahti.

Tai sitten hän ajattelee tyyliin; olet ihan kiva mutta et ehkä sielunsisko jota lopulta etsin.

Tai sitten hänellä on monia netin kautta tai muuten tapahtuneita kaveri virityksiä ja nyt hänellä on niin kiire ettei ehdikään pitää sinuun yhteyttä kun on jo nähnyt sinut ja saanut uteliaisuuden janon sammutettua. Uudemmat ihmiset kiinnostaa enemmän ja siksi hän on niiden kanssa enenmmän yhteyksissä.

Ja näistä useakin voi olla mahdollisia. Sillä täytyy häpeillen tunnustaa että minä olen hiukan tämän tyylinen: utelias, uusiin ihmisiin tutustumista kaipaava.

No mä tutustuin juuri tosi kivaan äitiin ja perhe mukava, mut ei olla vielä niin tuttuja et kehtaisin kertoa saaneeni keskenmenon,jonka selvittämisessä henkisesti on mennyt aikaa viikkoja ja sen takia en ole jaksanut enkä halunnut pitää heihin yhteyttä. Ei johdu heistä mut en jaksa näin tuoreelle tuttavuudelle avautua kun en ole kertonut edes äidilleni...

Ollaan kirjoiteltu vuosi netissä, vaihdeltu kuvia ja tosiaan sen skypen kautta paljon juteltu, niin uskalsin kyllä hyvin päästää naisen kotiimme. niin ja soiteltukin ollaan paljon. eli tosi tiiviisti oltiin yhteyksissä.

sen tiedän että tuo nainen on tosi sosiaalinen muutenkin, mutta en ymmärrä miksi häntä ei kiinnosta enää yhtään.

tuntuu myös hankalalta kysyä suoraan, tai kiusalliselta.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
muistan kun minun vanhempani ja minä kävimme minun setälläni kylässä matkakin oli joten yötä piti olla ja aina luvattiin yökylään ottaa,vaan minun vanhemmille patja kuten ruokakin omat lapset he kyllä ruokkivat 'salaa' mutta minua ei,vahnhempani sitten kysyi miksi kutsui 'meidät perheenä' niin olisi kuulemma ollut loukkaavaa kutsua vain vahempiani:( niin kivahan se nälissän oli olla 2päivää:(
No nyt taannoin menin naimisiin niin mummoni otti nokkiinsa kun en kutsunut tuota setääni minun häihin,no sanoin että toki voi tulla katselemaan kun me muut syömme :D mutta mummoni ei tajunnut miksi näin katkera olinhan sillon vasta lapsi(..niin lapsi joka sai nähdä nälkää jonka vanhemmat ruokkivat 'salaa' läheisellä huoltsikalla)

EHKÄ ERIKOISIN SUKUKOKEMUS,JONKA TIEDÄN:)
Oikein tein ainakin häidesi kutsuvieraslistan kanssa,ite oisin tehnyt samoin:)

Hmm.. Tulee mieleen, että tarvitsivat lyhytaikaisen majoituksen, vaikka jonku pienen rempan takia, ja kun ei ole muutakaan ni sit menee minne pääsee.

Jos ihan rehellisellä asialla ollu, ni kenties ei sit taho olla kaveri sen enempää, jos huomas semmosta... Eikä sit kehtaa suoraan sanoa, ettei taho enää yhteyttä pitää.

Tee itsellesi palvelus ja ota riskillä selvää mikä hiertää,kun sinusta tuntuu ettei kaikki ole nyt kunnossa. Syyhän saattaa olla jokin ihan vähäpätönen,tai tämä nainen ei edes huomaa tehneensä mitään erilaista jne. Kysymällä ainakin selviää,turha murehtiä sitä itsekseen:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pelkää että menette heille kyläilemään ja kaikki ei olekkaan yhtä hyvin kuin teillä tms. Omassa tilanteessaan on jokin muuttunut mistä ei tohdi puhua.

Tällaisia syitä mäkin veikkailisin. Tuli jokin alemmuuskompleksi visiitistä, tai sitten on jotain surua/huolta omassa elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Hmm.. Tulee mieleen, että tarvitsivat lyhytaikaisen majoituksen, vaikka jonku pienen rempan takia, ja kun ei ole muutakaan ni sit menee minne pääsee.

Jos ihan rehellisellä asialla ollu, ni kenties ei sit taho olla kaveri sen enempää, jos huomas semmosta... Eikä sit kehtaa suoraan sanoa, ettei taho enää yhteyttä pitää.

En usko tuohon remppajuttuun. Kertoi aiemmin tosi paljon elämästään ja uskon että olisi rempasta sanonut, tai jostain muusta vastaavasta. nimenomaan halusivat tulla kylään vartavasten ja tavata livenä.

en vain ymmärrä miksei tahdo yhteyttä pitää? okei, sen ymmärrän että ehkä en vastannut jotain "odotuksia"(?), vaikka mielestäni kyläily meni hyvin ja meillä oli mukavaa, mutta luulisi että jos ei ollenkaan tahdo olla yhteyksissä enää niin siihen on joku suurempi syy? ei kai kukaan kokonaan lopeta tuollaista yhteydenpitoa vain siksi ettei toinen ollutkaan ns. sielunsisko

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

aika jännä jos tän naisen mies kuiten ois siellä skypessä sanonut että kaikki ok jne....nimittäin jos nainen ei haluisi enään olla yhteydessä niin oishan se mieskin siitä tietonen...eikä siis tuskin mitään hänkään kommentoisi?
näin minä ajattelen

Pelkää että menette heille kyläilemään ja kaikki ei olekkaan yhtä hyvin kuin teillä tms. Omassa tilanteessaan on jokin muuttunut mistä ei tohdi puhua.

Tällaisia syitä mäkin veikkailisin. Tuli jokin alemmuuskompleksi visiitistä, tai sitten on jotain surua/huolta omassa elämässä.

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:

KIITOS kommentistasi:) sain meinaan kuulla niin mummoltani (kuin isältäni jonka veli nyt jäi ilman kutsua siis)
kuinka itsekäs olen,
niin onhan se kamalaa huomata että sillä lapsellakin on aivot:D

en vain usko tuohon alemmuuskompleksiinkaan? meillä molemmilla on osallistuvat isät ja parisuhde ihan kunnossa, molemmilla terveet ihanat lapset jne.. aika samanlaisia ollaan ainakin ns. ulkoisilta puitteilta. en ymmärrä! siksi kai sitä täältä kyselenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:

KIITOS kommentistasi:) sain meinaan kuulla niin mummoltani (kuin isältäni jonka veli nyt jäi ilman kutsua siis)
kuinka itsekäs olen,
niin onhan se kamalaa huomata että sillä lapsellakin on aivot:D

Ei ole todellista että isäskin oli veljensä puolelle, noh elämä on ei me aina kaikkea ymmärretä.
Meidän suvussa kanssa eräs tapaus,joka nykyään sitten muitten osalta painettu unholaan ja pitäs olla kuin mitään ei ois tapahtunutkaan.En ite pysty sellaseen ja tein vähän samlla lailla eli en kutsunut ristiäisiin enkä 30v juhliin,vaikka muu suku oli (arvaa kuulinkin olevani itsekäs) :)

Yhteistyössä